Onko kukaan pitänyt synttäreitä uimahallissa (Helsingissä)?
Onnistuuko? Kuinka paljon aikuisia tarvitaan valvomaan? Tämä olisi mun pojan suuri toive, mutta käytännön toteutus mietityttää vähän...
Kommentit (8)
turvallisuusjärjestelyistä, päätimme, että meidän lapsi ei sinne mene. Mielestäni ainoa mahdollinen tapa järjestää synttärit uimahallissa on, että pidetään sitten uimakoulu ja valvojat sen mukaan. Halutessaan uimataidottomien lasten vanhemmatkin voisivat tulla paikalle ja vaikka maksaa oman uintilippunsa.
Tehokas tapa karsia synttärivieraiden määrää järjestää synttärit uimahahallissa, niin ettei tuo selkeästi esille, että homma on myös hallussa!
Turvallisuuden pitäis olla 100 % kunnossa. Ajattelin, että pitäis kysyä etukäteen vaikka vieraiden vanhempien halukkuutta tulla mukaan. Jos ei jokaiselta, niin aika monelta kuitenkin. Tuo uimakoulu olis hauska idea. ap
http://www.urheiluhallit.fi/siltamaki/siltamaki-news/synttarit-siltikse…
Hyvin meni, suosittelen.
meidän tytön 10v synttärit pidettiin Kauniaisten uimahallissa.
Varattiin yksityissauna pariksi tunniksi luokan tyttöjen käyttöön. Ja sit tytöt altaaseen. En itse ollut altaalla ollenkaan!! Vaan pikkuveljen kanssa odoteltiin siellä "takkahuoneessa" ja laitettiin karkit kippoon.
Eikä kukaan hukkunu ja kivaa oli kaikilla.
Sen jälkeen oltiin varattu tilaa kahviosta, jossa tytöt sai ottaa hampparin tai mitä nyt kukin halusi.
8v. pojalle ja 10 vuotiaalle tytölle. Vuokrattiin tilasauna pariksi tunniksi. Pojan synttäreillä oli mieheni poikien kanssa ja tyttöni synttäreille olin itse tyttöjen kanssa. Onnistuivat oikein hyvin. Tarjoiluna oli mm. pasteijoita, hodareita, daim kakkuja ym. muita pakastekakkuja, karkkeja, limua ym. Tilaussaunassa oli mikro.
Lapseni sai kutsun lähes tuntemattoman kaverin synttäreille uimahalliin.
Jotenkin ällöttää ajatuskin, etten edes tiedä, ketä vanhempia menee lapseni kanssa saunaan. Ties mitä posliiniksi ajeltuja tatskaperseitä...
Taitaa olla tällä kertaa NoThanks.
8v. pojalle ja 10 vuotiaalle tytölle. Vuokrattiin tilasauna pariksi tunniksi. Pojan synttäreillä oli mieheni poikien kanssa ja tyttöni synttäreille olin itse tyttöjen kanssa. Onnistuivat oikein hyvin. Tarjoiluna oli mm. pasteijoita, hodareita, daim kakkuja ym. muita pakastekakkuja, karkkeja, limua ym. Tilaussaunassa oli mikro.
moi mää oon mut onko kellään mitää ideoita ku pidän tänäki vuonna et onko mitää kilpailuja mitä voi tehä nyt aika pienessä tilassa uikkit päällä ja uima-allas vieressä=??????!!!!
kiitti terv. Hemppa :)