Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
MITÄS tänään RUOKANA? =)
30.10.2005 |
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lounaaksi purkkihernekeittoa ja leipää, päivälliseksi uunissa paistettuja grillimakkaroita ja jauhepottumuusia. Eipä oikein sunnuntairuokia ;-)
Luomuriisiä, itsetehtyjä lihapullia (pakastimesta), tuorejuusto-sipulikastike ja haudutettua kaalta, muskottipähkinällä maustettuna. Lisäksi vielä tomaattia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
fetajuustotäytteistä lihamureketta, viipaleperunoita, salaattia. Nyt päivälliseksi lettuja ja hilloa.
Alue: Aihe vapaa
jälkiruokaa ei ollut tänään.