G: Vaikuttaisiko lottomiljoonan voitto lapsilukuunne? Miten?
Kommentit (24)
mutta mä kllä haluaisin vielä yhden lapsen jos rahaa olisi enemmän ja voisimme palkata apua kotiin.
tekisimme ehdottomasti lisää lapsia. Nyt ei ole varaa kuin näihin kahteen ihanaan lapseen jotka ollaan jo saatu.
Tästä on miehen kanssa puhuttukin. Meillä on kaksi omaa lasta mutta maailmassa on liikaa lapsia ilman vanhempia joten jos olisi rahaa tekisimme näin.
Voisimme ostaa ison talon ja mennä vaikka heti lapsettomuushoitoihin tarvitsemattta miettiä taloutta.
Ei asuta miesystävän kanssa yhdessä, mutta lasta ollaan tehty kohta kaksi vuotta. Sitä ei kuitenkaan ole kuulunut. Ollaan puhuttu että otetaan vastaan kaikki mitä tulee, mutta näinkin on hyvä. Voi olla että se mieli kuitenkin muuttuu jos niitä lapsia alkaa jossain vaiheessa tulemaan.
saattaisin pyöräyttää muutaman vielä mutta palkkaisin myös muutaman lastenhoitajan.
Minä en todellakaan halua kokea synnytyksiä ja raskauksia uudestaan. Noissa kahdessa oli ihan riittämiin. Niin paljon en lapsista tykkää, että masokistiksi ryhtyisin.
Jos olisi mahdollisuus olla menemättä töihin niin haluaisin lisää lapsia. Eli kyllä! Mutta jotta saa asuntolainan maksettua niin rahan on tultava jostain!
Yritettäis samantien laittaa toinen vauva alulle, eikä vasta joskus reilun vuoden päästä...
niin lapset lentäisivät kun leppäkeihäät ja ELÄMÄ KUTSUISI WOOOHOOOO PARTY LIFE GOGO!
kuka hullu tuhlaisi elämäänsä saastaisiin kakaroihin jos olisi lottovoiton suomat mahdollisuudet nauttia elämästä?
että yritettäis adoptoida. Ehkä kaksi lasta näiden nykyisten kahden lisäksi. Mä en synnytä enää.
Lisää lapsia tahtoisimme siksi, että ei tarttis käydä työssä ja vois keskittyä lasten kanssa olemiseen.
Sit kun me oltais niin järjettömän rikkaita, meilla palkattais kokki, mun ei tarttis safkastakaan enää stressata.
Ja oikeesti yksi suurimmista syistä, miksi me ei enää lapsia hankita on se, että minä ja mies tahdotaan omaa aikaa kaksistaan. Sitä saa vasta silloin, kun lapset muuttavat kotoa. Jos olis rahaa, olis varaa palkata lastenhoitaja silloin tällöin, ja voitais olla miehen kanssa myös kaksin.
Myisin lapset pois häiritsemästä maailmanmatkailua ja rahoista nauttimisesta.
Vielä ainakin 2 tai kolme lasta saisi tulla :) Nyt on siis kaksi jo olemassa. Kyllähän lapsiluvussa rahakin on ratkaisemassa, ikävä kyllä.