Kuinka monta kertaa vuodessa käyt kampaajalla
Kommentit (15)
eli vähintään kerran kuussa tulee käytyä, joskus enemmänkin jos pitää esim joku juhlakampaus laittaa.
Riippuu vähän minkäpituiset hiukset sattuu olemaan. Väri kolmisen kertaa vuodessa ja muut kerrat vain leikkaus. Rakastan kampaajalla käyntiä ja olisi ihana leikkauttaa lyhyet hiukset vain jotta saisi käydä useammin kampaajalla :)
useampaan vuoteen, mies on leikannut hiukseni itseasiassa koko yhdessäolomme ajan. Hääkampauksen teki miehen sisko, kampaaja, sen ehkä voisi laskea kampaajakäynniksi, mutta siitäkin on yli viisi vuotta.
leikkaan yms. aina itse. olen aina tehnyt niin. kerran kävin parturissa ja se leikkasi IHAN päin, sanonko mitä. leikkaan ja värjään aina myös kavereiden hiuksia, kun ne pyytää.
sillon kun tulee semmonen fiilis että haluaa jotain uutta tukkaan. Esim ylihuomenna olen menossa pitkästä aikaa. Viimeks kävin n. puoli vuotta sitten. Ja sekin tuntuu jo siltä että "hennonko mä taas pulittaa sen 90 euroa oman tukkani takia". :D
Laskin joskus, että hiukseni maksavat yli kaksi euroa päivä. Olen kuitenkin muuten saanut niin epäedulliset ulkonäkögeenit muuten, että kun tämän yhden asian saan kuntoon maksamalla niin en kitsastele (minulla on paksu tukka, joka blondautuu kauniisti, ja päänahkani kestää hyvin vetyperoksidia). Työssäni kuuluu asiaan olla huoliteltu ja muodikaskin.
viimeisen kymmenen vuoden sisällä ehkä viitisen kertaa kampaajalla. Eli 0,5 kertaa.
Siis n.4-5 kertaa vuodessa.
Ennen kävin ehkä kerran vuodessa.
Mutta sitten alkoi harmaita ilmestymään ja nyt käyn säännöllisesti siis.
taitaa olla edellisestä käynnistä jo 6 vuotta. Sisko leikkaa joskus latvoja.
Viiden viikon välein eli kymmenen kertaa.
Tyvikasvu värjätään aina ja joskus jotain raitaa tms lisäksi ja silloin tällöin tasataan latvat ja otsahiukset
9-12 kertaa