Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkoruotsin vastustajat! Vedetään kaikki lippu puolitankoon! :D Kaikki mukaan!

Vierailija
06.11.2005 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vajaat 5% puhuu sitä äidinkielenään. Asia olisi ihan toinen jos määrä olisi vaikka 20% tai enemmän.

Historia on huono selitys. Silloin venäjänkin pitäisi olla virallinen kielemme. Ja miksei saame ole pakollinen kaikille?

Inttäminen perustuslaista on turhaa. Lain, perustuslainkin, on elettävä ihmiskunnan mukana ja mukauduttava sen muutoksiin.

Vierailija
22/26 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suremme koko perheen voimin sitä, kun minulla on niin pieni älykkyysosamäärä. Ehkä tästä tulee uusi perinne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vähäistä älykkyysosamäärää ilmaisee lähinnä se, että alistuu tyhmänä opiskelemaan turhaan monta vuotta täysin tyhjänpäiväistä kieltä.

Vierailija
24/26 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni alhaiseen älykkyysosamäärään viittaa se, että yrittää keksiä tekosyitä sille, että miksi ei tarvitsisi rasittaa tyhjää päätään opiskelulla.

Mitä muita kouluaineita tulisi mielestäsi karsia?

Jäljelle jäisi varmaan vain ruokatunti ja hetket tupakkanurkalla muiden älyvapaiden kera.

Vierailija
25/26 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdeksan yliopistopaikkaa. Olen aina pitänyt älyllisistä haasteista.

Mielestäni on ajan hukkaa opiskella jotain niin tyhjänpäiväistä kuin ruotsin kieli, kun senkin ajan voisi käyttää vaikkapa mandariinikiinan tai espanjan opiskeluun.

t. 46

Vierailija
26/26 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kirjoitusten"

t. 46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme