Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kaikkein kauhein tunne, minkä ikinä olet kokenut?

Vierailija
04.10.2011 |

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteessa

Vierailija
2/88 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki pelkotilat oli kauheita.Ehkä kauhein tunne oli kun luulin olevani helvetissä,ja sitä jatku monta päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen mikään ei oikeastaan pelota. itselleni tuo oli täysin yllättäen tullut tilanne ja luojan kiitos pääsin pois. arvet sydämessä ei koskaan parane mutta pääsin "helpolla".

Vierailija
4/88 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää meni ihan tyhjäksi ja menetin toimintakyvyn ihan täysin. en pystynyt edes huutamaan saati liikkumaan, kun näin lapsen verisen pään ja käden. Onneksi paikalla oli muitakin aikuisia, jotka menivät väliin. En olisi pystynyt edes soittamaan ambulanssia, puhelin putosi käsistä enkä pysynyt pystyssä.

Siinä sekunnin murto-osassa ainoa ajatus oli, että nyt lapsi kuolee ja olen menettänyt elämässä ihan kaiken.

Lapsi tuli pitkällisen parsimisen, leikkauksen sekä toipumisen jälkeen ihan kuntoon. Muutama arpi vielä löytyy, mutta muuten kaikki ok. Itse hän ei muista tapahtumasta mitään, mutta itselläni se tulee edelleen uniin ja välillä palaa silmien eteen keskellä päivääkin. Silloin tulee se sama kauhea tunne.

(Koira oli vieras, me olimme rannassa pulikoimassa, kun viereiseltä nurmialueelta syöksyi irti ollut ajokoira rantaan.)

Vierailija
5/88 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katsomaan mennessämme lasta ei löytynytkään omalta paikaltaan, vaan oli siirretty eristykseen. Lääkäri ilmoitti lapsen saaneen a-viruksen ja tod.näk kuolevan tähän huono kuntonsa vuoksi.

Kerkesin itkeä ja surra siinä pari tuntia, kun sama lääkäri tuli ilmoittamaan lukeneensa lab.tulokset väärin...

Vierailija
6/88 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkakin oli vielä "lievemmässä" muodossa. Kuulin ääniä, näin harhoja, koin tuntohallusinaatioita. Lopulta sain paniikkikohtauksen ja luulin, että sydän pysähtyy ja henki lähtee.

Tästä on muutama vuosi ja siitä alkoi tipaton loppuelämä :)

Vierailija
7/88 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut elämässäni sairautta, läheisten kuolemaa, epävarmuutta sun muuta, mutta häpeän tunne on ollut kaikkein vaikeinta kestää.

Vierailija
8/88 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin mieheni kanssa puhelimessa ja kuulin kun hän ajoi kolarin. Ja hän käytti handsfreetä, oli asennettu autoon sisäisesti, siis sellainen että auton kaiuttimista kuuluu sen ääni kenen kanssa puhuu, lisänä tiedän takuuvarmaksi että hän käytti sitä, muut auton äänet kuuluivat sen verran selvästi taustalla.

Niin, siis kuulin kun hän ajoi sen kolarin ja hänen viimeiset sanat "tuo hullu tulee päälle", sitten tuli rysäys ja jonkin aikaa meteliä kunnes kaikki hiljeni. Luulin saavani sydänkohtauksen..

Mies kuoli, rattijuopon takia. Asuimme silloin Bilbaossa, Espanjassa. Sain melkein keskenmenon tuon takia..

Vierailija
9/88 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat olleet kahdenlaisia. Ensinnäkin se, kun astmaatikkona en saanutkaan henkeä. Olin vielä lapsi ja tuo pahin kohtaus oli kyllä mieleenpainuvin. Vaikken osannut ajatella kuolevani (olin sairaalan piha-alueella), kauhun tunne oli hirvittävä.

Toisenlaiset mielenjärkkymiset ovat aiheuttaneet käsien tärinää, unettomuutta ja suunatonta ahdistusta. Tällaisia tilanteita on ollut pitkän ihmissuhteen loppuminen sekä se, kun naapurissa oli luteita!!

Vierailija
10/88 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun vauva kerran itki itsensä niin tikahduksiin, että lakkasi hengittämästä muutamaksi sekunniksi. Ensimmäinen ajatukseni oli, että juoksen ulos lapsi sylissä huutamaan apua.

Vierailija
11/88 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on tullut vastaan vaikka mitä, todella kamalia tunteita. Olen ollut psykoottinen, itsetuhoinen, kauhuissani... Mutta ehkä pahinta kuitenkin oli se, kun yhtä lasta odottaessani rv 19+ jouduin sairaalaan makaamaan supistelujen vuoksi, ja ne vaan eivät loppuneet, eivät millään... Edellinen lapsi oli syntynyt pikkukeskosena ja tiesin aika paljon ennenaikaisista synnytyksistä ja mitä se lapselle tarkoittaa. Oli kamalaa tietää, että vähintään kolme viikkoa vielä pitää päästä eteenpäin ennen kuin lapsella on pienintäkään mahdollisuutta selvitä. Pelätä sitä, että entä jos hän syntyy nyt, entä jos hän syntyy elävänä eikä mitään voida tehdä...

No, rauhoittuivathan ne supistukset sitten lopulta ja vauva syntyi vasta 10 viikon päästä, edelleen pikkukeskosena mutta sentään lähes 100% selviytymisennuste - ja selviytyihän hän! :)

Vierailija
12/88 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisyys tilanteessa, josta yritin päästä pois, muuten olisi kuolema tullutkin. ambulanssissa esitetty kysymys lääkärille "kuolenko minä" ja lääkärin vastaus "katotaan". tuosta kun selvisi, ei paljon muut ravistele

Vierailija
13/88 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sain tietää miehellä olleen yhdenillan jutun minun ollessa raskaana.

Tunne tulee vieläkin välillä pintaan, enkä tiedä tulenko koskaan selviämään tästä kunnolla.

Vierailija
14/88 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin se, kun lapsi tipahti päälleen ja sai aivotärähdyksen :(.

Osanotto miehensä kolarissa menettäneelle.

Vierailija
15/88 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopus on tipahtanut katolta. Kun odotimme Medi-heliä ja käsky oli pitää itkevää lasta liikkumatta koska ei tiedetä mitä oli käynyt. Odotus sairaalassa röntgenin tuloksia miettiessä.

Vierailija
16/88 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ko.kokemus antaa nyt pohjat.

Vierailija
17/88 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuopuksen sydämen sykettä ei valitettavasti löydy. Minua kylmäsi, kun katsoin ultrakoneen näytöltä liikkumatonta sydäntä. Halusin uskoa, että kaikki on vain erehdystä, mutta oikeasti tiesin jo, että totta se on.

Vierailija
18/88 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin tunnetta. Mikä on ollut pahin tunne?

ap

Vierailija
19/88 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

21:lle samoin. Paljonko sulla oli raskausviikkoja?

Vierailija
20/88 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailla julkisella paikalla.

Olin syystä tai toisesta vuorenvarma, että hänet oli kaapattu - se Madeleinen tapaus oli aika tapetilla silloin.

Sitä totaalista henkistä helvettiä, missä vietin ne muutamat minuutit, en pysty sanoin kuvaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän