Party lite-tuotteet!
Tykkään niistä kynttilöistä vaikka hintavia ovatkin mutta minusta ne somisteet (kyntilänjalat sun muut) on hirveitä ja jotenkin jopa lapsellisia ihan jenkkityyliin. Onko joku muu samaa mieltä? Ihmettelen vaan sitä suosiota :D
Kommentit (27)
ja siitä, että palavat kunnolla loppuun eikä jää sinne tuikun laitaan reunusta. Lisäksi se on hyvä asia, että se materiaali ei roiskuessakaan polta ihoa. Siskoni noihin hurahti ja osti minullekin lahjaksi noita tuoksuvia tuikkuja, ja kovasti pidän.
Ostin muuten parvekkeellekin tuollaisen turhakehärpäkkeen eli perhoslyhdyn. Mielestäni on kaunis siellä roikkuessaan ja lasitetulla parvekkeella se tuoksukin tuntuu vaimeasti nenään. Lyö laudalta kyllä lyhdyt ihan kunnolla!
Muuta en ole ostanut, mutta sellaisia kissatuikkutelineitä katsastelin vähän valmiiksi. Jonkun mielestä ruma, mutta minua viehätti.
Mutta ne hajut. Hyi saatana! Mulla tulee heti migreenikohtaus sekä astmakohtaus noista. Eli olen ostanut joskus noita tuoksuttomia.
Muut on ollut ihan ok, mutta ne pilarikynttilät. IHAN SUSIA! Kaks poltin, kumpikin paloi n. 5 sentin matkalta ja sitten se sydän humpsahti sinne steariiniin eiku parafiiniin vai mitä noissa on enkä saanut sitä kaivettua pois. Ja noihin myös tuli toisiin reunoihin kunnon aukot eli se keski kuoppa oli epäsymmetrinen eli senkään takia se ei palanut kunnolla.. Ja olivat ihan tasaisella alustalla eli..
Kaikki halpis pilarikynttilät palaa ihan loppuun asti, ilman mitään ongelmaa.
multa valui iso kynttilä pitkin pöytäliinaa, ilmoitin partylitelle suoraan ja laitoin kuvat. EI MITÄÄN UUTTA KYNTTILÄÄ, eikä korvauksia:(
En ymmärrä, miten ne ovat sen laadukkaampia kuin vaikkapa Havin kynttilät? Ei ne mulla ainakaan savuta....
Mutta ne hajut. Hyi saatana! Mulla tulee heti migreenikohtaus sekä astmakohtaus noista. Eli olen ostanut joskus noita tuoksuttomia. Muut on ollut ihan ok, mutta ne pilarikynttilät. IHAN SUSIA! Kaks poltin, kumpikin paloi n. 5 sentin matkalta ja sitten se sydän humpsahti sinne steariiniin eiku parafiiniin vai mitä noissa on enkä saanut sitä kaivettua pois. Ja noihin myös tuli toisiin reunoihin kunnon aukot eli se keski kuoppa oli epäsymmetrinen eli senkään takia se ei palanut kunnolla.. Ja olivat ihan tasaisella alustalla eli.. Kaikki halpis pilarikynttilät palaa ihan loppuun asti, ilman mitään ongelmaa.
Olet selvästi jättänyt sen sydänlangan liian pitkäksi. Jos sitä ei oikein leikkaa, se voi upota ja savuttaa ja polttaa kynttilää väärästä kohdasta. Ihan kuin myös votiivit, jos niitä ei "hitsaa" kiinni, voi sydänlanka lähteä seilaamaan. Siksihän niitä käyttöoppaita annetaan, että kynttilät pysyvät hyvinä.
Ja miksi parempia kuin esim. havin? No ihan ensimmäiseksi mainitakseni ainakin materiaalin takia! Steariini ei lähde kirveelläkään pois, ja parafiini ihan konepesussa. Ja jos verrataan tuikkivia ja tuikkuja/lämpökynttilöitä, niin onhan se turvallisuus vähän eriluokkaa. En uskaltais edes sisällä polttaa mitään lämpökynttilöitä. Ja onhan ne nyt ihan hirveen rumiakin ne alumiini mölisköt jossain lasisessa somisteessa, oli se sitten iittalan, tiimarin tai partyliten.
poltan niitä tuoksuvia tuikkuja ja pari pilarikynttilääkin on ollut, ihan hyviä minusta. Mitään niitä oheishärpäkkeitä en osta, ne on pääasiassa aika mauttomia.
ei mitään satasien arvoisia tosin. Sellaisia tuotteita, joihin olen todella tykästynyt ja niistä itse kynttilöistä, tai siis tuikkivista jne. pidän itsekin.
On ne vaan laadukkaamia kun esim. Tiimarin tuikut, jotka "tuoksuu" karseelta.