Martina käy hoidattamassa itseään, kun tyttärensä on tarhassa.
Onko se sinun mielestäsi ok, voisitko itse tehdä niin? Oletko tehnyt niin? Tuleeko huono omatunto? Martinahan käy hieronnoissa, jumpissa, kasvohoidoissa, kampaajilla ym. sillä aikaa, kun lapsi on hoidossa. Jonkin verran tekee töitäkin, mutta ei läheskään sitä aikaa, jonka lapsi on hoidossa.
Kommentit (53)
Olen utelias. Tekeekö joku oikeasti noin? Mä en ainakaan voi kuvitella, että kun lapseni menee hoitoon, käyttäisin minuuttiakaan muuhun kuin työhön. Ehkä johonki lääkärikäyntiin tai labrakäyntiin voisin, en mihinkään muuhun.
ap
Virikelapsia on päiväkodit pullollaan kun mammat loikoilee kotona työttöminä. Sama kai mitä sitä tekee, lojuuko sohvalla vai käykö kauneushoidoissa.
Nuo asiat on tavallaan osa Martinan työtä: treenata, kaunistautua jne. Hän on "ammatiltaan" hyvännäköinen. Jotkut Hollywood-tähdethän duunaa ulkonäkönsä puolesta tunteja joka päivä ja ymmärrän hyvin. Se on osa heidän ammattiaan. Sama se Martinalla tavallaan on.
Paitsi sen 1 kerran vuodessa mitä käyn kampaajalla. toisaalta minulla ei ole työssäni sellaisia ulkonäkövaatimuksia kuin Martinalla. Että oikeastaanhan ne hoidot voi laskea osaksi hänen työtään.
että Martina tekee töitä aika pitkälti ulkonäöllään, niin sittenhän se on ok.
Huono omatunto? Mistä? Että lähtee töistä vähän aikaisemmin ehtiäkseen kampaajalle/kosmetologille, tai käyttää siihen lounasaikaa? Tottakai lapsi on siihen aikaan päiväkodissa, ei kai sitä nyt kampaajalle voi mukaan ottaa?
Mitä ap oikein ajaa takaa?
Heräsin siinä 7.30 keitin aamu kahvit ja herätin rakkaan tyttäreni aamupesulle. Vaatteet päälle ja aika samantien lähdimme tarhaan super hyvällä tuulella.
Tulin kotiin tein aamupuuhat loppuun ja lähdin Hepun kanssa käppäilemään kohti Cimeä tuohon Mechelininkadulle.
Siellä minua oli vastassa Sanna joka teki mulle ensin jalkahoidon missä poistitämän himo liikkujan kaikki kovettumat.
Jalat kun oli saatu kuntoon niin aloitimme itse hoidon… minulle tehtiin perusteellinen suklaa hoito koko vartalolle ja kasvoille.
Käytimme ihania minulle aivan uusia Bernard Cassieren tuotteita mitä sain myös itselleni kotiin kokeiltavaksi. Tuotteissa on käytetty kaakao uutetta joka on super kosteuttava, endorfiiniä eli hyvää oloa lisäävä sekä ihoa kirkastava.
Hoitoon kuuluis siis kuorinta, hieronta sekä naamio kasvoille.
Täytyy sanoa että oli ihan mieletön kokemus ja nyt on niin fres olo ja hyvä lähteä kohta treenaamaan.
Mutta Martinalla ei ole minkäänlaista omatuntoa, joten häntä ei kukaan saa tuntemaan syyllisyyttä.
käyn kampaajalla kun lapsi on hoidossa sekä joskus nukun kotona kun lapsi on hoidossa. Tekoni ei ole joka päiväinen eikä edes joka viikkoinen enkä tunne siitä syyllisyyttä. Teen vuorotöitä ja lapsen hoitorytmi on tasainen aamulla hoitoon iltapäivällä kotiin, välillä pidetään yhdessä vapaata viikollakin. En halua palkata erillistä hoitajaa siksi aikaa että pääsen kampaajalle, enkä myöskään halua ottaa lastani mukaan kampaamoon. Haluan myös nukkua kunnolla päivällä, jos olen ollut yövuorossa. Lapsen kanssa tämä ei ole mahdollista.
Marttiinan työn luonteeseen kuuluu pitää itsestään huolta ja onkin ihan viisasta, että lapsi on hoidossa eikä siellä täällä ja tuolla missä milloinkin.
ja tuo blogi on varmasti piilomainos jonka joku iloisesti jakoi kanssamme. Kaikki tarkkaan harkittua ja toimii :)
Martinan blogissa ei ole yhtään oikein kirjoitettua lausetta. Muutama vuosi kun menee niin on superveloissa ja työttömänä, ulkonäkö kun on katoavasista. Käyköön nyt hoidoissa kun ehtii. Sitä olen miettinyt että kuinka paljon hemmottelua voi yksi ihminen tarvita? Elämänsä kun ei tunnu sisältävän mitään rankkaa.
narsistia!
Näitä jotka röhnöttää kotona kun lapsiparka on tarhassa? Martina sentään tekee jotain toisin kuin tyypillinen av-mamma.
saisi minkään palopuheen jälkeen.
Martina on muuten hirveän näköinen nainen. Huulet ovat ihan hirveät ja muutenkin turhan miehekäs.
Mä en vaan VOISI elää itseni kanssa, jos käyttäisin aikaani Martinan tavoin, erossa lapsestani. Muut, tuntemattomat hoitaa lasta kun mä vaan ravaisin hemmotteluhoidoissa.
Meillä on oma firma, joten voin tehdä kaikki työni vaikka aamupäivällä ja olla sitten iltapäivällä kaupassa, parturissa tai vaikka kynsihoidossa, värjäyttämässä ripsiä, pitkällä lounaalla tms. Enkä todellakaan pode siitä huonoa omaa tuntoa. Lapseni viihtyvät hoidossa, asumme syrjässä, jossa ei ole leikkikavereita ja pihamme on vaarallinen. Kun hoidan kaikki tuollaiset omat asiani silloin kun he ovat hoidossa, minun ei tarvitse heitä enää illalla viedä kauppaan tai ottaa mukaan parturiin. Voimme siis rauhoittua illalla olemalla yhdessä.
Heräsin siinä 7.30 keitin aamu kahvit ja herätin rakkaan tyttäreni aamupesulle. Vaatteet päälle ja aika samantien lähdimme tarhaan super hyvällä tuulella.
Tulin kotiin tein aamupuuhat loppuun ja lähdin Hepun kanssa käppäilemään kohti Cimeä tuohon Mechelininkadulle.
Siellä minua oli vastassa Sanna joka teki mulle ensin jalkahoidon missä poistitämän himo liikkujan kaikki kovettumat.
Jalat kun oli saatu kuntoon niin aloitimme itse hoidon… minulle tehtiin perusteellinen suklaa hoito koko vartalolle ja kasvoille.
Käytimme ihania minulle aivan uusia Bernard Cassieren tuotteita mitä sain myös itselleni kotiin kokeiltavaksi. Tuotteissa on käytetty kaakao uutetta joka on super kosteuttava, endorfiiniä eli hyvää oloa lisäävä sekä ihoa kirkastava.
Hoitoon kuuluis siis kuorinta, hieronta sekä naamio kasvoille.
Täytyy sanoa että oli ihan mieletön kokemus ja nyt on niin fres olo ja hyvä lähteä kohta treenaamaan.
super sitä ja super tätä. ja tässä paistaa niin maksettu mainos, että menee usko koko jutun "super mahtavaan fres fiilikseen"
Aikamoista itsepetosta.. ihminen on merkillisen kekseliäs vääntääkseen mustan valkoiseksi, kun pohjalla on puhdas narsismi.
Lastesi olisi kyllä parempi kotona, mutta ihan miten vaan.. tuskin sä järjen ääntä kuuntelisitkaan.
en ikinä pääsis kampaajalle enkä mihinkään lenkille, jos en joskus tekisi noin. ei tule huono omatunto. tyytyväinen äiti on parempi äiti kuin marttyyriuhrautuja.
Ne on niitä virikelapsia ap hyvä.