Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pettäminen selvisi kuin Kauniissa ja Rohkeissa

Vierailija
08.05.2008 |

Mies ollut pari päivää työmatkalla. Viime yönä puhelimeni soi 01.00 aikaan. Unenpöppörössä vastasin, miehenihän se siellä. Mutta kuinka ollakaan, puhelin hänen taskussaan oli soittanut itsestään. Olin varmaan ollut viimeinen jolle oli soittanut, ja taskussa puhelimen nappulat painuneet ja puhelu lähtenyt mulle. No sieltä sitten kuului musiikkia, ravintossa oltiin. En oikein ensin saanut selvää, kovaa kohinaa, ilmeisesti sitten oltiin tanssimassa. Jonkun ajan päästä musiikki vaimeni ja jopas alkoi kuulua mieheni ja jonkun naisen keskustelua. Paljastui ilmeisesti selvä suhde, mieheni kertoi rakastavansa, jne. Kiehuin raivosta. Lopulta noin puolen tunnin päästä puhelu katkesi, ilmeisesti puhelin liikkui taskussa. Yritin soittaa hänelle useaan otteeseen yöllä, ei vastannut. Tulossa kotiin tänään, mutta ei ole soittanut mitään, vaikka yleensä reissuilta aina aamupäivästä soittelee. Täällä odottelen sydän kylmänä, raivon vallassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:llä mut leimattiin provoksi. Mies oli jättänyt koneensa auki ja sähköpostinsa auki kun oli lähtenyt kaverilleen, tulin kotiin ja vilkaisin mitä sillä oli postissa ja huomasin monta meiliä eräältä naiselta. Olivat tapailleet ainakin viime kesänä ja mieheni oli ilmeisesti päättänyt suhteen, mutta nainen jatkoi vielä meilailua. Pakkasin silloin miehen kamat jätesäkkiin ja jätin eteiseen. Mies ei kuitenkaan suostunut lähtemään ja suorastaan rukoili mua antamaan hänelle uuden tilaisuuden ja tässä sitä sitten vielä ollaan...

Vierailija
2/10 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noin voi käydä.... kerro jatkoo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes, vanha AV meininki on palannut!!!!

Vierailija
4/10 |
08.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten aloittaisin että puhelimes soitti taskustas viime yönä.. tulehan kertomaan jatkoa.

Vierailija
5/10 |
08.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkoa, kerrokerro...

Mä luulen että jos miehes ois petturi, niin puhelimessa ois näppäin lukko päällä ja toinenkin lukko

Vierailija
6/10 |
08.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

: ( Kerro mitä tapahtui!

Jaksamista sinulle!!!

Vierailija
7/10 |
08.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko jättää miehesi? Annatko vielä mahdollisuuden? Onko hän pettänyt ennenkin?

Munkin miehellä on joskus puhelin soittanut taskusta itsekseen. Oli vain töissä, puhui työjuttuja, välillä käveli, kuului tietokoneen naputusta jne. Uteliaana jäin minäkin kuuntelemaan ;)

Vierailija
8/10 |
08.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheluita on tullut palavereista ja autosta jne. Ei mitään dramaattista.

Tuu ap kertoon sit kun oot eka tehnyt siitä äijästäs muhennosta.

Vierailija
9/10 |
08.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

petturit pitää huolen että puhelimessa on näppäinlukko ja suojalukko päällä.

Munkin pitää naputtaa pitkä numerosarja ennenkuin näppäimet on käytössä

Mut sattuuhan sitä

Vierailija
10/10 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli muinoin suhde naimisissa olevaan mieheen ja hänellä oli aina tiukasti näppäinlukko ja se toinenkin lukitus päällä puhelimessa. Eikä koskaan ottanut tuollaisessa tilanteessa puhelinta edes mukaan, joten ei voinut tulla vahinkopuhelujakaan. Soitti aina alkuillasta vaimolle ja sitten puhelin pois päältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan