Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄKUISET 2012

Kommentit (535)

Vierailija
101/535 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko lisätä minutkin listaan? :)

Tänään (tiistaina) kp 18/28-31 ja yk 2.

Epäilen ettei tässäkään kierroksessa tärppää, kun ovisaikana ei ollut mahdollisuutta heilutella peittoa kuin yhdesti (mutta en ole varma oliko silloin jo liian myöhäistä?) Miksei aika mene nyt nopeampaa, ei jaksaisi odottaa?! Ja mies ei ymmärtänyt ollenkaan, kun sanoin että liian pitkä aika seuraavaan kiertoon. :P

ONNEA Pullavaiselle!!! Ja Wilhelmiinalle pidetään peukkuja!!!

Vierailija
102/535 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullavaiselle isot onnittelut ja paaalljon tarrasukkia että pikkuinen pysyisi matkassa!!!!

M.Butterfly: Mulla on PCOS, siksi nuo kierrot on mitä on. Ovulaatio on kyllä joka kierrossa, mutta halusin säännöllistää hieman kiertoa ja vielä parantaa oviksenbongaus mahdollisuuksia. Nyt syön siis clomeja kp 5-9 ja seurantaultra on kp 10. Terolutitkin mahdollisesti syön, en ole vielä asiaa päättänyt.Eka raskauteni alkoi myös clomeilla viime vuosituhannella, mutta se päättyi keskenmenoon viikolla 9.

Megamenkat alkoi yöllä, sus siunaa et olen kipeä!

Wilhelmiina kp2/?? yk 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/535 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marie79: Suuret pahoittelut isäsi vuoksi! Toivottavasti kaikki on nyt kuitenkin hyvin eikä mitään vakavaa löydetä häneltä myöhemminkään jatkotutkimuksissa. Kyllä se vauvakuumekin tuollaisessa tilanteessa siirtyy taka-alalle. Halaus!

Sopaka: Minkälaisia testejä käytät? Onko mahdollista että se eilinen testisi oli viallinen? Itselläni on jotain liuskatestejä ja niistä on kyllä todella vaikeata vertailla että onko viiva nyt vahvempi vai heikompi kun eilen. Mites, oletteko kuitenkin ässäilleet? Sehän on se pääasia. Itse yritän pitää tikuttamisen stressittömänä juuri sillä että mennään joka toinen päivä-meiningillä ja sen lisäksi tikutan.

Wilhelmiina: Suuret pahoittelut! Kyllä se niin vaan on että olo on vielä kauheampi jos saa ensin sen plussan ja sitten tuleekin täti. Mutta, jokainen tyylillään. Itse en testaa ennenkun täti on myöhässä. Tsemppiä!

Pullavainen: Onneksi olkoon!!!

Haaveissa3: Tsemppiä piinailuun! Toivotaan plussaa!

Vacsu: Eiköhän se ovis vielä ennen viikonloppua tule, kun kiertopäiviäsi katselee. Onnea oviksen bongaukseen ja hyödyntämiseen! Mennään lähes samoilla kiertopäivillä :)

Mami: Oikeassa olet siinä että aika saisi kyllä kulua nopeammin. Tuntuu aina siltä että on ikuisuus seuraavaan kiertoon ja sen alkamisesta ovikseen ja sitten taas piinailuun ja sen jälkeen vielä kaikki uudelleen alusta. Ja sitten kun se plussa vihdoin siihen testiin tulee, niin sitten se odottelu vasta alkaa, taas. Ensin sitä odotellaan että pääsisi varhaisultraan, sitten siihen ensimmäiseen kunnalliseen ultraan ja totta kai se rv12… :D

