Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ja lihavuus / ei-täydellinen vartalo

Vierailija
05.10.2011 |

Miten te, joilla ei ole täydellinen vartalo, nautitte seksistä? Itse koen, että en pysty nauttimaan seksistä, koska pidän itseäni rumana. En ole varsinaisesti lihava, mutta kropassani ei ole mitään "katseenvangitsijaa", ainakaan positiivisessa mielessä. Takamus on suurehko, ja reidet, mutta niissä on selluliittiä. Rinnat sitä vastoin ovat pienet. Vatsa on litteähkö, mutta löysä. Koen, että en voi laskea minkään ominaisuuden varaan seksikkyyttäni, joka paikassa on joku "vika". Haluaisin kuulla, miten te muut toimitte, mistä löydätte seksuaalisen itseluottamuksen? Jos siis on "tavisvartalo". Pyöreämmillä on kuitenkin usein ne rinnat, ja sehän on aina hyvä asia.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten pääse nauttimaan,koska mieheni ei halua harrastaa seksiä kanssani.

joo olen lihonut melkoisesti ja olen epäseksikäs,mutta silti tuntuu väärältä,että nytkin olen ollut kaksi kuukautta ilman seksiä.

muutun katkeraksi ja kitkeräksi,etten saa sitä mitä kaipaan,ei mulle kaverisuhde riitä. ja erotakkaan en muuten voi,enkä haluaisi muuten hyvästä miehestä.

en löydä ratkaisua. :(

mun naiseus on kadonnut.

Vierailija
2/39 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo olen lihonut melkoisesti ja olen epäseksikäs,mutta silti tuntuu väärältä,että nytkin olen ollut kaksi kuukautta ilman seksiä.

muutun katkeraksi ja kitkeräksi,etten saa sitä mitä kaipaan,ei mulle kaverisuhde riitä. ja erotakkaan en muuten voi,enkä haluaisi muuten hyvästä miehestä.

mun naiseus on kadonnut.

jos laihduttaisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun naiseus on kadonnut.

jos laihduttaisit?

kyllä olen tietoinen että pitäisi,ja laihtuisin kyllä jos se olisikin noin helppoa.

alta 90 kiloa painan,etten ihan mega mega läski ole kuitenkaan.

Vierailija
4/39 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vatsani roikkuu ja on hyvin muhkurainen. Rinnoissakaan ei kehumista ole.

En ajattele itseäni ja vikojani seksin aikana.

Kesityn vain siihen mitä teemme, niin pystyn itsekin nauttimaan.

Vierailija
5/39 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvällä seksuaalisella itsetunnolla varustettuja, etteivät koe paineita ulkonäöstään ja seksuaalisuudestaan? Miten miehenne osoittavat teille, että olette haluttavia ja riittäviä, vaikkette olisikaan kiinteitä / muodokkaita ja täydellisiä? Haluaako miehenne nähdä teidät esim. seksikkäissä asuissa?

Vierailija
6/39 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koen paineita. Kuitenkin miehellä alkaa seisomaan jos vaikka halaan häntä pidempään (melko tuore suhde) joten kai se mua silti haluaa. Mutta varmaan haluaisi silti enemmän, jos olisin paremmassa kunnossa ja itselläkin olisi parempi olo.

Vierailija
7/39 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika muodokas, ja olen kokenut aina etten ole erityisen seksikäs tai haluttava. MUTTA miesystäväni on muuttanut tilannetta aika paljon, sillä kun hän haluaa minua JATKUVASTI niin olen pikkuhiljaa alkanut unohtamaan selluliittini ja raskausarpeni. Jotenkin minut tekee ihan hulluksi se, kun näen että toinen on ihan kiihkoissaan kun näkee minut alasti tai vähäpukeisena (jopa täysissä pukeissa). Kyseessä ei ole sitten mikään sellainen seksistä riippuvainen mies, vaan ihan tuikitavallinen suomalainen mies.

Vierailija
8/39 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta rakastan seksiä, ja näytän sen miehelle. En ujostele vartaloani, koska kyllä mies sen on nähnyt vaatteissa ja vaatteitta niin monta kertaa.

Ja hän kyllä osoittaa, että haluaa, vaikka on masua, on rintoja ja on peppua... Ja kehuu siitä, että näkee minun nauttivan. Miehelle kuulemma on turn-off se, että nainen häpeilee itseään ja kaikki tehdään peiton alla pimeässä.

Kuka nainen tai mies oikeasti on fyysisesti täydellinen? Ja siihen päälle vielä muutenkin..

Näyttäkää naiset, että haluatte miestänne (joka tuskin on täydellinen itsekään) ja että nautitte hänen kosketuksestaan ihan täysillä. Suosittelen.

Vierailija
9/39 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te, joilla ei ole täydellinen vartalo, nautitte seksistä?

Vierailija
10/39 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvällä seksuaalisella itsetunnolla varustettuja, etteivät koe paineita ulkonäöstään ja seksuaalisuudestaan? Miten miehenne osoittavat teille, että olette haluttavia ja riittäviä, vaikkette olisikaan kiinteitä / muodokkaita ja täydellisiä? Haluaako miehenne nähdä teidät esim. seksikkäissä asuissa?

enemmän vähissä vaatteissa, vartalotyypiltään se on just tuollanen isokokoinen ja aikas epänaisellisen muodokas oikeista paikoista, silti se kiihottaa minua kun tiedän että se on minun ja minä hänen, jos vaan pitäisi useammin seksikkäitä läpinäkyviä asuja niin olisi joa kuin kultaa sataisi taivaalta mutta itse se häpeilee omaa vartaloaan ihan selvästi vaikka ei minun takia ainakaan tavitsisi.

Vierailija
11/39 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän olen ku ryhävalas ja ollu nuorena kumminkin timmi ja sporttinenkin. En tasan muistuta kropaltani tai muutenkaan enää samaa, mutta mies on sama ja seksielämä voi hyvin. Koen itseni edelleen seksikkääksi ja mieheni mielestä sitä olen, vaikka tottakai hänelläkin on silmät päässä, enkä enää näytä sillä tavoin hyvältä kuten nuorena.

Mä uskon että mun kohdalla se seksuaalinen itsetunto ja identiteetti rakentui jo nuorena ja silloin tuli sitä positiivista huomiota yllin kyllin vastakkaiselta sukupuolelta. Miehen kohdalla luulen että tärkeintä meidän intiimielämässä lienee se yhteys ja se että vuosikausien myötä sitä hioutuu silläkin saralla aika saumattomasti toisiinsa sopivaksi.

Niin ja sanottakoon nyt vielä että ihan koko konaisuutena en ole mahdottoman epäsuhtainen vaikka lihava olenkin ja sitten taas ihan läheltä on selkeesti tietyt "kuvakulmat" jotka mies kokee seksuaalisina ja niin läheltä ei myöskään läskit haittaa ;)

niin ja sit se pointti et olen suht ok kunnossa, vaikka onkin hirmusti ylipainoa, eli jaksan kaikennäköistä ;)

Vierailija
12/39 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin, Kaunisnainen

Vierailija
13/39 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä en saa ihailua tai palautetta, sama vaikka olisin pylly pystyssä nenän edessä, todennäköisesti tyrkkäisi vain sivuun. Sama juttu alusvaatteissa, ei mitään vaikutusta.

Tulee sellainen olo, että olen täysin turn-off. Vaikea on itsekään pitää itseään seksikkäänä, jos ei saa ikinä mitään palautetta. Ja mistä muualta sitä sitten saa kuin kotoa? Olen normaalikokoinen, 167/65, en siis mitenkään hoikka, mutta hyväkuntoinen ja kohtalaisen lihaksikas, tosin sitä löysääkin on.

Ap

Vierailija
14/39 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä en saa ihailua tai palautetta, sama vaikka olisin pylly pystyssä nenän edessä, todennäköisesti tyrkkäisi vain sivuun. Sama juttu alusvaatteissa, ei mitään vaikutusta.

Tulee sellainen olo, että olen täysin turn-off. Vaikea on itsekään pitää itseään seksikkäänä, jos ei saa ikinä mitään palautetta. Ja mistä muualta sitä sitten saa kuin kotoa? Olen normaalikokoinen, 167/65, en siis mitenkään hoikka, mutta hyväkuntoinen ja kohtalaisen lihaksikas, tosin sitä löysääkin on.

