Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajanko mä oikeasti kortitta?

Vierailija
02.10.2011 |

Mulla siis nimi vaihtunut n.9v sitten, eli ajokortissa lukee edelleen vanha sukunimi. Tuli puhe viikonloppuna erään kaverin kanssa ja hänen mielestään ajan nyt kortitta ja mut voidaan tuomita kortitta ajosta. Onko näin? Musta vaan niin turhaa hankkia yhden sukunimen takia uutta korttia, kun sotu on kuitenkin sama. Miten on, joutuuko tästä nyt tilille? Tuon 9v aikana mut on pysäytetty 2x puhallusratsiassa ja kummallakaan kerralla ei ole ajokorttia kysytty.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilötietojen (nimi ja henkilötunnus) on oltava ajan tasalla ajokortissa. Ajokortti täytyy uudistaa esimerkiksi silloin, kun sukunimi vaihtuu avioliiton seurauksena.

Vierailija
2/7 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilötietojen (nimi ja henkilötunnus) on oltava ajan tasalla ajokortissa. Ajokortti täytyy uudistaa esimerkiksi silloin, kun sukunimi vaihtuu avioliiton seurauksena.

ajanko nyt kortitta vai en?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole voimassa olevaa ajokorttia.

Vierailija
4/7 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. juristi

Päivitä korttisi kuntoon kuitenkin...

Vierailija
5/7 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. juristi

Päivitä korttisi kuntoon kuitenkin...

kiitos kaikille.

ap

Vierailija
6/7 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korttia ei ole varaa päivittää.... kuitenkin autoakin on varaa pitää.... kannattaa huomenna mennä "tilaamaan" uusi kortti!!!

Vierailija
7/7 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi haluaa että kaikilla on ajokortti mukana koska siitä näkee tiedot helposti. Jos ei ole korttia mukana, siitä ei välttämättä seuraa mitään, näkeehän poliisi koneelta että ajokortti on myönnetty vaikka ei ole mukana. Voi myös joutua menemään asemalle esittämään korttisi, mikä on mielestäni hullua, poliisihan sen on itse myöntänyt.

Mutta menisin kyllä uusimaan kortin mahd pian, jos kerran sukunimi ei enää täsmää. Siitähän voi seurata kaikenlaisia epäselvyyksiä esim jos luotto/pankkikortti on toisella nimellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi