Lue keskustelun säännöt.
10 miljoonaa euroa, miten kannattaisi sijoittaa jotta siitä hyötyisi mahdollisimman moni?
01.10.2011 |
Olen siis lotonnut :)
Jos voittaisin lotossa 10 miljonaa euroa, minulle riittäisi kun saisi omat velat maksettua. Mutta mitä tehdä lopuille.. Miten sijoittaa 10 miljoonaa euroa jotta siitä hyötyisi mahdollisimman moni?
Kommentit (4)
Jos voittaisin haluaisin auttaa tuntemattomia ihmisiä jotka tarvitsivat rahallista apua. Miten se kannattaisi toteuttaa? Eikö 10 miljoonalla saisi jo aika paljon hyvää aikaan?
Jos voittaisin 10 miljoonaa miksi siitä ei voisi hyötyä mahdollisimman moni?
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pidän taas koko summan itse jos kohdalle sattuu!
ettetkö sä sillä voitolla tekisi muutakin kuin maksaisit velat pois. Siis ihan jotain itsekästä.
olla työstä riippumaton loppuelämäni. Pääomatuloja siis tarpeeksi, iso osa "varmoissa" sijoituksissa.
En ole ajatellut, että tuosta rahasta pitäisi niin monen nauttia... Eikö minä, mies ja lapset riitä? Vanhempani ovat varakkaita ja en usko, että haluaisivat rahaa meiltä. Heillä on itselläänkin varallisuutta varmaan 2 miljoonaa ja eivät käytä rahaa mihinkään. Ehkä voisin ostaa heille pröysteän matkan. Veljelleni en antaisi penniäkään, koska en halua antaa vaimollensa mitään vaan kärvistelköön köyhyydessä, ehkä se jouduttaa heidän eroaan. Jos eroisi, niin sitten voisikin antaa. Mies ei ole veljensä kanssa väleissä. Anopille tehtäisiin remontti asuntoon!