Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa? Todella monesti kun sovin kavein kanssa treffit, niin

Vierailija
03.10.2011 |

sitten tapaamisen lähestyessä alkaa ärsyttämään koko meno ja tekisi mieli perua se!?! Nyt kaveri on tulossa illa pistäytymään ja musta tuntuu ettei nappaa yhtään, tekisi mieli laittaa viestiä, että tavataan joku toinen pvä...

MIstä tää johtuu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla usein sama. Mut sit kun vaan menen siihen tilanteeseen, niin hetkeä myöhemmin huomaan että mulla on sikakivaa, ja jälkeenpäin mietin että kyllä olisin ollut hassu, jos olisin sen perunut!

Vierailija
2/7 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavata ketään.

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sua ei oikeasti kiinnosta sun keverit, mutta haluat pitää heihin yhteyttä koska niin kuuluu tehdä ja koska pelkäät että ne unohtaisi sut muuten. Ne ei ole sulle tärkeitä ihmisinä vaan suorituksina, joita tulee myös ylläpitää.

Vierailija
4/7 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sua ei oikeasti kiinnosta sun keverit, mutta haluat pitää heihin yhteyttä koska niin kuuluu tehdä ja koska pelkäät että ne unohtaisi sut muuten. Ne ei ole sulle tärkeitä ihmisinä vaan suorituksina, joita tulee myös ylläpitää.

t.ap

Vierailija
5/7 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ihmiset oikeasti merkkaa sulle mitään. Jos haluaa nähdä jonkun, niin kyllä sitä treffiä sit odottaakin ja sinne HALUAA mennä. Älä tapaile sellasia ihmisiä, jotka ei ole sulle tärkeitä. Anna olla.

Vierailija
6/7 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas silleen et tykkään tavata kavereita, joita tapaan usein (lähes päivittäin esim leikkipuistossa), mut sit kaverit jotka asua kauempana ja tapaamisten väli on yli 2kk tms, niin tekis mieli aina perua. Kun ei oikein keksi mitään puhuttavaa (kun ei viitsi niistä arkipäivän jutuista puhua joista puhuu kyllä niiden puistokavereiden kanssa). Varmaan siihen tulee jotain suorituspaineiden tyyppistä juttua….

Vierailija
7/7 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun on koko ajan vähän kaikkea meneillään, sitä haluaisi joskus vaan olla eikä lähteä mihinkään. Siitäkin huolimatta, että ystävät ovat rakkaita. Näin ainakin mulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän