Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin eronneena täytyy sanoa, että pahinta tässä on seksittömyys

Vierailija
22.11.2011 |

Erosta on vuosi aikaa, ja kun erosta tokenin, olen ollut niin puutteessa, niin puutteessa. Miten tällaisesta puutteesta voi selvitä hengissä?

Moraalini ei anna myöten yhden yön juttuihin, eikä niistä apua ole. Minä tarvitse seksiä säännöllisesti!!! Tämä on ihan kamalaa.

Olenko normaali vai epänormaali?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kelpais seksittömyys

Vierailija
2/9 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole puoleen vuoteen harrastettu seksiä, tänään mies keräili tavaransa. Ja minä siis heitin sen pihalle, ei lähtenyt pihtaamisen takia. Kyllä mua häiritsee tässä ihan muut asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun menis hermot

Vierailija
4/9 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkii parempaa tekemistä tilalle.

Vierailija
5/9 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elää ilman seksiä? Kauan siihen menee, että tottuu seksittömyyteen?

Kyselee ap

Vierailija
6/9 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tässä yksi mies kiikarissa, mutta en ole sitä tyyppiä, joka menee ja ehdottelee.

Eikä minulle kuka tahansa kakslahkeinen kelpaa.

ap

Vierailija
7/9 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ekan eron jälkeen ns. fuck buddy :), suomeksi yya-sopimus silloisen (90-luvun) slangin mukaan. Kaveri, jonka kanssa harrastimme seksiä ns. puutteen ehkäisemiseksi. Emme seurustelleet, olleet pari tms.

Tästä johtuen repesin ihan totaalisesti jostain naistenlehdestä nyt 2010-luvulla bongattuani artikkelin, jossa kerrottiin "ihan uudesta ilmiöstä" nimeltä fuck buddy. Joo, varmaan toimittajalle uudesta. Meillä päin oli ns normaalihko käytäntö jossain kohtaa. (Ja joo "meillä päin" ei ehkä ollut kaikkein korkeamoraalisin suhtautuminen seksin harrastamiseen.)

Yhden illan jutuista en minäkään välittänyt. Niistä jäi lähinnä ontto olo.

Sittemmin olen parisuhteutunut uudestaan jo vuosia, vuosia, vuosia sitten :). (Ja ikää on 40+, eli olin tuolloin 25 vee, ettei kukaan kuvittele minun teininä käyttäytyneen noin)

Mutta tosiaan kun on tottunut saamaan seksiä säännöllisesti on saamattomuus tosi outo tilanne. Ihan jo hellyyttäkin kaipasin hurjasti, siihenkin tuo yya-soppari auttoi :), halauksia sai tarvittaessa.

Vierailija
8/9 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuck buddyssa on yksi huono puoli kylläkin: todennäköisyys tavata joku ihanan ihana laskee tietyllä tavalla. Tuohon siis tavallaan tottuu, vaikkei olekaan varsinainen parisuhde. Eli ei ole yhtään "etsintä"moodissa.

Pari vuotta eron jälkeen totesimme, että kaipa tämä on lopetettava, että voimme molemmat pariutua tahoillamme ihan "oikeasti". Joten lakkasimme harrastamasta keskenämme seksiä :). Ja löysimme molemmat sen ihanan ihanan.

Vierailija
9/9 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden veikkauksia, olenko normaali vai epänormaali?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi