Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni lihava syöttää lapsetkin pullukoiksi?

Vierailija
22.11.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin toinen on vähän liiankin laiha ja söisi vain hedelmiä ja salaattia

Vierailija
2/5 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoskoot on liian isot ja ruoka hiilari-rasvamössöä. Näin ainakin kaikilla mun tietämillä. Sit selitetään et se on vaan perinyt millon kenenkin ruumiinrakenteen ja et möhömaha on normaalia lapsenpyöreyttä. Annoskoot pikkulapsella jo sellaisia että itse en pystyisi syömään.. Näin kaverilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintavat on perheessä vinksallaan ja totta kai lapsetkin siitä kärsii. Usein myös ruoka on vanhemmilla palkinnon, lohdun ja viihdykkeen roolissa ja se tapa opetetaan lapsillekin.

Vierailija
4/5 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on surullista nähdä noin 10v muksuja, jotka ovat selvästi ylipainoisia pullukoita niin kuin vanhempansakin. Näin ei tietenkään kaikissa tapauksissa ole, mutta näkemäni perusteella aika useissa kyllä. Sääliksi käy lapsia...

Vierailija
5/5 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvailen että sillä on jokin syömishäiriö. Valittaa aina pömppömahastaan vaikka on ihan liian laiha yms. Juoksee lenkkiä varmaan joka päivä.

Sitten sen poika on todella lihava. Eikä ole mikään sairaudesta johtuva vaan mättää ja ahmii sikana ruokaa ja herkkuja. On ollut pienestä pitäen suomeksi sanottuna läski , eli ei ole itse näin isompana syönyt itseään lihavaksi.

En ymmärrä miten se äiti ei pidä sitä kurissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan