Ei kai kukaan osta enää lasten vaatteita uutena?
Me hankimme vaatepaketteina huutonetistä. On noin 90% halvempaa.
Kommentit (19)
Kaikki vaatteet aina uusina. Annan ilmaiseksi eteenpäin suurperheelle meidän pojan jälkeen. Suurin osa on erittäin hyväkuntoisia tuossa vaiheessa, kun on rauhallinen poika.
Mikäs tässä minun toimintatavassani on ap, sinun toimintatapaasi väärempää?
kierrätän osan vaatteista sisaruksille ja osan laitan suoraan kiertoon. Tänä syksynä olen myynyt käytettyjä vaatteita vajaalla 2000 eurolla, huonoimmat vein kierrätykseen. Vähintään tuolla summalla olen ostanut uusia vaatteita.
Näin ne vaatteet kiertää! Kyllä jonkun on täytynyt ne sinunkin vaatteet joskus uusina ostaa. Nopeiten tarpeelliset vaatteet löytää kaupasta ja saa juuri sopivia. En myöskään halua käyttää lapsillani kuluneita vaatteita.
Me hankimme vaatepaketteina huutonetistä. On noin 90% halvempaa.
Ihan huvikseen ne on siellä kaupassaa myynnissä. Jostain taivaasta tai muusta sellaisestahan ne vaatteet sinne huutikseen ilmestyy, ei niitäkään kaupasta ole koskaan ostettu!
käytettyjä vaatteita. Eikä meillä käytä niitä kukaan muukaan. Muuta tavaraa kyllä olen huolinut käytettynä ja isoveljeltä on jäänyt jotain tavaraa pikkusiskon käyttöön. Mutta vaatteet uusina.
Muuten teillä ei ole käytettyjä, mitä ostaa.
Ja minä en myy meidän uutena ostettuja käytettynä 90 % alella, ehkä jotain ihan kulahtaneita.
En halua lapseni kulkevan toisten vanhoissa kuluneissa vaatteissa. Ja haluan lapselleni muodin mukaisia kauniita kirkasvärisiä, ei haalistuneita vaatteita. Turhamaista, mutta mitä sitten :)
ne sunkin vaatepaketit nopeesti jos kukaan ei osataisi uutena.
Kaikki vaan ostelevat niitä samoja vaatteita uudestaan ja uudestaan eikä kukaan koskaan tarvitse mitään uutta, kun samoja vaatteita voidaan käyttää ikuisesti lapselta toiselle. Miksi kukaan ei aiemmin ole tätä keksinyt. Vaatetehtaat voitaisiin lopettaa kokonaan.
oletko miettinyt, että jonkun täytyy ne uutena ostaa, jotta sinä voit ostaa ne uudenveroisena edullisesti? Vai mitä luulet, millaisia vaatteita siellä pyörisi jos kukaan ei enää ostaisi uusia vaan samat vanhat siellä kiertäisi vuodesta toiseen?
ostan paljon kirpparilta, myös varastoon tuleville vuosille. Mutta on siinä aika hakeminen, jos aikoo n. 6 v. ja sitä vanhemmalle pojalle löytää ehjiä collegehousuja, joista meillä paljon tykätään :) Minulla on kaksi poikaa ja esikoinen saa useammin uusia vaatteita, koska jos ne ovat laadukkaita, saattavat kestää kuopuksellekin (jolle myös jotain uutena ostan).
ostan ja myyn käytön jälkeen eteenpäin n. puolella hinnalla alkuperäisestä hinnasta (ostan kyllä itse ne vaatteet alesta). Laadukkaat ja hyväkuntoiset menee hyvin kaupaksi ja edellisistä saaduilla rahoilla voi ostaa aina seuraavan koon vaatteita. Mummot tuo vielä lisää vaatteita, niin homma pyörii hyvin näin.
ostan vaatteet, autot, polkupyörät ym uusina.
Saa mitä haluaa, katsokaas.
Talokin tehtiin itse kun mieluisaa ei halutulta alueelta löytynyt.
vai oikeastiko jotkut ovat noin ymmärtämättömiä.
aina lapset saavat kehuja miten kauniisti ovat pukeutuneet :) Hyviä löytöjä tekee kirppareilta ja huuto.netistä, silmät auki ja kierrätys kunniaan!
Kaikkien vaatteet on uusia, mitään ei tule kirpparilta. En halua valmiiksi käytettyjä vaatteita, piste. Tullaan hyvin toimeen eikä rahaa tarvitse säästää vaatehankinnoissa.
Netissä ja kaupoissa on kaksi kertaa vuodessa suuret alet. Ostan siis kahdesti vuodessa uudet vaatteet aina seuraavalle kaudelle eli kokoa isompana.
Tyttöni ovat erittäin kivasti puettuja, ihania värikkäitä lastenvaatteita saa kaikenikäisille netistä. Jos ostaa vain Suomesta, saa jo 8 vuotiaalle vain teinimustakamaa. Mutta siis netistä, ja aina alella. Kaikki.
kierrätän osan vaatteista sisaruksille ja osan laitan suoraan kiertoon. Tänä syksynä olen myynyt käytettyjä vaatteita vajaalla 2000 eurolla, huonoimmat vein kierrätykseen. Vähintään tuolla summalla olen ostanut uusia vaatteita.
Näin ne vaatteet kiertää! Kyllä jonkun on täytynyt ne sinunkin vaatteet joskus uusina ostaa. Nopeiten tarpeelliset vaatteet löytää kaupasta ja saa juuri sopivia. En myöskään halua käyttää lapsillani kuluneita vaatteita.