ON: Malttamattomana odottelen että josko se ovis itsestään ilmoittelisi. Eilen vähän nippaili illalla oikeata munasarjaa, mutta ovistestiin edelleen nega. Voihan toki olla että se ovis meni viikonlopun aikana, silloin en voinut tikuttaa. Sitä on jotenkin niin tietämätön vielä siitä että minkälainen kierto tämä on ja missä kohtaa kiertoa sitä mennään. Ottaen huomioon ne hyvin lyhyet ja niukat menkat ja niiden jälkeiset tuhruttelut. Pitäisi vaan malttaa odotella ja katsoa. Huomaan että omatkin toiveet tästä kierrosta raskautumiseen alkavat nousta, vaikka sitä samalla yrittää ajatella realistisesti, että kaavinnasta on niin vähän aikaa, että tuskin ihan vielä tästä kierrosta on limakalvot siinä kunnossa että niihin mikään kiinnittyisi.

Tänään ajattelin vihdoin aloittaa jälleen urheilun. Siitä on 8 viikkoa kun viimeksi kunnolla urheilin. Pari viikkoa sitten kävin lenkillä, mutta muuten en ole mitään tehnyt. Nyt olisi sitten vihdoin tarkoitus aloittaa se elämäntapa taas. Jos ei muuta, niin ainakin pitää kiireisenä kun muutaman kerran viikossa käy urheilemassa. :)

Alexandra kp17/28-32, yk6+km+yk2

Vierailija
104/535 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pullis!

Mullaku on laho pää ja en osaa kattoa edellisiä viestejä, niin en muista vieläkään nimimerkkejä...

Wilhelmiina (?) pahoittelut kemiallisesta, mutta hyvä kun on jotain kuitenkin tapahtunut! Antaa toivoa tulevasta.

Tervetuloa uusille!

Käytiin sitten eilen esikoisen kanssa tutustumassa tarhaan... Oi kamala mikä täystuho tuo poika oikein onkaan... Kaikki muut leikkii, niin kiltisti ja tuo sitte säntäili sinne tänne ja repi kuvia seinältä ja purki joka paikan. Alku aina hankalaa vai miten se ny menikään... Välillä kyllä hävetti ihan sikana. Eihän se reppana heti tietenkään osaa. Voi kauheeta ku säälittää ne tarhan tätit ku joutuvat meijän täystuhoa hoitamaan. =D

Kierrosta ei oikeastaan hajuakaan. On ollut nyt viime aikoina kauheesti tohinaa ja touhua, etten ole jaksanut edes miettiä vauvahaavetta. Pientä flunssaakin on pukannut kokoajan. Ilimeisesti multivitamiinit on auttaneet sen verran ettei ihan päälle oo flunssa päässy. Kaikenlaisia nippailuja vihlomisia ja kramppeja kuitenkin kokoajan on. Olen kuitenkin nyt koittanut ottaa mahdollisimman vähän särkylääkkeitä, vaikka välillä on ollut pakko kun on niin kipeä ettei voi kävelläkään kuin kumarassa kippurassa.

Ovis kuitenkin ilmeisesti lähenee limojen lisääntymisestä päätellen.

Muttis 15/37-43

Kiitos Marjanalle listan päivityksestä! (kokeilin avata toista sivua ja onnistuihan se!)

105/535 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Oikeasti harmittaa tuon sinun akneongelmasi takia. :( Toivottavasti saat kasvosi pian kuntoon. Muista juoda tarpeeksi vettä ja syödä omenoita. Niidenhän sanotaan auttavan iho-ongelmiin. Toki akuuttivaihe kannattaa laukaista jollain lääkevoiteella ihan, jos ei kotikonstit auta.

Tsemppiä myös sinne oviksen bongailuun. Joka toinen päivä- taktiikka toi jo teille kerran raskauden, joten se on varmasti teillä toimiva systeemi. :)

Marie: Voimia raskaaseen elämäntilanteeseen! Toivottavasti isäsi paranee pian, eikä mitään suurempaa löydy.

