Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö te oikeasti homoilua, lesboilua, pettämistä jne, ihan normaalina?

Vierailija
29.09.2011 |

Ei voi muuta kuin todeta, että tämä maailma on muuttunut todella sairaaksi. Loppu on lähellä ihan varmasti.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos rinnastaa homoilun ja pettämisen? Ei voi kun ihmetellä mistä näitä järjenjättiläisiä pulpahtaa tähän maailmaan...

Vierailija
2/27 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse bi, minulla on useita homo tai lesboystäviä ja olen töissä työpaikassa, jossa 95 % työntekijöistä on miehiä ja meillä miehillä tuntuu olevan vipinää vähän siellä sun täällä ja jos ei nyt ainakaan sivusuhde, niin siitä unelmointia tai suunnittelua.

Miehemme ovat ikäluokassa 25 - 45 ja suurin osa naimisissa!

Elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei

Vierailija
4/27 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tykkää ihmisistä, jotka haluavat romuttaa kaiken vanhan, hyvän ja arvokkaan.

Vasemmistosta ja vihreistä en ole mitään koskaan kuvitellutkaan mutta luulin sdp:ssä nyt sentään olevan fiksumpiakin ihmisiä.

Vierailija
5/27 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohtisin mieluummin, mikä on moraalisesti oikein tai väärin. Minun moraalikäsityksessäni pettäminen on aina väärin. En myöskään hyväksyu ihmissuhteilla leikkimistä, vaan seksiin, seurusteluun jne pitäisi aina suhtautua vastuullisesti ja toista kunnioittaen.

Eli: arvostan pysyvyyttä, vastuunkantoa, järjen käyttöä, itsestä ja toisesta huolehtimista. Halveksun itsekkyyttä, oman nautinnon lyhytnäköistä tavoittelua ja etenkin kaikenlaista toisen hyväksikäyttöä.

Sillä ei ole minulle merkitystä, ovat ihmiset heteroja vai homoja.

Vierailija
6/27 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin pettäminen on mielestäni väärin, mutta ei se silti tee siitä epänormaalia käytöstä.

Vierailija
7/27 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tykkää ihmisistä, jotka haluavat romuttaa kaiken vanhan, hyvän ja arvokkaan.

Vasemmistosta ja vihreistä en ole mitään koskaan kuvitellutkaan mutta luulin sdp:ssä nyt sentään olevan fiksumpiakin ihmisiä.

Ihmisoikeuksien polkeminen on sinusta hyvää ja arvokasta? Miten se sinun hyvä ja arvokas maailmasi muuttuisi jos toisiaan rakastavat ihmiset menevät naimisiin? Koittakaapa kapeakatseiset ihmiset ymmärtää, että tämä muutos ei koske teitä, vaan miehiä ja naisia jotka tahtovat naimisiin.

Vierailija
8/27 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse bi, minulla on useita homo tai lesboystäviä ja olen töissä työpaikassa, jossa 95 % työntekijöistä on miehiä ja meillä miehillä tuntuu olevan vipinää vähän siellä sun täällä ja jos ei nyt ainakaan sivusuhde, niin siitä unelmointia tai suunnittelua.

Miehemme ovat ikäluokassa 25 - 45 ja suurin osa naimisissa!

Elämä on.

Vierailija
9/27 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisoikeuksien polkeminen on sinusta hyvää ja arvokasta? Miten se sinun hyvä ja arvokas maailmasi muuttuisi jos toisiaan rakastavat ihmiset menevät naimisiin? Koittakaapa kapeakatseiset ihmiset ymmärtää, että tämä muutos ei koske teitä, vaan miehiä ja naisia jotka tahtovat naimisiin.

Vierailija
10/27 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole normaalia

Vierailija
11/27 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on YK:n ihmisoikeuksien julistuksessa.

Vierailija
12/27 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään tutkimuksessa ei myöskään ole havaittu että vanhempien sukupuolilla olisi mitään merkitystä esim. lasten seksuaaliseen suuntautumiseen, psyykiseen kehitykseen, mielenterveysongelmiin jne. Sen sijaan merkitystä on ollut esim. väkivallalla, kodin yleisellä ilmapiirillä (rakastava, vihamielinen jne). yms. seikoilla.

Avioliitto ei ole ihmisoikeus eikä myöskään lasten saaminen.

Vierailija
13/27 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmiset alkaa seurustelemaan ja menee naimisiin jos sitten kuitenkin pettää. Se on nykyään niin yleistä että välillä väkisinkin miettii että pettäkö oma puoliso. Homot ja lesbot saa tehdä mitä haluaa mutta pettämistä en hyväksy enkä tajua niitä jotka antavat sen anteeksi!

Vierailija
14/27 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perustaa perhe. Niin että sellaisetkin jotka ei halua tai pysty saamaan lapsia, haluaa parisuhteeseen. Vammaiset haluaa parisuhteeseen. Se että homot ja lesbotkin haluaa perheen todistaa vaan sitä, että he ovat normaaleja ja psyykkisesti terveitä ihmisiä. Se että he eivät haluaisi tai pystyisi sitoutumaan parisuhteeseen eivätkä haluaisi perustaa perheitä, todistaisi päinvastaista.

Vierailija
15/27 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto ei ole ihmisoikeus eikä myöskään lasten saaminen.

Mutta ei niiden myöskään pidä olla jonkun tietyn ryhmän etuoikeus.

Vierailija
16/27 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmiset alkaa seurustelemaan ja menee naimisiin jos sitten kuitenkin pettää. Se on nykyään niin yleistä että välillä väkisinkin miettii että pettäkö oma puoliso. Homot ja lesbot saa tehdä mitä haluaa mutta pettämistä en hyväksy enkä tajua niitä jotka antavat sen anteeksi!

eihän kukaan ala seurustella vain pettääkseen. Ja toki pettäminen on väärin sitä petettyä kohtaan, mutta kyllä minä ainakin ymmärrän, että joskus sen saattaa antaa anteeksi. Itselläni ei ole asiasta kokemusta, mutta sen tiedän, etteivät asiat ole mustavalkoisia.

Vierailija
17/27 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia on.

Vierailija
18/27 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se nyt ihan normaalia ole mun mielestä, mutta sitä nyt näyttää olevan liikkeellä. homoilua ja pettämistä.

Vierailija
19/27 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin homoseksuaalisuus.

Pettäminen taas sen puoleen, että ihminen on kuitenkin viettiensä varassa toimiva eläin. Kännissä se itsehillintä taas häviää ja ne vietit vie enemmän, siksi useimmat pettävät vain kun ovat humalassa.

Ihminen ei mielestäni ole pelkästään yksiavioinen. Siis kun useimmalla osalla ihmisistä on ollut useampi kumppani. Harvempi sen yhden ainoan kanssa on loppuelämäänsä. Suurin osa ihmisistä myös jatkaa elämäänsä jos puoliso kuolee, poikkeuksena esim. vanhukset, mutta jos näin 30-vuotiaana jää leskeksi, niin on aika iso todennnäköisyys että tulevaisuudessa on vielä yksi kumppani.

Joten, joillekin pettäminen on vain luonnollinen vietti, varmistetaan että ne sukusolut lähtevät liikkeelle, tosin tuo ei ole tietoista. Rakkauden kanssa pettämisellä ei ainakaan ole aina mitään tekemistä, joiten se on joillain vaistossa.

Vierailija
20/27 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just joo. mihinköhän lähtis levittelemään näitä munasoluja, viettää niin vitusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi