Seksuaalisesti hyväksikäytetty lapsi 1900-luvun alussa. :( (RAAKA KUVA)
Kommentit (28)
Miten ihminen voi olla noin julma, että avutonta lasta pahoinpitelee tai muuten kaltoin kohtelee. Miksi? En ymmärrä ihmisten luontoa. Tuli itku.
vaikka pahoinpitelyn laatu ei siitä ilmi käynytkään. Tuollainen tuolta ajalta oleva pahoinpitelykuva voisi ihan hyvin olla myös "normaalin kasvatuksen ja kurinpidon" otsakkeen alla.
Vaikeaa tajuta miten ihmiset voivat olla niin pahoja puolustuskyvyttömiä lapsia kohtaan.
Ei taida olla ap:lla kaikki muumit laaksossa, kun tällaisia kuvia hakee netistä. Sairasta.
Ei taida olla ap:lla kaikki muumit laaksossa, kun tällaisia kuvia hakee netistä. Sairasta.
tapaukseen liittyen.. Ihan Wikipediasta löydetty kuva .
Mutta tästä tulee mieleen kuolleen pojan kuva, jonka näin Tampereella 1918-näyttelyssä :(
toivon, että hän on kärsinyt helvetin tuskat. Itse tappaisin sellaisen ihmisen, joka tekisi omalle lapselleni noin. Luonnossakin emo tappaa poikasiaan uhkaavat yksilöt, täysin luonnollista.
toivon, että hän on kärsinyt helvetin tuskat. Itse tappaisin sellaisen ihmisen, joka tekisi omalle lapselleni noin. Luonnossakin emo tappaa poikasiaan uhkaavat yksilöt, täysin luonnollista.
Katsotaanko me samaa kuvaa?
Mä en ole yliherkkä enkä purskahda itkuun 100 vuotta vanhan kuvan nähdessäni.
Sitäpaitsi, eihän tossa kuvassa ollut mitään sellaista, mikä ei olisi voinut olla esimerkiksi juuri ruton aiheuttamaa.
Katsotaanko me samaa kuvaa?
Mä en ole yliherkkä enkä purskahda itkuun 100 vuotta vanhan kuvan nähdessäni.Sitäpaitsi, eihän tossa kuvassa ollut mitään sellaista, mikä ei olisi voinut olla esimerkiksi juuri ruton aiheuttamaa.
tämäkö on se kuvateksti?
"Sexually Abused child."
On se raukka voinut jäädä auton allekin tms.
Tuliko mieleesi, että kuvan pojan tekijä olisikin oma äiti?
Jos kyseessä on pojan oma äiti, niin toivottavasti on joutunut kärsimään - ja kunnolla. En tajua, mitä merkitystä sillä, kuka tuon on tehnyt.
Lapsiparka.
tämäkö on se kuvateksti?
"Sexually Abused child."On se raukka voinut jäädä auton allekin tms.
Voi elämä =D =D =D =D
Ei kuppa tarttunut muuten kuin seksissä joten pieni lapsi on tullut raiskatuksi.
Ei kuppa tarttunut muuten kuin seksissä joten pieni lapsi on tullut raiskatuksi.
Eikös se voi tarttua myös äidistä lapseen synnytyksessä? Tosin tuossa on lapsi jo ohitse vauvaiästä, joten tuskin niin kauan olisi oireetonta jaksoa kestänyt.
olikohan se raukka kuollut?
mutta pahoinpidelty on ainakin. sitä, että onko seksuaalisesti, on vaikea sanoa tuosta kuvasta.
raukkaparka! :(