Sopaka: Jospa teit sen ovistestin laimeammasta virtsasta? Onhan se toki mahdollista, että ovis menee ohikin ilman, että ehtii sitä nähdäkään ovistesteissä, mutta suurempi todennäköisyys taitaa nyt olla, että se testi oli viallinen tai virtsa liian laimeaa. :)

Wilhelmiina, voi itku! Olen niin pahoillani! Onneksi olet itse kuitenkin melko pirteän kuuloinen viestissäsi. Ja olen samaa mieltä Morning Butterflyn kanssa, että nyt ainakin tietää, että raskaus olisi mahdollinen milloin vain. :)

Pullavainen: HURJASTI ONNEA!! :)

muttis: Nooh, eiköhän ne tarhan tätit ole nähneet vaikka minkälaisia villiviikareita. :)

Oma napa: Eilen ovistesti näytti jo vahvempaa viivaa, mutta ei vielä yhtä vahvaa. Ovislimoja kyllä on ja alavatsaa nippaili eilen aika paljon jo. Päätettiin kuitenkin tuon testituloksen perusteella jättää ässäily tälle iltaa ja toivoa oviksen osuvan kohdalleen. Nyt tulisi 4 päivää tänä iltana edellisestä ässäilystä, joten ne siittiöpitoisuudet voisi olla kohdallaan. Tosin nyt jos se ovis ei tule tänään tai ensi yönä, niin sitten ne seuraavat ässäilyt tulee peräkkäisinä päivinä, mutta ei uskalla kyllä enää odottaa yhtään pitempään. Ettei käy sitten niin, että ovis jää kokonaan hyödyntämättä. Nytkin pelottaa jo hieman, että se olisi mennyt lieväoireisena huomaamatta yön aikana ohi tms...

Kauheaa tällainen miettiminen ja vatvominen. :D

Marjana kp 16/30-34 yk 19

P.S. Päivitän listan myöhemmin tänään tai huomenna. :)

Vierailija
106/535 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilhelmiina: Voi ei,pahoittelut:( Mulla myös ollut kemiallinen. Hieno asenne sinulla kuitenkin ja kuten moni sanonutkin niin nyt ainakin tiedät että raskaus on mahdollinen sinulla milloin vain!

Pullavaiselle paljon onnea plussasta! Ihanaa!

Marie: Voimia ja jaksamista vastoinkäymisiin.

Alexandra: paljon vettä kannattaa juoda jos on aknea. Muistaakseni 8 lasillista päivässä on hyvä määrä. Mutta uskon että sulla näpyt häipyy, johtuu varmaan kuitenkin vain hormoneista. Mulla itsellä keskivaikea/vaikea akne jota vastaan yritän taistella. Mutta kun raskautta yrittäessä ei saa mitä tahansa lääkkeitä syödä nii on tyydyttävä noihin lääkärin määräämiin voiteisiin.

ON: Vasenta munasarjaa ilmeisesti eilen nippaili. Ainakin tuntui sellainen jännä kipu. Mutta tuskimpa ovis vielä on, KP:t niin pienet vielä. Tänään ei kuitenkaan, ainakaan vielä ole nippaillut. Mietein tuossa juuri kun en yhtään muista kummalla puolella kohdunulkoinenraskaus oli että toimiikohan se munasarja oikein, eli voiko kivut olla erilaisia joka toinen kuukausi. Kuitenkin muistelen että viime kuussa oli tälläistä outoa nippailua jo paljon ennen ovista. Ässäilty kyllä ollaan ja sitä harrastetaan ihan muutenkin kuin "vauvanteko" mielessä. Enpä usko että meidän kohdalla pelkkään ovisaikaan ässäily onnsituisikaan, tulis siitäkin vain stressiä jne. Joten pitää nauttia siitä parisuhteesta muutenkin:) On muutenin parisuhde ehkäisyn lopettamisen jälkeen parantunut:)

Tulee jos on tullakseen-periaatteella mennään, voi kun pieni käärö ois ihana. Tuntuu näitä pikkusia olevan lähipiirissä jo niin paljon että kuume vaan nousee!:)

Ele kp10 yk13 Lapset 05&06

Vierailija
107/535 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteella en tarkoittanut pelkkää seksielämää vaan muutenkin:D

Marjanalle vielä onnea oviksen bongailuun! Itse en ole koskaan tikuttanut. Miten luotettavia nuo ovistestit on?