Ap

minun avokkini on parikymmentä kiloa painavampi ja silti se minua jaksaa kiinnostaa ja haluttaa, mistäpä sen tietää miksi sun kaverias ei haluta vaikka tarjolla olet ja teet aloitteita minä ainakin olen ihan täpinöissäni kun avokkini tulee kiehnaamaan eteen, ei meillä mitään estoja sille kyllä olekaan että ei voisi olla alasti toisen edessä tai alkaa vaan päiväsaikaan ilman mitään ennakkovaroitusta hipelöimään ja sanoa että nyt haluttaa voitaisko? Tai kyllä avokkiani ehkäpä jonkun verran hävettää vaan en minä siihen kiinnitä mitään huomiota kun tilanne on meneillään niin ollaan siinä tilanteessa ei sitä nyt toista kehtaa alkaa moittimaan tai katselemaan tarkalla silmällä missä kilo ja missä ei.

Vierailija
15/39 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinkkuna ja olen ihastunut ihan hyväkroppaiseen mieheen. En edes yritä mitään koska hänen edessään en ikinä kehtaisi olla nakuna..

Vierailija
16/39 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty unohtamaan omia rumia kohtia edes seksin ajaksi. Siitä onkin sitten tullut vastenmielistä suorittamista.

Mun kierossa päässä ongelma menee jopa niin pitkälle, että ajattelen ettei minulla ole oikeutta hyvään seksiin/nauttia seksistä koska olen niin ruma ja lihava. :(

Vierailija
17/39 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty unohtamaan omia rumia kohtia edes seksin ajaksi. Siitä onkin sitten tullut vastenmielistä suorittamista.

Mun kierossa päässä ongelma menee jopa niin pitkälle, että ajattelen ettei minulla ole oikeutta hyvään seksiin/nauttia seksistä koska olen niin ruma ja lihava. :(

Omasta mielestäsi vai onko jku sanonut siitä sinulle?

Vierailija
18/39 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen sitten olla täydellinen? Minä ainakin keskityn seksissä kaikkiin muihin aisteihin kuin näköaistiin (sehän siinä just on parasta, laittaa silmät kiinni ja sukeltaa kosketuksen ja tuoksun maailmaan, ja aistia se toinen siinä vierellä lämpimänä ja vahvana). Siksi mä jotenkin uskon, että miehellekään ei ole tärkeintä, näytänkö joltain kansikuvatytöltä. Itse tykkään siitä, että miehessä on vähän massaa, joten en ole ajatellut että minun muutamat makkarani olisivat hänen mielestään jotenkin kamalat. Miehillä nyt ylipäänsä on usein asioihin ilahduttavan realistinen näkökanta ja tekemisen meininki ällistelyn sijaan. ;)

Mutta ap, rakastelun ja seksin ero on siinä, että rakastellessa on oma nautintonsa nähdä kumppanin nauttivan. Koko pointti on lakata kontrolloimasta ja antaa mennä vaan. Sinun miehesi nauttii eniten, kun näkee että voi saada sinut sellaiseen tilaan, jossa et tosiaan mieti yhtään mitään, tunnet vaan täysillä.

Vierailija
19/39 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauksien jäljiltä hyllyvä ja arpinen vatsanahka, riippuvat rinnat, iso muhkurainen takapuoli jne. Valitettavasti noita riittää...

Noh, kyllähän mun isä aikamoisen iskun naiseudelle antoi, kun olin teini-iässä ("sä oot niin saatanan ruma ettet koskaan kelleen kelpaa, persekin kuin seitsemän leivän uuni!"), mutta luulisi että nyt aikuisena ei olisi iskän sanoilla enää väliä. Aviomies ei ole koskaan arvostellut pahasti.

Vierailija
20/39 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lihonut ja laihtunut ja lihonut ja löystynyt, mutta olen uudessa suhteessa ja kun mies aloittaa hyväilynsä ja koskettelunsa ja alamme päästä asiaan, unohdan kaiken ja hyppään hommaan niin täysillä että unohdan olevani löysä säkki. Olen itsekin siitä aika hämmästynyt, mutta hänellä on niin pitkät kädet, että kun hän halaa minua, katoan jotenkin kokonaan hänen syleilyynsä.

Ainoastaan jos hän suutelee vatsaani, olen jotenkin ahdistunut.