Mitä mieltä omakotitaloalueella asuvat??
Eli meillä koira, ja aina tunnollisesti kakat pussiin korjaan, mutta kulmilla ei ainuttakaan " yleistä" roskista, mihin tuon pussukan voisi laittaa. Aika raivostuttavaa kävellä pitkä, vaikka tunnin lenkki ulkoiluttaen koiran lisäksi sitä torttupussia...
Eli kysymys kuuluu, että olisiko väärin mielestäsi, ja pahastuisitko, jos laittaisin tuon solmitun kakkipussin teidän roskikseen??
Kun noita roskiksia kyllä matkan varrella on, ja mielessä käynyt??
Kommentit (39)
kotitalon pihalla olevaan roskikseen.
Kanna omat paskat mukanasi omaan roskikseen! Mikset paskota koiraa teidän pihalla ennen kun menette muille tonteille... Nää paskat varmaan haisevatkin tosi pahalle...
En paskata koiraani muiden tonteille, mutta kadunvarteen tuo sen yleensä vääntää, mistä sen korjaan, jottei kenenkään mussukat siihen itseään sotkisi.
Ja varmaan se ei olisi se yksi ja sama (sinun?) roskalaatikko mihin sen aina kiikuttaisin...
Jotenki tuntuu, että monien mielestä ois parempi jättää korjaamatta...?
Ja kyllä, olen kuntaan ollut yhteydessä asian tiimoilta, mutta ikäväkseni mitään ei ole tapahtunut....
Saanko minä tuoda oman kakan omasta vessasta korjattuna sinun roskikseen?
että antaisi kakkapussin silloin tällöin sujahtaa omaan roskikseen.
Vierailija:
Saanko minä tuoda oman kakan omasta vessasta korjattuna sinun roskikseen?
Tai ehkä te sitten olette vaan yksinkertaisesti niin huippuitsekkäitä, että yhtä pientä pussia ei TEIDÄN OMAAN roskikseen saa laittaa.
Meidän roskikseen saa laittaa roskan!
Ja mä olen niin moukka, että saatan roskat laittaa lähimpään roskikseen, oli se sitten kenen tahansa.
Kai te muuten muistatte esim. kaupungilla käyttää sitten vain yleisiä kaupungin laittamia roskiksia?
Samoin saisi roskikseemme laittaa jätskipaperit tai tyhjät tupakka-askit, joita ohikulkijoilta saattaa ihan vahingossa tielle pudota... Mieluummin roskiksessa kuin siinä tiellä tai pientareella pyörimässä.
Vierailija:
Mieluummin roskiksessa kuin siinä tiellä tai pientareella pyörimässä.
ku jätät paskat tienvarteen!!
Mun mielestä ap osoittaa olevansa muitakin kuin pelkästään itseään ajatteleva ihminen, toisin ku eräät täällä!!!
Sehän nyt ei mitään tilaa vie roskiksesta.
Vierailija:
Eli meillä koira, ja aina tunnollisesti kakat pussiin korjaan, mutta kulmilla ei ainuttakaan " yleistä" roskista, mihin tuon pussukan voisi laittaa. Aika raivostuttavaa kävellä pitkä, vaikka tunnin lenkki ulkoiluttaen koiran lisäksi sitä torttupussia...
Eli kysymys kuuluu, että olisiko väärin mielestäsi, ja pahastuisitko, jos laittaisin tuon solmitun kakkipussin teidän roskikseen??
Kun noita roskiksia kyllä matkan varrella on, ja mielessä käynyt??
En todellakaan tykkäisi hyvää, jos jonkun vieraan hurtan paskat lojuisi meidän roskiksessa!!! Kanna ne mukanas vaan niin kuin muutkin hurttahemmot ja vie sitten OMAAN roskikseesi!!!!!
Vierailija:
Kai te muuten muistatte esim. kaupungilla käyttää sitten vain yleisiä kaupungin laittamia roskiksia?
yleisiä roskiksia. Vain maalaistollot tai kommarit voi ajatella noin, että kaikki roskikset on yhteistä omaisuutta. Omakotitalojen roskiksiin laitetaan SEN talon omat roskat. Koiranomistajat vastatkoon siitä kapisen koiransa paskasta itse!!!! Kaiken huippu kyllä tuo, että pitäisi vielä maksaa siitä, että kuskauttaa omissa roskissaan jonkun ääliön haisevan koiran haisevat paskat! Ja ne muuten haisee, vaikka olisi mikä " solmittu" pussi. Voi huhhhuh.
Huomaa OMAAN korostuksen. Kaikki pitää olla niin OMAA. Kuvailepa nyt vähän tarkemmin että mikä siinä paskapussissa niin haittaa? Miksi sitä ei saa laittaa? Onkohan näillä tää on MUN ja tää on SUN tyypeillä jäänyt joku kehitysvaihe lapsuudesta väliin tai jotain...?
Mutta ongelmahan on se, että jos näin ajattelisivat kaikki koiran omistajat niin kohta omakotitalojen roskiksia täyttäisi ne koirankakkapussit. Joillakin tyhjennys on kovin harvoin tai useamman talon yhteinen, että saadaan katettua ne isot jätemaksut (appivanhemmat asuu okt:ssä joten tiedän sentään jotain).
Eikö lenkkisi varrella ole kerrostalon roskiksia? Niiden seassa ei koirankakkapussi paljon rasita, mutta okt:n roskiksessa kyllä.
Vierailija:
Huomaa OMAAN korostuksen. Kaikki pitää olla niin OMAA. Kuvailepa nyt vähän tarkemmin että mikä siinä paskapussissa niin haittaa? Miksi sitä ei saa laittaa? Onkohan näillä tää on MUN ja tää on SUN tyypeillä jäänyt joku kehitysvaihe lapsuudesta väliin tai jotain...?
Jos tämä on logiikka, voin kai alkaa rasittaa kaikkia muita ihmisiä vauvankakkavaippapussillamme. Sekin on solmittu kiinni eikä siinäkään muuta ole kuin ulostetta. Mikäs siinä nyt niin paha on?
Hei, olet todella yksinkertainen. Aika halpista ruveta syyttämään itsekkyydestä. Jos olen omilla rahoillani ostanut taloni, hoidan siihen liittyvät velvoitteet itse. Muiden paskoja minulla ei ole mitään velvoitetta alkaa hoitaa.
Mutta, jos annat osoitteesi, voin alkaa ohjata kaikki lapsiperhetuttuni tuomaan vauvojen ( ja miksei muidenkin perheenjäsenten) paskat roskikseesi, kun kerran SUN ja MUN paskoilla ei ole mitään eroa.
eikö se olisi kiva :)