Ele taas

Vierailija
108/535 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Iso hali sinne! Olen tosi pahoillani. :( Mutta vielä se plussa tulee, ihan varmasti!!! Me ollaan täälä tukena ja tsemppaamassa toisiamme!

Ja nyt anteeksi ihan ON:

En tiedä kyselenkö ihan hassuja, mutta voiko ovis olla näin myöhään?! Mulla tänään on nippailu tosi kovasti ja mietinkin miksei ovista ole tuntunut ollenkaan, kun on aina yleensä tuntunut. Ja tänään siis kp 18/28-31 ja ovis on aina siinä kp 14 tienoilla...

Vierailija
109/535 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Sateisissa merkeissä on tämä päivä sujunut. Oikein paljon onnea ja tarrasukkia Pullvaiselle! Otahan meistä mahdollisimman moni mukaan junaan! :)

Mami: Kyllä ovis voi mun mielestä hyvinkin olla kp 18 aikoihin, jos kierto menee lähemmäs tuota 31 päivää tai pidemmällekin. Ja eikös nuo muutenkin ole aika yksilöllisiä, miten ne ovispäivät menee. Onko sulla siis jatkuvasti ollut aina ovis kp 14 tienoilla? Ellet sitten ole raskautunut joskus kp 13 tienoilla ja nyt kiinnittymiskipua? Kannattaa varmaan kuitenkin pelata varman päälle ja laittaa tilaus menemään :)

ON: Olen tikuttanut noilla mammaksilta tilatuilta davidin testeillä tuota ovista. Aika heppoisen oloinen tikku on :D Mutta tänään viiva taas löytyi, joten eilinen liuska taisi olla viallinen. Kontrolliviivaa selkeästi haaleampi on testiviiva, mutta eipä ovistuntemuksetkaan ole vielä alkaneet. Uskon oviksen tulevan lähempänä kp 16-19 noiden pidentyneiden kiertojeni takia. Mutta onhan se parempi seurailla sitä koko ajan, ettei mene ohi. Vaikka kyllä meillä on talletuksen koko ajan menossa, että ei siitäkään pitäisi olla kiinni. Palailen myöhemmin tänään kommentoimaan enemmän teidän tekstejänne.

sopaka 14/30-33

Vierailija
110/535 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, nyt tulee harvinaisen omanapaista tekstiä :) Olen töissä ja pikaisesti vain ajattelin kysyä seuraavaa. Minua nippailee vatsasta, oikealta puolelta ihan alhaalta. Koska minulla ei ole kokemusta munasarjojen oireilusta, ajattelin googlata että onko kyse siitä (oletin että on). Sain kuitenkin vastaukseksi että munasarja sijaitsisi suunnilleen lantioluun kohdalla. Ja tämä kohta on kyllä reilusti alempana.

Onko kenelläkään hyviä arvauksia siihen mistä on kyse? Myös tarkkaa kuvausta siitä missä munasarjat varsinaisesti ovat, otan vastaan :D

Kiitos!

Alexandra (täysin tietämätön...)

Vierailija
111/535 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

`Mami`,kyllä se ovulaatio voi hyvin olla kp 18/31.Ovishan on aina NOIN 14 päivää )voi heittää parilla päivällä) ennen kuukautisia,ei siis kierron puolivälissä,paitsi jos kierto on tasan 28 pv pitkä niin se osuu puoliväliin.Eli ehkäpä sulla on nyt vähän pidempi kierto,n. 32 päivää.TAI sitten noi sun tuntemukset on oviksen jälkeisiä tuntemuksia,silloinhan keltarauhanen mellastaa ja aiheuttaa jomottelua.Se on suurimmillaan 1 viikko oviksesta.On myös mahdollista että ovis on välillä "epänormaaliin " aikaan.Itse menen joka toinen päivä seksiä-periaatteella,niin ei tarvi niin murehtia oviksen ajankohdasta..

Vierailija
112/535 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Vastauksista! :)

Mulla on yleensä ollut aina puolessa välissä ja lähes aina jomottanut kipeästi, ettei ole voinnut erehtyä. Mutta nyt ei tosiaan tuntunut missään kun olisi pitänyt olla ovis, vasta tänään tuntui! Mutta voihan se tosiaan vaihdella ja haluan uskoa että se ovis oli vasta nyt! Arvatkaa vaan heiluteltiinko peittoa samantien kun oli hyvä mahis?! :D Aika sais vaan nyt mennä pikavauhtia eteenpäin!!!

Tuo joka toinen päivä seksiä onkin hyvä, meillä vaan se huono puoli että mies saattaa olla töissä ja kun on pienet lapset niin peiton heiluttelu ei välttis onnistu. :D

Vierailija
113/535 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneelle! Muille tsemppiä tähän kuuhun, toivottavasti saatte ovikset hyödynnettyä mahdollisimman tehokkaasti!

Piinapäivät alkoivat jo ja ovis meni taas ihan ohi kiitos vuorotyön. No eipä varmaan tarvii taaskaan paljoa piinailla kun mahdollisuudet on aikas mitättömät. Oireet oli kyllä selkeät tässä kuussa joten tietää suurinpiirtein koska odottaa tädin vierailua. Masentuneissa tunnelmissa jatkan "piinailua".

Vierailija
114/535 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullavainen!!

Voi kunpa nyt olis pian jo oviksen aika. Aion alkaa kohta jo tikutuksen (mielenkiinnosta jo aikaisin). Viimeksi testit näyttivät ovista 19 päivän paikkeilla. Tein yhden testin myös 24 päivä ja tuli vahvat viivat heti. Mahtoikohan olla virhe siinä? No täti poikkes kyläilemään ainakin..

115/535 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ele: Meillä myös e-pillereiden lopettaminen vaikutti myönteisesti parisuhteeseen. Minulla ne aiheutti jatkuvasti jotain harmia haittojen muodossa tai vähintäänkin mielialanvaihteluita ja sitten olin kireä. Minä mietin noita kipuja myös joku kuukausi takaperin ja kysyin niistä lääkäriltä. Hänen mukaansa toinen munasarja saattaa olla sen verran ahtaammassa paikassa, että munarakkulan kasvaminen sitten tekee enemmän kipuja.

Minulla nuo ovistestit ainakin toimii siten, että viivat kyllä vahvistuu lähemmäksi ovista mennessä. Harjoittelen nyt ihan silleen, että katson miten vahva viiva on ennen ovista ja heikkeneekö se heti yms... Lähinnä siksi, että jos inseminaatio tehdään jossain vaiheessa, niin ovistestien perusteella sitä aikaa ilmeisesti sitten katsotaan.

Alexandra: Minulla ainakin munasarjakipuilut tuntuu siinä alavatsalla lantioluun alapuolella. Tosin voivat säteillä kauemmaksikin pahimpien oviskipujen aikaan. Jos se sinun kipusi ei ole ihan nivusissa asti, niin en olisi huolissani ainakaan, jos se ei jatkuvasti tunnu tai pahene merkittävästi.

Nasu, voi harmi! Vuorotyössä on hankala joskus saada niitä ässäilyjä osumaan kohdillaan. Meillä myös mies vuorotöissä ja välillä joutuu oikeasti yöunista nipistämään, jos meinaa meillä peittoja heilutella oviksen aikaan. Toivottavasti seuraavassa kierrossa saatte oikeaan aikaan sen verran yhteistä aikaa järjestettyä, että pääsen oikeasti piinailemaan.

