Kuolen, sattuu, en jaksa, en halua...
Sain lapseni entiselle pirinarkkarille jonka piti aloittaa uusi elämä.
Faijani halusi vain naida minua.
Hautasin oman veljeni parivuotiaana.
En jaksa enää tätä paskaa elämää, aina sattuu vain pahaa.
Pieni vauvani on vasta 3kk ja pelkään, että kannan pahan perintöä mukanani.
Ainut mitä tiedän, on rakkaus lastani kohtaan, ihanaa pienokaistani.
Ystävät jättävät, miehet pettävät ja lyövät.
Missä apu?
Kommentit (10)
Sain lapseni entiselle pirinarkkarille jonka piti aloittaa uusi elämä.
- 3kk sitten
Faijani halusi vain naida minua.
- Oletettavasti joskus 15 vuotta sitten
Hautasin oman veljeni parivuotiaana.
- Mahd. joskus 20 vuotta sitten
Ei tää nyt kovin tiuha onnettomuustahti ole...
mutta jos jaksat niin soita tutulle terv.hoitajallesi ja pyydä auttamaan, hän hommaa sinulle aivan varmasti pikaisesti apua. voimia sinulle ja vauvallesi. kyllä elämä vielä hymyilee sinullekin, onhan sinulla ihana vauva, kaikki muuttuu kyllä parhainpäin.
ole sorsan sulka, vesi valuu sen päältä, mutta ei kastele. anna sen vanhan paskan valua. ole armollinen itsellesi.
Mikäli haluat juttuseuraa olen ilomielin käytettävissä .Ilmoita sähköpostiosoitteesi niin laitan sinne puhelinnumeroni niin voit soitella ja jos asut etelä-suomessa voimme myös tavata .ETT OLE YKSIN!
Voimia!
Olen pahoillani että olet joutunut kestämään tuollaista elämää. Voisinko jotenkin auttaa? Mitään pahaa ei tarvitse enää tapahtua.
Yritin pimeessä kirjoittaa kun lapsi nukkuu vieressä ja lipesipä sormet väärille näpäimille... Hih.
t.10
Ajatella, miten voimakas olet, kun olet selvinnyt kaikesta tuosta!
Enn ole sosiaali-tantta ,enkä kiihkouskovainen ,jotenkin vain kosketit mun ajatusmaailmaani ...ja voin kertoa ettei mun lapsuuteni ollut suinkaan ihanaa...joten pistä linkkiä johon voin laittaa puh.num. niin vaikka minä voin ottaa yhteyden sinuun. T:BOBCATT
Älä täältä, mutta lähipiiristäsi. Olisipa ihanaa omistaa 3 kk vanha vauva. Varmasti upeaa seurata kehittymisttä!