Mitä mieltä omakotitaloalueella asuvat??
Eli meillä koira, ja aina tunnollisesti kakat pussiin korjaan, mutta kulmilla ei ainuttakaan " yleistä" roskista, mihin tuon pussukan voisi laittaa. Aika raivostuttavaa kävellä pitkä, vaikka tunnin lenkki ulkoiluttaen koiran lisäksi sitä torttupussia...
Eli kysymys kuuluu, että olisiko väärin mielestäsi, ja pahastuisitko, jos laittaisin tuon solmitun kakkipussin teidän roskikseen??
Kun noita roskiksia kyllä matkan varrella on, ja mielessä käynyt??
Kommentit (39)
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
Huomaa OMAAN korostuksen. Kaikki pitää olla niin OMAA. Kuvailepa nyt vähän tarkemmin että mikä siinä paskapussissa niin haittaa? Miksi sitä ei saa laittaa? Onkohan näillä tää on MUN ja tää on SUN tyypeillä jäänyt joku kehitysvaihe lapsuudesta väliin tai jotain...?Jos tämä on logiikka, voin kai alkaa rasittaa kaikkia muita ihmisiä vauvankakkavaippapussillamme. Sekin on solmittu kiinni eikä siinäkään muuta ole kuin ulostetta. Mikäs siinä nyt niin paha on?
Hei, olet todella yksinkertainen. Aika halpista ruveta syyttämään itsekkyydestä. Jos olen omilla rahoillani ostanut taloni, hoidan siihen liittyvät velvoitteet itse. Muiden paskoja minulla ei ole mitään velvoitetta alkaa hoitaa.
Mutta, jos annat osoitteesi, voin alkaa ohjata kaikki lapsiperhetuttuni tuomaan vauvojen ( ja miksei muidenkin perheenjäsenten) paskat roskikseesi, kun kerran SUN ja MUN paskoilla ei ole mitään eroa.
Ja pidän sua ITSEKKÄÄNÄ. Edelleen. Eikä sun todellakaan tarvitsekaan muuttaa tapojasi. Kyllä, olet ITSE omilla RAHOILLASI ostanut talosi. Jännä kun se tekee toisista tuollaisen. Niin olen mäkin ostanut, mutta on meillä täällä naapureiden kesken vähän eri meiningit. Jos on esim. tuollainen sopimus niin ei kukaan muu kuin noin täydellisen itsekäs ihminen ajattele, että okei nyt mä voin kuskata kotoa omia roskapusseja sen toisen pihaan :-)
Kyllä mä tiedän että tollasen luupään kanssa on ihan turha alkaa mistään vääntää. Kun ei se raukka osaa perustella edelleenkään, että MIKÄ siinä on niin kamalaa ja pitää koiran ja vauvan kakkapussejakin ihan samana asiana :-D. Onko sun koiralla vaipat? No ok, sitten ne on sama ja yhtä iso asia.
Vierailija:
Sinulle taas tuntuu koira olevan paljon hienompi asia kuin lapsi. Jopa niin hieno, että sen kakat saa luvan kelvata kaikkien roskiksiin. Mutta terveisiä vaan kolhoosilandiaan sulle
Paskassahan se arvo mitataan. Kylläpä sanoitkin ilkeesti, hui, pitäiskö mun nyt ruveta selittelemään, että eiku oikeesti mulle on lapsi tärkeämpi kuin koira :-D. Tuli oikein " olen huono äiti" olo tästä... :-D
Vierailija:
t: kahden koiran omistaja
Vierailija:
Paskassahan se arvo mitataan. Kylläpä sanoitkin ilkeesti, hui, pitäiskö mun nyt ruveta selittelemään, että eiku oikeesti mulle on lapsi tärkeämpi kuin koira :-D. Tuli oikein " olen huono äiti" olo tästä... :-D
-HUOLTOASEMAA
-KAUPPAA
-KOULUA
-KERROSTALOA
-RIVITALOA
näissä roskis
NÄIHIN MUN MIELESTÄ KYLLÄ VOIS HEITTÄÄ :)
t.itsellänikin koirus
Ettei nyt ihan koko matkaa tarttis sitä kantaa? Meillä ei ainakaan ole täällä mitään huoltoasemia tai muitakaan julkisia roskiksia joten varmaan itsellenikin tulis mieleen toi muiden roskisten käyttö. Jotkut opettaa koiransa kakkaamaan vasta " sallitussa" paikassa eli vaikka metsän varressa eikä tienpientareessa. Tai sitten kakatat sen koiran mahdollisimman lähellä omaa pihaa. Meidän roskista sais käyttää mutta näemmä yleisesti ei kannata, voi tulla vihainen av- mamma ärhentelemään ja vaatimaan rahaa!
eihän av-mammoilta voi tosissaan kysyä mitään vähänkään asiallisempaa. Parempi keskittyä vain esim. BB:n ruotimiseen tai
siihen, mitä on päivän ruokalistalla tai vetäisikö vielä kalsarikännit vai ei.