Oma napa: Eilen ovistikku näytti ainakin lähes yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolliviivakin. Eilen sitten heiluteltiin peittoja (4 päivää oli pidättäytymistä) ja alkuyöstä olikin sitten jonkin verran kovempia kipuja oikealla puolella munasarjoissa. Toivon kädet ristissä, että se oli nyt ovis, eikä enää mitään kasvukipuja. :) Kivut ei olleet niin kovat kuin joskus ovikseen aikaan ovat, mutta sen verran selkeät kuitenkin, että ne voisi tulkita oviskivuiksi.

Testailen vielä tänään miltä testi näyttää, mutta seuraava peittojen heiluttelu mahdollisuus on vasta perjantai-iltana joka tapauksessa.

Marjana kp 17-30-34 yk 19

Vierailija
116/535 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis: Eiköhän se alku ole saman kaltainen kaikille lapsille kun ensimmäisen kerran menee tarhaan. :)

Marjana: Positiivinen uutinen on että nyt huomaan (vihdoin) että kasvoni on hieman alkanut parantua. Eli, edelleen on aknea ja varsinkin niitä arpia (joiden poismenoa saa odottaa ikuisuuden), mutta uusien tulokkaiden määrä on sentään nyt vähenemään päin. Joten, nyt jo hieman paremmalla mielellä katselen peilikuvaa. En ollutkaan ikinä kuullut että omenoiden syöminen auttaisi, kiitos vinkistä!

Ei ole kyllä helppoa teidänkään oviksen bongailu. Laskemista teillä, niinkun muillakin, mutta teillä vain eri suuntaan :) Itsellä laskeminen menee lähinnä siihen että yrittää pitää huolen että tarpeeksi usein, eli sen joka toinen päivä, ehtisi ässäillä ja teillä saa sitten laskea, ettei liian usein. Ongelmat kullakin :) Mutta, nythän vaikuttaa siltä että teillä olisi ajoitus mennyt täydellisesti! Eikä oviskivut sitten olleet niin hirveät, onneksi. Seuraavaksi sitten piinailemaan. Pidän peukkuja! Niin ja kiitos neuvoista tuon vatsan nippailun kannalta. Asennoidun nyt niin että kyse on oviskivuista, jotka jostain syystä vain tuntuvat aika alhaalla. :)

Ele: Oikeassa olet siinä että tämä akne on kyllä selvästikkin hormoniperäistä, kun tuli niin hirveällä vauhdilla ja juuri tähän km-helvettiin. Joten, kyllähän se helpottaa kun tietää (tai ainakin luulee tietävänsä) että tämä tästä vielä laantuu. Kuten Marjanallekin kirjoitin niin nyt ihan eilen ja tänään olen huomannut että ehkä se nyt olisi tosiaan helpottamaan päin. Toivottavasti! Mutta, tiedän kyllä mitä aknen kanssa eläminen on. Oli ulkonäöllisesti elämäni parasta aikaa kun viime vuonna söin roaccutan kuurin ja olin täysin akneton. Sitä ei kauan kestänyt, kuurin loppumisen jälkeen meni vain pari kuukautta kun ensimmäiset oli jo takaisin… Onnea teille oviksen bongailuun!

Sopaka: Hienoa että viivat ovat taas löytyneet. Itsellä taas vähän päinvastainen tilanne. Vatsaa nippailee, mutta ei hymynaamaa testiin. Käytän myös liuskatestiä ja siihen saan kyllä kaksi viivaa, mutta haalea on kyllä vielä. Yritän pitää mielessä sen että enhän jostain syystä löytänyt sitä ovista myöskään siitä kierrosta kun raskauduin, joten toivoa ei kannata menettää vaikka en sitä nytkään saisi. Mutta, olisi se silti niin mukavaa kerrankin saada se hymynaama!!!

Nasu2011: Pahoittelut! Aika tuntuu kyllä todella pitkältä, jos tietää kaiken lisäksi että ei ole mahdollisuuksia tästä kierrosta ja joutuu odottamaan sinne seuraavaan asti. Toivottavasti keksit paljon puuhastelua, jotta aika kuluisi edes hieman nopeammin.

