Muita joiden silmä lepää Sonera.miehessä?
Kommentit (12)
Puuttuu sellanen dressmann-särmä :D
Sehän on nyt joku uusi seksisymboli, mutta mä taas en yhtään ymmärrä miksi! :O Okei, sellainen tummapiirteinen on mutta tuntuu että tuon oloisiahan nyt kävelee vastaan vähän väliä. Vähän sama juttu siinä Pippa-hehkutuksessa, eli en saa kiinni mikä näissä henkilöissä on niin erityisen kuumaa, kun omaan silmään näyttävät ihan tavallisilta.
Sehän on nyt joku uusi seksisymboli, mutta mä taas en yhtään ymmärrä miksi! :O Okei, sellainen tummapiirteinen on mutta tuntuu että tuon oloisiahan nyt kävelee vastaan vähän väliä. Vähän sama juttu siinä Pippa-hehkutuksessa, eli en saa kiinni mikä näissä henkilöissä on niin erityisen kuumaa, kun omaan silmään näyttävät ihan tavallisilta.
mutta hänhän on tietokonepelihahmo :D
http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/alan+wake+on+oikeasti+ilkka+vi…
Kuka suomalainen miesnäyttelijä sitten miellyttää silmääsi?
Hmm jaa-a. Ei ole kyllä ketään ylitse muiden... No, täytyy myöntää, että kasvoiltaan Mikko Leppilampi kyllä miellyttää silmää, mutta tyyppinä vaikuttaa hiukan ärsyttävältä. Suomalaisissa ei ole oikeastaan ketään sellaista tosi houkuttelevaa. Ulkomaalaisista viehättää esim. Keanu Reeves (nuorempana, nyt jo vähän "kuivuneen" näköinen). No Johnny Depp tietysti on oma lukunsa myös. Jude Law viehättää jollakin tapaa. Tuossa nyt joitakin...
Kuka suomalainen miesnäyttelijä sitten miellyttää silmääsi?
Hmm jaa-a. Ei ole kyllä ketään ylitse muiden... No, täytyy myöntää, että kasvoiltaan Mikko Leppilampi kyllä miellyttää silmää, mutta tyyppinä vaikuttaa hiukan ärsyttävältä. Suomalaisissa ei ole oikeastaan ketään sellaista tosi houkuttelevaa. Ulkomaalaisista viehättää esim. Keanu Reeves (nuorempana, nyt jo vähän "kuivuneen" näköinen). No Johnny Depp tietysti on oma lukunsa myös. Jude Law viehättää jollakin tapaa. Tuossa nyt joitakin...
Hei nyt mulla tuli ainakin mieleen yksi, jolta ei karismaa puutu: Ville Valo. Ei tosin näyttelijä, mutta ei kai se ole oleellista.
Ja täytyy sanoa, että silmä lepää aina kun tapaamme :D
Se on mr. Alan Wake. Olen seikkaillut hänen kanssaan läpi pimeän metsän ja nähnyt hänen synkimmät painajaisensa
Ja eikös sama mies näytellyt siinä Helppo elämä sarjassa sitä vaatekauppiasta, joka vokotteli nuoren myyjän seksisuhteeseen???
http://www.ilkkavilli.com/images/20090711_027_D3_web.jpg