Minun puolestani ssat kiikuttaa kakkapussin meidän roskikseen vaikka joka päivä. En vaadi mitään vastapalveluksesksi.
Mukavaa päivää : )
yhden piskin kakkapussi enää missään tunnu siinä vaippamäärässä mitä meidän kuopus tuottaa.
Asumme ok-talossa ja roskiksemme tilavuus on 340L. Kuvittelisin kakkapussin vievän siitä ehkä yhden desin, joten maksua ei todellakaan tarvitse jättää ja tuskin sitä koirankakalla saa täytettyä. Mielummin kakat talteen ja lähimpään roskikseen, kun pientareelle, josta taapero näppärästi siirtää ne omaan suuhunsa.
Että osaavat ihmiset olla typeriä ja itsekkäitä. Kyllä muuten tuohon meidän roskikseen saa myös laittaa vauvan kakkavaipat, jos satutte niitä tuossa meidän nurkillamme vaihtelemaan.
*reps*
ei tämmösiä ihmisiä voi olla olemassakaan.. :DDD
että joku kakkapussi haittaisi PIHAROSKIKSESSA?!?!?!? Varmaan joo haisee sieltä teille sisälle asti, toisin kuin ne teidän omat steriilit vaipat ja ruuantähteet :) Ja ihan hirveästi tulisi lisäkustannuksiakin... sallikaa mun nauraa, ei tällasia ääliöitä voi olla olemassakaan, ja vielä koiranomistajia, en kestä..
ja ihan turha verrata mihinkään kakkavaippoihin. Koirankakka on siististi suljetussa pussissa eikä vie kuin just sen jonkun mainitseman desin verran sitä tilaa. Kaikkia koiria ei pysty opettamaan niin että kakkisivat vain johonkin tiettyyn paikkaan, niinkuin ei vauvojakaan voi käskeä kakkimaan vain yleisten vessojen läheisyydessä (näin melko kaukaa haettuna vertauksena).
Jumaliste nehän on ROSKIKSIA. Niissä on jo valmiiksi ROSKAA ja JÄTETTÄ, joka on menossa KAATOPAIKALLE. Joillakin ihmisillä vaan tuntuu roskatkin olevan pyhiä...
älkää sitten valittako kun ne paskat jää pientareelle ja teidän Jenica-Jasmiinat tunkee niitä suuhunsa..
ja kyllä, mun roskikseen saa laittaa kakkapussit.
Omakotiasujana pahastun, jos en tiedä MITÄ laitat roskikseeni.
Ja koiranpaskaan astuneena saan raivarin, jos vielä joskus joudun kaapimaan SITÄ kengänpohjistani.
Meidän roskiin voisit laittaa, ei haittais yksi paska muiden joukossa. Ei kuulu muutenkaan tapoihin kurkkian sinne roskikseen, joten mulle olisi sama se jos joku sinne paskan nakkaisi
siis sanomani piti että onpa lapsellista porukkaa!
*MUN roskis* diih.
Kommentteja laidasta laitaan....
Anteeksi nyt kamalasti niille jotka " asiallisesti" ? ilmaisivat kantansa, omien lasten paskavaippojen uhalla, että on moinen ajatus edes mielessä käynyt...
Ja vaikkakin joukossa oli myönteistäkin suhtautumista asiaan, niin en todellakaan ota sitä riskiä että joku OMAN ROSKIKSENSA ROUVA tulee kiroamaan korjaamani koirankakat alimpaan h********n, pieksien siinä sivussa minut esim. kaksostensa paskavaipoilla....
Tulipahan kysyttyy... heh...
ap
Vierailija:
Ja pidän sua ITSEKKÄÄNÄ. Edelleen. Eikä sun todellakaan tarvitsekaan muuttaa tapojasi. Kyllä, olet ITSE omilla RAHOILLASI ostanut talosi. Jännä kun se tekee toisista tuollaisen. Niin olen mäkin ostanut, mutta on meillä täällä naapureiden kesken vähän eri meiningit. Jos on esim. tuollainen sopimus niin ei kukaan muu kuin noin täydellisen itsekäs ihminen ajattele, että okei nyt mä voin kuskata kotoa omia roskapusseja sen toisen pihaan :-)
Kyllä mä tiedän että tollasen luupään kanssa on ihan turha alkaa mistään vääntää. Kun ei se raukka osaa perustella edelleenkään, että MIKÄ siinä on niin kamalaa ja pitää koiran ja vauvan kakkapussejakin ihan samana asiana :-D. Onko sun koiralla vaipat? No ok, sitten ne on sama ja yhtä iso asia.