ON: Vatsan nippailu jatkui eilen illalla. Kävin jumpassa ja sielläkin välillä tuntui oikein kunnolla. Tein ovistestis illalla, ei plussaa. Kuten jo sopakalle kirjoitin, niin yritän olla ottamatta stressiä siitä, koska enhän saanut hymynaamaa siitä kierrosta mistä raskauduinkaan. Yritin illalla sitten saada miehen vielä innostumaan ässäilystä, siltä varalta että kyseessä tosiaan olisi ovis. Ei onnistunut, oli kuulemma liian väsynyt ja oli sitä mieltä että eikö se joka toinen päivä ollut se paras taktiikka. :D Vaikka oikeasti harmitti että mahdollinen oviksen kunnolla hyödyntäminen jäi väliin, niin toisaalta hymyilytti se että toinen on niin asennoitunut joka toinen päivä taktiikkaan, että silloin kyllä ässäillään, oli fiilis mikä tahansa. :)

Aika tuntuu kyllä matelevan...

Alexandra kp18/28-32 yk6+km+yk2

Vierailija
117/535 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hyppäisin kanssa mukaan!! Olen 33.v ja esikoinen-08. Toisen yrittäminen alkaisi nyt ja tänään heivattiin kierukka roskiin. Ajoitin poiston niin että tänään kp 1/29 ja tosiaan yk 1. Esikoinen sai alkunsa oikeastaan heti, vähän jännittää miten nyt käy :)

Vierailija
118/535 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Kyllä tuo joka toinen päivä varmasti riittää! Mutta ymmärrän sua täysin, että olisit halunnut hyödyntää eilisen päivän.

MeaMinnis, Tervetuloa joukkoon! :)

ON, Mulla on niin kamala vauvakuume että nään jo uniakin! Viimeks että sain kolmoset :D Kaks poikaa ja tyttö! Sit mietin että apua, nyt taitaa lapsiluku olla täynnä kun meillä on pian viisi lasta. :D Hih, ihania unia, kyllä kolmoset kävis, kunhan nyt tulisi edes raskaaksi eka!

Voi että mua vaivaa oliko mulla eilen se ovis! Odottavan aika ON pitkä. Tsemppiä meille kaikille!!! :)

Marjanalle kiitos kun lisäsit mut listaan. :)

Vierailija
119/535 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas! Olen tässä miettinyt että Pullavaisen plussa antaa mullekin toivoa,että voisin onnistua piankin..minkäs ikäinen muuten olet? Kerrotko vielä vähän siitä,minkälaisia oireita sulla oli ennen plussaa/nyt? Kiinnostaa..

Mami,toivotaan että kaikki meni nappiin!

ON: Tänään kp 34/32,tosin usein mun kierto on ollut jopa 38 joten täytyy odottaa vielä..ens viikolla ajattelin testata jos kuukautiset ei ala.Kesäkuussa mun kuukautiset myöhästyi psykosomaattisesta syystä 5 päivää -toivoin raskautta niin kovasti! Heti,kun testasin negan,niin kuukautiset alkoi muutaman tunnin päästä...sellasta en toivo nyt.Olen kyllä mielestäni ihan rauhallinen.. -silloin kesällä olin hysteerinen..Että tämmöstä!

Vierailija
120/535 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana Mami toi sun unes. Mä olen kans miettinny miten ihanaa olis jos tulis useampi kerralla. Kolmosissa on kyllä paljon puuhaa, mutta kaikkein kiireisin aika ei kestä kuin vuoden. Ja se menee kuin siivillä, kun on paljon mielekästä puuhaa. Sittenhän pikkuiset on jo aika isoja, kävelee jo jne. Nyt vois ollakkin mahdollisuuksia kaksosiin tai kolmosiin, kun mulla on nyt ne clomit. Tulis vaan se ovis tässä kuussa, eikä jäis taas väliin.

Mami, toivotaan että unesi oli enneuni ja se vielä toteutuu ja toivottavasti pian.

Saima kp 9/34 yk 2 (13)