Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kova ylävatsakipu, rv 34.

Vierailija
03.10.2011 |

Olen raskaana vkolla 34. Koko päivän on ollut jotenkin outo olo, ja nyt alkoi kova ylävatsakipu, ja päätäkin särkee. Mitä pitäisi tehdä? Mies on työmatkalla, olen kotona yksin kaksivuotiaan esikoisen kanssa. Lähellä ei asu ketään, joka voisi tulla hoitamaan lasta.

Kaiken huippuna on, ettei puhelin toimi - ei ole kenttää. Päivällä oli vielä ok, kun juttelin miehen kanssa.Voi prkl, mitä ihmettä teen? Voikohan odottaa aamuun?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausmyrkytyksen oireet! Ainakin juuri noista oireista neuvolantäti kyseli raskausmyrkytykseen liittyen.

Vierailija
2/5 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Ootko koittanut ottaa siitä kännykästä akun irti? Tällä tavalla yksi kännykkäliikkeen myyjä korjasi mun puhelimen, kun näytti, että ei ole kenttää.

2) Jos ja kun toivottavasti saat sen kännykän toimimaan, kannattaisi sinun ottaa yhteyttä synnytyssairaalaan, koska nuo ovat hieman epäilyttäviä oireita. Oletko tarkkaillut, että liikkuuko lapsi ok? Mä en ehkä jäis odottamaan aamuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kortti pois puhelimesta niin ottaa yhteyttä parhaaseen verkkoon ei omaasi.

Vierailija
4/5 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile helpottaako yöunilla ja panadolilla, että saisit nukuttua. Jos aamulla kurja olo, puhelu neuvolaan.

Kokeile käynnistää puhelin uudelleen. Mun samsung hävittää verkon liiankin usein. Uudelleenkäynnistys auttaa.

Vierailija
5/5 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti vielä luet tämän.

Älä odota aamuun! Soita synnytyssairaalaan tai 112. Oireesi viittaavaat raskausmyrkytykseen, ja vointisi voi lyhyessä ajassa mennä paljon huonommaksi. Joten, lapselle yritä saada hoitaja vaikka facebookin kautta. Jos pystyt soittamaan 112, niin selitä tämä heille ja tilanteesi hankaluus. Mutta älä odota aamuun!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan