Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CPH, Kastrup lentokenttä

Vierailija
02.10.2011 |

Onko kokemusta Kastrupin lentokentästä? Minulla on vaihto siellä ja koska joudun ottamaan lennot kahdelle eri lipulle, arveluttaa vain 2,5 tunnin vaihto. Ehtiikö..?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lennoista. Mitä oikein sekoilet?

Vierailija
2/19 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo Kastrupin lentokenttä ole kovin iso, joten luulen tuon vaihtoajan riittävän oikeinkin hyvin. On muuten yksi suosikkilentokentistäni, kun on hyvät liikenneyhteydet ja kooltaan on hanskattava. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me odotettiin meidän matkalaukkuja tosi kauan, mutta kaikki muut saivat huippunopeasti. Meillä kävi vaan huono tuuri.

Mutta lähtöselvitystä varten tultiin 2 h ennen kentälle ja luppoaikaa oli vain n 10 min. Turvatarkastusjono oli pitkä, vaikka siellä oli näyttö joka kertoi jonotusaika on vain 7 min, ihan puppua.

Varmaan tiedät jos myöhästyt lennoltasi, paluu peruuntuu samalla hetkellä ja jos sulla on perusmatkavakuutus, et saa sieltäkään mitään tukea.

Toivottavasti on kaiken mahdollisuus menee mönkään arvoinen.

Vierailija
4/19 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehtii ihan hyvin, jos ei lento ole reippaasti myöhässä. Silloin ei tosin riittäisi ehkä pidempikään vaihtoaika.

Turha noita on etukäteen pohtia, matkaan vaan.

Vierailija
5/19 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoillaanpa kysymys sitten paremmin. Olettaen että lennoilla ei ole delayta, onko Kastrupissa 2,5h riittävä vaihtoaika laukun noutoineen ja uudelleen check-ineineen?

t.nimim. kentällä ON vaikutusta.. 2 tuntia riittää varmasti Joensuussa, mutta hädin tuskin JFK:llä

Vierailija
6/19 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavampi tuolla on vaihtaa, kuin jossain CDG:llä tai Heathrowilla.

Vierailija
7/19 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoillaanpa kysymys sitten paremmin. Olettaen että lennoilla ei ole delayta, onko Kastrupissa 2,5h riittävä vaihtoaika laukun noutoineen ja uudelleen check-ineineen?

t.nimim. kentällä ON vaikutusta.. 2 tuntia riittää varmasti Joensuussa, mutta hädin tuskin JFK:llä

jos jossain on toimiva kenttä, niin se on Kastrup.

Vierailija
8/19 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei oikein pelaa. Itse käytin reittiä, jossa vaihto oli aina Kastrupissa ja montakohan kertaa olin hotellissa yötä, kun kone oli niin paljon myöhässä, etten ehtinyt jatkolennolleni. Lopetin k.o. lentoyhtiön käyttämisen.

Vierailija
9/19 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoillaanpa kysymys sitten paremmin. Olettaen että lennoilla ei ole delayta, onko Kastrupissa 2,5h riittävä vaihtoaika laukun noutoineen ja uudelleen check-ineineen? t.nimim. kentällä ON vaikutusta.. 2 tuntia riittää varmasti Joensuussa, mutta hädin tuskin JFK:llä

Minulla on riittänyt 2 tuntia vallan hyvin sekä JFK:lla että Frankfurtissa, muista kentistä puhumattakaan.

Eikös tässä ketjussa ole jo moneen kertaan sanottu, että RIITTÄÄ JOS KONEESI EI OLE MYÖHÄSSÄ. Joten mitä epäselvää tässä vielä on?

Vierailija
10/19 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-iltapäivisin turvatarkastukset saattavat tosin viedä aikaa kun kaikki businessmatkustajat palaavat kotiin.

Vierailija
11/19 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on riittänyt 2 tuntia vallan hyvin sekä JFK:lla että Frankfurtissa, muista kentistä puhumattakaan.

Eikös tässä ketjussa ole jo moneen kertaan sanottu, että RIITTÄÄ JOS KONEESI EI OLE MYÖHÄSSÄ. Joten mitä epäselvää tässä vielä on?

Vierailija
12/19 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

[/quote]

Ehtii varmasti. Kuljen sitä kautta vähintään kerran kuukaudessa jos jossain on toimiva kenttä, niin se on Kastrup.

[/quote]

käynyt. Paskimpia lentokenttiä mitä maailmasta löytyy.

ap:lle 2½h riittää jos olet onnekas.

Vierailija
13/19 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastrup on selkeä ja hyvä kenttä, parhaita. Parhaimmassa tapauksessa olet 15min lakseutumisen jälkeen ulkona. . . no, ehkä 25min. Sitten tsekkausa sisään. Ehdit vaikka smørrebrødille.

Vierailija
14/19 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
15/19 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seka omien etta muiden tuntemieni kokemusten mukaan. Eli sikali jos niilla aiot lentaa niin voi olla ongelma. Lisaksi en ole koskaan elamassani nahnyt niin pitkaa jonoa check-in:niin kuin joku aika sitten Kastrupilla, ja olen lentanyt melkoisesti. Itse en ole kovin innostunut ko. lentokentasta.

Vierailija
16/19 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä tarvi uudelleen chekata?

Vierailija
17/19 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varmuudella menisikin..

Nyt on kaksi eri lippua ja lentoyhtiöt eri alliancea.

Ei kai niitä tarvi uudelleen chekata?

Vierailija
18/19 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkatavarahalli on ahdas ja homma kestää ja kestää...

Chekkausaula on myös tosi ahdas tai itse asiassa liian kapea, vaikea kulkea kun jonot ulettuvat peräseinään saakka - aina

Itse lentokenttä on sopivat kokoinen ja puhtaalla alueella kaikki toimii loistavasti

Vierailija
19/19 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse inhoan Köpiksen kenttää vaihdoissa. Pitkät välimatkat jopa terminaalin sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi