Minä olen 166cm/62kg.
Lihavien mielestä olen hoikka ja laihojen mielestä pyöreä :D
Kommentit (23)
Vaan jos harrastat liikuntaa ja sinulla on lihasta, niin tuo voi olla lähellä ihannepainoasi.
Omasta mielestä olen pyöreä, muiden mielestä pieni ja hoikka.
Tarkoitus pudottaa painoa 56 kiloon.
Kokeilin eilen kesävaatteet läpi, ja mitkään shortsit (koko 38) ei menneet päälle :( Olin siis noin 55kg viime kesänä. Voi kun saisi itseään niskasta kiinni ja sais ainakin tuon 7kg pois kesään mennessä. Vinkkejä?
Koen itsekin olevani hoikka, ja viihdyn kehossani.
Olin noissa mitoissa ennen aika nopeaa 10 kilon lihomista, ja aina mielessäni valitteli, että lähtispä vielä viis kiloa.
Mutta herrajestas, mulle istui hyvin koon 36 ja s vaatteet, jaksoin enkä puhissut, sivukuvastakin olin ihan sutjakka. Nyt taas... Laihduttaminen ei taida ikinä olla yhtä nopeaa ja helppoa kuin lihominen!
Olet ihan normaalipainoinen; ylipainoisiin verrattuna pienikokoinen, laihoihin verrattuna pyöreämpi.
Olet ihan normaalipainoinen; ylipainoisiin verrattuna pienikokoinen, laihoihin verrattuna pyöreämpi.
Koska jollekin laihalle läskille asia on ilmeisesti hieman epäselvä niin tässä havaintokuva: http://shadowcrossfit.com/wp-content/uploads/2013/10/fat-vs-muscle-300x170.jpg
^Jännä, melkein samat pituus + paino mutta oma vaatekokoni on 42! Tästä sen taas näkee, että pelkkä paino ei kerro mitään. :) T: 13
Olen 166/62 farkkujen tuumakoko on 25 tai 26 riippuen mallista, yläosa 36, rasvaprosentti 18. Kaikki on suhteellista. Jos urheilee ja syö oikein on turha tuijotella vaakaa. Ikinä en haluaisi olla ns Laihaläski.
Mä oon 165/59. Pidän itseäni vähän pyöreänä.
Mä oon 164/67,5kg mutta synnytin juuri, aikomus on kesällä painaa 55kg :) en viihdy näin isona :P
Normaalisti 167/59, vähän pyöreänä aina pidin itseäni. Nyt raskaana 30+ viikoilla ja painoa 66 kiloa, aikamoinen valaskala tällä hetkellä, lupaan että en enää ikinä pidä itseäni läskinä alle 60 kiloisena.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:39"]
Olen 166/62 farkkujen tuumakoko on 25 tai 26 riippuen mallista, yläosa 36, rasvaprosentti 18. Kaikki on suhteellista. Jos urheilee ja syö oikein on turha tuijotella vaakaa. Ikinä en haluaisi olla ns Laihaläski.
[/quote]
Tulihan se sieltä. :D
[quote author="Vierailija" time="02.05.2012 klo 02:04"]Ja koen kyllä itseni vähän liiankin pyöreäksi. Ainakin 10kg pitäisi saada pois.
[/quote]
10kg!? O.o
Ootsä iha sekasi??
Minä oon 162cm ja 62kg ja pidän itseäni normaalipainoisena kuten pitävät ilmeisesti muutkin. Hoikka en ole mutta ei minulla mitään hyllyviä ihrojakaan ole eikä isoa mahaakaan.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2012 klo 07:46"]Kokeilin eilen kesävaatteet läpi, ja mitkään shortsit (koko 38) ei menneet päälle :( Olin siis noin 55kg viime kesänä. Voi kun saisi itseään niskasta kiinni ja sais ainakin tuon 7kg pois kesään mennessä. Vinkkejä?
[/quote]
Jännä. Itse olen lyhyempi (162cm) ja saman painoinen mutta minulle 38 housukoko on liian iso. Käytän koon 36 vaatteita.
Olen itse myös 166/62 ja kaikki paitsi vanhempani ovat painooni tyytyväisiä. Tavallaan se haittaa minua mutta kaikki muut sukulaiseni ovat sitä mieltä että olen hyvin kaunis jne. Eksyin tälle sivustolle "vahingossa" ja ikäni on 12 vuotta. Poden huonoa itsetuntoa mutta sekä minä että ystäväni ajattelemme että ne mallimaailman "pluskoon mallit" ovat kaikkein "tavallisimpien" ihmisten näköisiä. Pidän kuitenkin kaikkia ihmisiä kauniina ja kristittynä en tuomitse ketään. Suurin osa luokkamme tytöistä ovat semmoisia "tikkuja" joten vähän pakostikin ajattelee itsensä lihavaksi. Vartaloni muodot ovat jo muotoutuneet ja itse ajattelen olevani ns. tiimalasi. Jaloissa ja rinnoissa minulla on hieman "raskausarpia" ja ne johtuvat siitä kun lihosin viimeisten kahden vuoden aikana yli 10kg mutta tiedän että arvet johtuvat osittain vain kasvustani. Lihosin mm. sen vuoksi koska minulla oli masennus ja halusin jopa tehdä itsemurhan... Nykyään olen alkanut käymään psykologilla vaikkakin hieman eri syistä. Kaikki ovat omalla tavallaan kauniita ja kehittyi tämä maailma miten tahansa niin olen varma että ensimmäisetkin ihmiset/apinat eivät olleet Pelkästään laihoja. Kaikki ovat arvostuksen ansainneet vaikka olisivat kuinka lihavia ja "luuviuluja".
Olen 165/62 ja haluaisin olla 57kg eikä grammaakaan alle. Näyttäisin nälkiintyneeltä.
:)
Ja koen kyllä itseni vähän liiankin pyöreäksi. Ainakin 10kg pitäisi saada pois.