Haluan miehekseni lääkärin!
Kommentit (17)
Et varmaan usko mua, mutta mä tapasin mun lääkärimiehen, kun menin hänelle hoidattamaan itseäni. Kävin siellä tutkimuksissa pari kertaa ja sen jälkeen nähtiin sairaalan ulkopuolella ja hän pyysi mua ulos :)
Eli keksi joku olematon vaiva ja mene tutkimuksiin. Kipu rinnassa voisi olla hyvä.
löysin baarista, mutta taiteilijakuppilasta. Lääkäri miehenä on tosi kätevä.
Kuis pääsisit lääkäripäiville haahuilemaan? Siellä on iltaohjelmaakin
nyt voi leikkiä ilman lääkäriäkin ;).
Pääseekö lääkäripäiville vaikka ei ole lääkäri? Sinänsä ajatus ei innosta koska en halua mennä sinne vain iskemään miestä. Tuntuisi oudolta. Muita ideoita? ap
No ainakin lääkäripäivien aikaan kyseisen kaupungin baareissa lienee hyvä edustus. Monet heistä ovat tietysti varattuja. Lääke-edustajaksi ryhtymällä saisit kierrellä esittelemässä lääkäreille lääkkeitä, siinä niitä ainakin tapaa.
ei ole ongelma käydä silloin ravintoloissa kun vain tietäisi mihin ravintolaan suunnistaisi? Varattua en tietenkään halua. Ammatinvaihtoa en nyt harkitse joten lääke-edustajan ura on poissuljettu.
Eiköhän se ole paremminkin ihmisestä kuin ammatista kiinni onko kiinnostava... ap pohtii...
Sulla on joku stereotypiä komeesta ja rikkaasta lekurista. Rikkaita voivat olla, mutta kuivakkoja ja erittäin tylsiä suurin osa.
silloin tapaat niitä ihan päivittäin plus saat järkätä pikkujouluja ja muuta kivaa, milloin voi ottaa enemmän kontaktia!
.. ;) mutta toi nykyinenkin käy vallan mainiosti!
Minulla on ollut jo KTM, DI, OTM joten ajattelin vaihtelun vuoksi seuraavaksi lääkäriä. Enkä halua löytää häntä työnsä äärestä. Ap
vain TH alalle hommiin, muista etta siella kilpailu on kovaa.
Ainakin sairaalalääkärit. Eli varaudu viettämään paljon aikaa itseksesi.
Minulla on tänään treffit lääkärin kanssa!
ap
niissä ei ole kyllä itään kiinnostavaa:) No palkka ehkä joo, mutta saman saa monesta muustakin hommasta.
haluan lääkärin. Tiedän että ovat työssään kiinni ja se juuri on upeaa. Haluan olla mieheni uran tukena. Minulla on aina ollut ns. uramies ja se sopii minulle. Hoidan lapsia ja kotia sekä teen omaa mielekästä työtäni siinä samalla.
Käyvätkö lääkärit todella pintaliitopaikoissa? Käyn niissä(kin) mutta en ole vielä löytänyt yhtään lääkäriä. En halua alalle töihin joten se vaihtoehto on poissuljettu. Lisää ideoita?
ap