Jos katumuspilleri sekoittaa kkrytmin, onko myös kuvotus normaalia? OV
Otin jokin aika sitte katumuspillerin, siitä noin viikko eteenpäin tuli kuukautiset, noin pari viikkoa edellisten jälkeen.
Nyt ollut kuvotusta pari päivää, erit. kahvin yhteydessä, noin pari viikkoa katumuspilleristä siis, viikko kuukautisista. Ei oksennustautia, voiko liittyä katumuspilleriin, hormonitasot vaan sekaisin?
Kommentit (17)
aika pian katumuspillerin jälkeen,tuli vielä toisetkin,ne olivat aika niukat...mutta joo olin raskaana, ei siis katumuspilleri toiminut..ja tuo kerta on ainut mahdollinen koska olen raskautunut..
Pillerin tarvetta edeltäneiden menkkojen alusta siis nyt 4 viikkoa?
Tee raskaustesti niin pääset pohdinnasta. Sitten selviää oletko raskaana ja jos testi on nega niin huonovointisuus voi hävitä ihan vain helpotuksen mukana. Jos testi nega ja huonovointisuus jatkuu niin tee varoiksi viikon päästä toinen.
Ei ole kauhean harvinaista että raskauden tajuaa vata pari kuukautta myöhässä koska on ollut vuotoa "menkkojen paikalla" varsinkin jos kehon hormoneja sekoitettu. Eli ei tuo katumuspillerin jälkeinen vuoto yksinään takaa mitään.
Jos katumuspillerin jälkeistä vuotoa ei lasketa, niin tänään olisi kp 26. Kai sitä pitää testi ostaa varmuuden vuoksi... Ja kertoa täällä tulos tietty!
voi tulla epäsäännöllisten kiertojen vuoksikin. Näin ainakin minulla.
ja tein lopulta varmaan 5 raskaustestiä parin viikon sisällä, kun mulle tuli niin selvät raskausoireet. Juuri tuossa kp 26-29 seutuvilla oli kovaa pahoinvointia. Pilleri on sen laatuinen hormonipommi, että se kyllä sekoittaa elimistön pitkäksi aikaa. Osa "raskausoireistani" oli varmasti ihan psykosomaattisia, mutta pahoinvoinnin uskon tulleen pilleristä.
Se tyhjennysvuoto pillerin ottamisen jälkeen ei kuitenkaan merkitse mitään. Se tulee aina, olet raskaana tahi et. Miten pian yhdynnän jälkeen otit jälkiehkäisyn? Mitä nopeammin sen ottaa, sitä varmempi teho.
Toivon todella, että kuvotus tulisi pillerinoton takia!
Ap
toiminu, jouduin tekemään abortin.
Vaikka ap lupasi, ei vastausta ainakaan tässä ketjussa oliko raskaana vai ei... Turhauttavaa!
Ei johdu enää katumuspilleristä tuo kuvotus. Minä kun otin katumuspillerin, oksensin heti vuorokauden yhteen kyytiin.
Se kuvotus tulisi pilleristä johtuen vuorokauden kuluessa. Että kyllä tuo on jotain muuta. Et vain olisi raskaana? Ei se pillerikään 100% varma ole.
Tuli verta ihan kunnolla verrattuna siihen, ettei edellisistä ollut pljon aikaa. Voiko raskauden aikna tulla verta useamman päivän ilman keskenmenoa?
ap
pillereistä. Itselläni meni kierto täysin sekaisin ja mahaa turvotti ja oli oksettava olo yli kolme viikkoa! Kierron normalisoiduttua paha olokin hävisi.
pillereistä. Itselläni meni kierto täysin sekaisin ja mahaa turvotti ja oli oksettava olo yli kolme viikkoa! Kierron normalisoiduttua paha olokin hävisi.
Itse toivon, että vaan psykosomaattista itseaiheutettua oireilua. En haluaisi joutua harkitsemaan aborttia.
alkoi paha olo kun seuraavien menkkojen piti alkaa. Katumuspillerit oli kuitenkin pistäny kierron sekaisin ja huonohkoa oloa jatkui vaihtelevasti menkkojen alkuun 5vko