Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

verenvuoto rv 11

Vierailija
03.10.2011 |

Tiputtelua ollut toista viikkoa ja tänään runsaammin, kuin kuukautiset olisivat alkaneet. Ei kuitenkaan kipuja pahemmin. Päivystykseen soiti, ei ole kuulemma päivystysasia ja huomenna soitto neuvolaan. Nämä ohjeet sain. Onko muilla kokemuksia, onko raskaus jatkunut normaalisti? kuinka kauan vuotoa on kestänyt?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän sitä koskaan voi mennä vannomaan.

Vierailija
2/5 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen meni kesken ja tämä nykyinen on vuotanut viikkoja ja jatkuu edelleen, nyt rv 21.

Onko vuoto kirkasta verta? Koska sulla on np-ultra?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kyseessä on keskenmeno, mutta on pieni mahdollisuus että raskaus jatkuu vaikka verta tuleekin.

Ainoa mitä voit tehdä on odottaa - tai maksaa ultraäänestä saadaksesi tietää onko sikiö vielä hengissä.

Keskenmeno on varma siinä vaiheessa kun alkaa tulla hyytynyttä kohdun limakalvoa ("kimpaleita"), siihen asti ei voi olla ihan varma.

Olen pahoillani puolestasi :-(

Vierailija
4/5 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt vielä tuomitko. Itse olen km:n kokenut ja tosiaan siihen asti kunnes tuli holauksina isoja hyytymäpaakkuja niin lääkäri (olin sairaalassa) sanoi, että iso vuotokaan ei suinkaan aina tarkoita keskenmenoa, että monenlaista, tosi runsastakin vuotoa nähty ja silti onnellinen raskaus loppuun asti ja terve vauva.

Vierailija
5/5 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvin todennäköisesti mennyt kesken?" Verenvuodot alkuraskaudessa ovat hyvin tavallisia. Voi olla kaksosraskaus(toinen mennyt kesken), hematoomaa yms...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi