Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsena kun asuin Westendissä luulin, että kaikilla on omakotitalo ja väh. kaksi autoa.

Vierailija
05.10.2011 |

Vasta ylästeella Tapiolassa sain huomata, ettei näin ole. Kaikilla tuntemillani ihmisillä siihen asti oli em. asiat. Niin se maailmankuva laajenee.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä lapsia pitää tehdä kärsimään omasta köyhyydestä, jos talous menee sekaisin 200 eurosta? Ja arvatenkin kaikki rahat tulee jostain sossusta.

Vierailija
22/25 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun aika isona vasta ymmärisin, että myös esim. taksikuskeilla, konduktööreillä ja satamien ahtaajilla jne. voi olla lapsia. Jotenkin olin saanut päähänsä ettei näillä voi lapsia olla, koska kenenkään ystäväni vanhemmat eivät moisia töitä tee vaan olivat lääkäreitä, juristeja tai liike-elämän palveluksessa yms.

Jestas kun tunsin itseni tyhmäksi ja etuoikeutetuksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä lapsia pitää tehdä kärsimään omasta köyhyydestä, jos talous menee sekaisin 200 eurosta? Ja arvatenkin kaikki rahat tulee jostain sossusta.

idiootti.

Kaikki ei synny kultalusikka kourassa. Jotkut voi syntyä vaikka narkin huumesekoilun tuloksena ja siitä ei kuule ole ihan yhtä hyvät lähtökohdat ponnistaa elämään kuin vaikka tavallisesta keskiluokkaisesta perheestä.

Ja eikö kovia kokeneella ole oikeus hankkia lapsia?

Mä oon tosiaan surullinen siitä, että te näätte nää asiat vaan omien kokemuksienne pohjalta. Jos edes vähän viitsisitte sivistää itseänne esimerkikis lukemalla, saattaisitte tajuta, ettei elämä aina ole yhtä helppoa kin teillä.

Vaikka itse olen suhteellisen hyvätuloinen olen kuitnekin sitä mieltä, että köyhillä on todellakin oikeus hankkia lapsia. Itseasiassa rikkaus ei aina ole hyvän elämän lähtökohta. Monet kirjailijat ja taiteilijat ovat esimerkiksi ponnistaneet köyhistä oloista, mutta e suinkaan onnetomina.

Kyllä mä uskon, että onnellisuutta vois olla hyvinkin enemmän siellä huonommin tienaavien keskuudessa. Näitä rikkaita "idylliperheitä" olen valitettavasti nähnyt ja myös kasvatustuloksen.

Vierailija
24/25 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rahani eivät tule sossusta. Eikä talous mene sekaisin 200 eurosta. MUTTA en oleta, että joka ikisellä perheellä löytyy 200 euroa parin kuukauden varoitusajalla.

Mistä kumpuaa tuollainen halveksunta muita kohtaan? Niin kauan kuin on ruokaa ja katto pään päällä, sekä vaatteita ja rakkauta, ei maailma kaadu siihen ettei ole tosta noin vaan 200 euroa ottaa.

Eikä niin pidä olettaakaan. Jotain tolkkua, kiitos.

Vierailija
25/25 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sossun luukulla vierailla, vaan koitetaan pärjätä omillaan.

Nykysuomessa 200 e on ihan perustyösskäyvälle omistuasunnossa asuvalle perheelle iso raha.