Pitäisikö soittaa poliisit? Joku poika tuolla pihalla...
vetää toista jalasta! Sinipaitainen nuori (mies?) makaa selällään ja vähän isompikokoinen poika vetää jalasta ja juoksee pitkin pihaa! Mitä teen? Soittaisitteko te poliisit tässä tilanteessa?
Kommentit (14)
jos aikuisista miehistä huutaisin ovesta ettähelvattumitäsinäteet!
menisin parvekkeelle ja huutaisin; mitä h.......ä siellä tapahtuu, tarvitaanko poliisi paikalle.
Kävin huutamassa ikkunasta että "MITÄ TE TEETTE ONKS KAIKKI HYVIN?????" Huolestuneella äänellä.
Vastaus (siis se jalasta vetäjä): "MITÄ VI**UA SÄ ÄMMÄ KATOT!!!!!! SÄ OOT SEURAAVA!!!!!! MÄ TIEDÄN MISSÄ SÄ ASUT!!!!!!!!!!!!!"
Siis mitä? Se maassa makaava ei alkanut huudella, makasi vaan! Mitä mä nyt teen?
Kävin huutamassa ikkunasta että "MITÄ TE TEETTE ONKS KAIKKI HYVIN?????" Huolestuneella äänellä.
Vastaus (siis se jalasta vetäjä): "MITÄ VI**UA SÄ ÄMMÄ KATOT!!!!!! SÄ OOT SEURAAVA!!!!!! MÄ TIEDÄN MISSÄ SÄ ASUT!!!!!!!!!!!!!"
Siis mitä? Se maassa makaava ei alkanut huudella, makasi vaan! Mitä mä nyt teen?
Kamalaa :(
Soita poliisille ja kerro tämä kaikki.
Ihan kuin se vetäjä olis pissannut housuun, sellainen iso läiskä housuissa.
missä päin suomea? soititko jo poliisit tai hätäkeskukseen?
Ja se toinen makaa, nauraa ja käyttää kännykkää!
Ei ole normaalia!
Anna niitten touhuta, kunhan ei sivullisia satuta tai yritä murtautua minnekkään.
Nyt ne keinuu ja huutelee jotain. Laulaa oon suomalainen.
Kun ihminen kuolee, siltä tulee kuset ja paskat housuun
Onks kaikki pissalle löyhkäävät spurgutkin oikeesti zombeja?
Kun ihminen kuolee, siltä tulee kuset ja paskat housuun
Onks kaikki pissalle löyhkäävät spurgutkin oikeesti zombeja?
apua av:lta.