Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mua kosiskellaan kunnallisvaaliehdokkaaksi
05.10.2011 |
koska kys. puolue haluaa naisehdokkaan vastapainoksi monta kautta istuneelle valtuutetulle joka kuulemma ajaa omaa etuaan. Kutkuttava ajatus sillä en pidä kyseisestä ihmisestä mutta taitaa silti olla väärä peruste lähteä kunnallispolitiikkaan =)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sun kaltaiset ihmiset tökkää jo ihan ajatuksen tasolla ja pahasti, siis mikä liukas pyrkyri ja liiallisen (ja turhan) itserakas päsmäri, yök.