Olen mies joka ulostaa vain metsään. Kysymyksiä?
Se alkoi armeijassa leirillä, tajusin että luonnossa ulostaminen on mun juttu. Kun kakkahätä tuntuu tekevän tuloaan, sullon taskut täyteen vessapaperia ja lähden lenkkipolulle. Kertaakaan en ole jäänyt kiinni, mutta erityisen hekumallista on silloin kun voin asioilla ollessani katsella pururadalla kulkijoita kuusenoksien välistä. Jätökset hautaan aina huolella.
Kommentit (38)
Kaivan puunjuurelle jalkoja käyttäen pienen kuopan. teen hommat puuta vasten istuen, sissityylillä. Kuopasen jätösten päälle mullat jalkoja käyttäen ja lenkki jatkuu. Talvella jätösten päälle lunta tms, pääasia ettei nyt ihan sikailuksi mene.
nauttivat tuollaisesta. Toivottavasti ei oma mieheni.
Ei talvella perse jäädy kovilla pakkasilla?
Älä turhaan murehdi tämän ihastuttavan tavan lopettamisesta tulevaisuudessakaan! Se on nimittäin aivan turha pelko, että elämäntilanne sellaiseksi sulla muuttuisi, että pitäis puskapaskat jättää pois ohjelmasta. Yksi Etelä-Suomessa asuva lääkärikin kirmaa aina paskalle takapihalleen, kesät talvet!
Ja tää on sit vielä tottakin.
Ihanaa kuulla että on naturisteja vielä. Itse olen monesti kakkinut metsässä, kun teen metsähommia joka päivä
Mitä teet jos tulee ripuli roiskeita housuihin/kenkiin?
Käytkö paskomassa usein samassa paikassa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet jos tulee ripuli roiskeita housuihin/kenkiin?
Käytkö paskomassa usein samassa paikassa?
Saattaa olla, että ap ei ole odottanut täällä neljää vuotta päästäkseen vastaamaan kysymykseesi.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Nauran tälle aloitukselle ahahahahahahahahahah oot kyllä hyvä. Miten se voi olla "sun juttu" ahahah
No huh en ole ainoa :D mut käytän toki enimmäkseen ihan vessapönttöä. Mutta kakka tulee paremmin ulos syväkyykyssä, kun jos olen pöntöllä niin vain puolet tulee ulos.. Toistaiseksi en ole jäänyt kiinni. Ja älkää peittäkö jätöksiänne koska se on ötököiden sapuskaa! Mun läjät aina katoaa nopeasti ;D
5/5, päivän tokaksi paras ketju. (Paras on se missä puhutaan örkkien seksielämästä.)
Ihana mies! Olen aina tykännyt alkukantaisista, luonnossa viihtyvistä erämiehistä ns. luolamiehistä. Täältä syvimmät ihailuni. 😍
Aloitus vuodelta 2011, miten mahtaa miehellä nykyään mennä :D Oih<3
Älä pelästytä eläimiä sillä hajulla :D
perjantain paska-aiheiset keskustelut käynnissä..