Lue keskustelun säännöt.
Oletteko huomanneet Kättärillä
05.11.2005 |
että aina kun siellä käy, on kahvilassa ja ala-aulassa manneja!
Kovia sikiämään, tai muuten vaan viihtyvät siellä ;)?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla