Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaiden purentakisko, hinta?

Vierailija
05.10.2011 |

Onko kenelläkään tietoa, mitä maksaa kunnallisella puolella Helsingissä purentakisko? Lähinnä mietityttää että onko järkeä odottaa vai onko yksityisellä puolella tehty kisko samaa hintaluokkaa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta päälle tulee myös hammaslääkärin työkustannukset, jotka kunnalisella ovat kunnan subventoimat. Siten kiskon kokonaishinta on pienempi jonkin verran (ei sanottavsti).

Vierailija
2/8 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiskon, teetettiin Pääkaupunkiseudulla.

Itse kisko maksoi 136,00 euroa + sit 2 hammaslääkäri käyntiä. En tiedä mitä noista tulee lisäks, veikkaan et hinta on jotain 150-180 euroa kokonaisuudessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta 400-500 e joten on kunnallisella halvempaa, selvästi!

Vierailija
4/8 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ei ainakaan pääse kunnalliselle, jos ei ole tosi paha purentavika tms., siis kosmeettiset oikomiset pitää itse kustantaa.

2400 euroa kustansi koko hoito, eli n. 70-90 euroa kuussa + kiinteä oikomiskoje + irtokoje joista laskua 300-500 euroa.

Oli hintansa arvoista.

Vierailija
5/8 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten selvittelin asiaa. Reilun satasen olisi maksanut kunnallisella ja noin 400€ yksityisellä.

Kunnalliselle oli 5kk jonot.

Vierailija
6/8 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kiskon hinta on ihan sama kunnallisella kuin yksityiselläkin, koska kiskon tekee hammasteknikko ja se maksaa.

Muotti oli liki samanhintainen kummassakin.

Vierailija
7/8 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisko teetetään erillisessä hammaslaboratoriossa, joten itse kiskon hinta on sama, otitpa sitten yksityisen tai kunnallisen kautta (= n 150e) Hammaslääkärin palkkiot ovat sitten erikseen, itse olin yksityisellä ja hlääkärin palkkio oli yhteensä melkein 400e (kaksi käyntiä) joista sai sitten vähän takaisin kelalta. Kunnallisella puolella tietysti paljon vähemmän.

Vierailija
8/8 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kisko maksaa 160€ + hammaslääkärin työ. Itse olen nyt hoidossa Helsingin kaupungilla ja sain peruutusajan koska viikoittain särkyä ja kiristystä leuassa. Kerrankin olen tyytyväinen että asiani otettiin vakavasti :) Katsoin että yksityisellä työ maksaa niin paljon, että ei varaa lähtee sinne hoidattaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi