Mitä joululahjaksi tuoreelle miesystävälle
Pulmista suurin, mitä antaa lahjaksi tärkeälle ihmiselle, jonka tuntenut vasta vähän aikaa?
Kommentit (9)
joko hammasharja ja tuubi tai ihan vaan jotain heviä kamaa, vaikka suolaa ja jauhoja niitä annettiin ennen vanhaan lahjaksi kun taloon mentiin, voisi huumorilla sen höystää jos ei ymmärrys riittäisi.
Mies on vaatteistaan alusvaatteita myöten niin tarkka että sinne osastolle en taida viedä uskaltaa lähteä.
Mies on vaatteistaan alusvaatteita myöten niin tarkka että sinne osastolle en taida viedä uskaltaa lähteä.
toivoton tapaus kannattaneeko ostaa mitään.
Jos on kova budjetti niin kylpyläviikonloppu, pienemmällä saa myös kaikkea kivaa, vaikka hieronnan tms.
Hyviä ideoita noi hemmottelujutut sekä joku minun luokseni miestä varten ostettava juttu tyyliin hammasharja, laittakaa vielä lisää!
ap
Pistin rahaa miesystävään pitkän pennin. Ei kelvannut mikään. Niin vaan sain tekstarin: "oltaisko vaan kavereita?" kahden vuoden jälkeen. Sinne meni merkkivaatteet, pleikkapelit, tuoksut... Joten kattele vähän aikaa, mitä mies meinaa ;-).
Nimenomaan jotain, missä on ajatusta, ja se tästä tekeekin vaikeaa:)
ja ostin hälle ja mulle liput IFK-Jokerit-talviturnaukseen sekä kylpypyyhkeen, joka on hänen espanjalaisen suosikkifutisjoukkueensa aito fanituote :-)
Minä ostin sellaisia tuoreelle miesystävälleni divarista eka jouluna, tykkäsi kyllä :)