Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenon jälkeinen raskautumisen pelko

Vierailija
03.10.2011 |

Menetin edellisessä raskaudessa vauvani 12 raskausviikolla portaissa kompastumisen seurauksena. Tästä on nyt pian puolitoista vuotta.

Olemme keskustelleet mieheni kanssa uudelleen yrittämisestä, mutta pelkään raskautta ja vastuuta, joka minulla on lapsesta. Pelkään, että sama tapahtuu uudelleen ja petyn uudestaan.

Olemme mieheni kanssa käsitelleet asiaa, se oli kova isku meille molemmille. Nyt en kuitenkaan osaa puhua hänen kanssaan tästä, kun mieheni tällä hetkellä näyttää olevan jo valmis uuteen yritykseen. Itsellä päällimmäinen tunnetila on pelko; en kestä ajatusta raskaaksitulosta ja siitä, että joudun mahdollisesti taas kohtaamaan saman uudelleen. Miehen ehdotuksiin olen sanonut vain, että pitää katsoa mitä tapahtuu, mihinkään aktiiviseen yrittämiseen en ole suostunut vielä (ovulaation tarkkailuun ym.)

Onko kukaan ollut samassa tilanteessa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syytä ei ole tiedossa. Päätin silloin, etten enää uskalla ottaa riskiä uudestaan, että kaikki menee pieleen. Päätin, että keskityn jatkosa vain esikoiseen ja mieheeni. Tästä meni lopulta vain puoli vuotta, kun olinkin sitten uudestaan raskaana. Miehelläni oli ehkä pelkoja enemmän kuin minulla, mutta onneksi uskalsimme sittenkin!

Erittäin harvoin kaatuminen tms aiheuttaa keskenmenoa, enkä jaksaisi uskoa tuon toistuvan. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme