Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kertoi juuri ettei seksielämä tyydytä:

Vierailija
29.09.2011 |

Mikäs sitten oli vikana?

Kaikki on kuulemma _SIEDETTÄVÄÄ_, mutta

-En osaa ottaa suihin

-Liian löysä pillu

-En dominoi tarpeeksi

-En anna persettä tarpeeksi usein

-En pakota nuolemaan pillua

Itse olen aina ollut tyytyväinen, suhteen alussa opastin miestä paljonkin mutta enää ei tarvi.

Ja koska seksielämä ei tyydytä, hän petti minua 19v tytön kanssa! Ikää molemmilla (mulla ja miehellä) 30+

Ja kertoi että oli parempaa seksiä kuin minun kanssa koskaan. Lasten takia halutaan vielä yrittää ja tätä pettämistä ei ole KAI ollut kuin tämä kerta.

Kysyin että teenkö mitään sängyssä oikein, hän totesi etten tee mitään väärinkään. Mutta ei vain ole hyvää. Ja määrällisesti harrastamme 1-3 krt/vk.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa sanomaan, että sehän on hyvä jos ottaa puheeksi niin sitten sitä voi parantaa, mutta jos palaute on tosiaan ollut tuolla tasolla "löysä pillu", niin enpä kyllä tuollaisen kanssa välttämättä haluaisi parantaa mitään.

Vierailija
42/52 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia ajatuksia teillä aloittajan kaltaisilla naisilla yleensä on miehistä ja parisuhteesta, kun jäätte roikkumaan jonkun tällaisen "petän sinua senkin löysäpillu"-tyypin kanssa? Kuvitteletteko että tuo on jotenkin normaalia, että vaimolle tehdään tuollaista ja puhutaan noin, että minkään muunlaista parisuhdetta ei ole mahdollista saada? Mun mies ei varmaan edes suostuis puhumaan tuollaselle jätkälle, jos kuulis että joku kohtelee vaimoaan noin, saati sitten että ikinä edes vitsillä heittäisi minulle jotain tuollaista. Ja niin sen pitää ollakkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuota pokkuroisit?

Vierailija
44/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuolemaan sun pilluas? Eikohan se voi sen tehda ihan pakottamatta. Omituinen mies. Lemppaa pihalle tollainen mies jos ei osaa opastaa tarkemmin miten asiat voisi muuttaa etta seksi olisi hanelle parempaa. Anna sille piiskaa jos haluaa etta dominoit...

Vierailija
45/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sellainen ihminen joka pettää, en edes kostona. Olen itse tyytyväinen seksiin.Tottakai haluaisin että miehenikin on. Olen vihainen juuri nyt mutta tiedän että mies puhuu asiaa. Joten yksinkertaisesti: mitä minä voin noille asioille tehdä. Ok, treenata. Mutta kuinka saan itsevarmuutta olla dominoivampi? Mieheni nuolee minua muutenkin aina. Missä opin ottamaan suihin kun hän ei kerro mistä tykkää? En minä osaa ilman että hän opettaa! Persettä en aijo enempää antaa, en pidä siitä.

Mutta miten saisin hänenkin kokemuksensa hyväksi eikä SIEDETTÄVÄKSI.

AP

ps. Miksi kukaan haluaisi olla rakastajani kerta en edes miestäni tyydytä?

Vierailija
46/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuolemaan sun pilluas? Eikohan se voi sen tehda ihan pakottamatta. Omituinen mies. Lemppaa pihalle tollainen mies jos ei osaa opastaa tarkemmin miten asiat voisi muuttaa etta seksi olisi hanelle parempaa. Anna sille piiskaa jos haluaa etta dominoit...

Siis hän tekeekin sen vaatimatta mutta hän haluaisi että pyytäisin häntä tekemään sen. Eli haluaa kuulla minun sanovan sen.

Piiskaa.. no sitä ollaan pari kertaa annettu mutta en sitäkään osannut tehdä oikein. Sattui kuulemma liikaa.

Ap

Vierailija
47/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppikoon ottamaan itse suihin itseltään tai avaamaan suutaan ongelmistaan ajoissa. Itse en tuollaista katsoisi. Sano että tuollaista sikaa ja petturia ei tee mieli naida lainkaan ja vetäköön käteen kunnes oppii arvostamaan myös sinua. Lakki kädessä ulos se nillittävä petturi ja tuhoa läppäri ( anaalivillitykseen hyvä pitää tauko). Näin dominoit,ja jos huolit takaisin, hanki siveysvyö ja pistä anelemaan avainta ihan kunnolla( luulisi aika pian avautuvan ongelmistaan). Oikeasti, miksi kuuntelet tuollaista edes?

Vierailija
48/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vain yrittää keksiä oikeutusta pettämiselleen. Oikeasti jos seksi teillä olisi huonoa niin ette hommailisi 3krt/viikko. Kyllä mies nyt vain haluaa vaihtaa nuorempaan ja yrittää syyllistää sinua pettämisestään kun ei voi vain itseleen tunnustaa että on pettäjäsika. Miten te naiset annatte polkea itsenne näin kynnysmatoiksi?

Vierailija
49/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen itse pitäisi keksiä seksiin virikettä eikä lähteä pettämään. Jos kyllästyttää, pitäisi asiasta jutella ja etsiä uusia tuulia. Tylsä tyyppi tuo mies.

Mutta jos nyt haluat yrittää, niin istukaas alas ja jutelkaa toiveistanne. Mitä itse toivoisit mieheltä? Jos seksi tuntuu kunnolliselta, mitä haluaisit muuten, jotta jaksat paremmin keskittyä seksiin?

Itse olen tosi paljon paremmassa seksivireessä jos olen saanut esimerkiksi ulkoilla ilman lapsia tai nukkua päiväunet. Tai ei tarvitse illalla alkaa siivoamaan. Voisiko mies auttaa tuollaisissa asioissa?

Vierailija
50/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni tekisi tuollaista ja vielä noin ilkein sanankääntein vierittäisi syyn mun niskoilleni, niin enpä paljon miettisi kuinka voisin omaa seksikäyttäytymistäni parantaa... Sitäpaitsi, pelkään pahoin, että mitä tahansa kikkoja sängyssä yrittäisitkin, niin miehesi on yksinkertaisesti kyllästynyt eikä se tempuilla muuksi muutu. Sillä tuskin on paljoakaan tekemistä sinun, vartalosi, taitojesi tai tiukkuutesi kanssa, kun kaikki tuossa huutaa täydellistä arvostuksen puutetta miehen taholta.

JOS nyt ehdoin tahdoin tahdot yrittää kuitenkin vielä jotain muuttaa etkä tahdo rakastajaa, niin ehdottaisin, että lakkaisit miellyttämästä miestä. Älä ajattele, kuinka voisit tehdä seksistä parempaa hänen kannaltaan, vaan ota itsekäs linja: kuinka voit häntä hyväksi käyttäen tehdä seksistä parempaa itsellesi!

En tarkoita tällä mitään kostolinjaa, vaan ehkä sellainen hyväksikäytetty fiilis saisi miehen näkemään, että sä olet itsenäinen nainen ja sinunkin arvostuksesi häntä kohtaan todellakin on laskenut, ja armollisesti suostut häntä käyttämään seksin välikappaleena, kunhan hän tuottaa nautinnon sinulle.

Jos tämänlainen käytöksen muutos tuntuu luonnottomalta, niin suosittelen pientä henkistä roolileikkiä. Onnistunee parhaiten muissa puitteissa kuin kotona. Varaa hotelliviikonloppu, ota pienet (!) humalat, pue seksikkäät alusvaatteet (TÖRSÄÄ, olet sen ansainnut!) joissa tunnet olosi itsevarmaksi. Pistä miehesi tyydyttämään sinut. Kylmänviileesti käsket nuolemaan, jos ei miellytä, käske nuolemaan paremmin. Dominoi, kerran se sitä haluaa, näytä että nyt tehdään sinun halusi mukaan ja hänen on parempi sua miellyttää. Jos piiskaaminen on teillä toiminut, niin okei, mutta ei dominoinnin tarvitse sitä tarkoittaa, vaan ihan vaan sellaista alentuvaa asennetta miestä kohtaan.

Suihinottoon löytyy niksejä, onnea vaan jos haluat vielä sitä parantaakin tuollaisen lieron kanssa, googleta, tältäkin palstalta ja ainakin seksiosiosta löytyy vinkkejä siihen. Harjoittele niksejä mielikuvien avulla tai vaikka dildon. =)

Kunhan muistat pitää itsekunnioituksestasi kiinni: miehen petturuus on hänen vikansa, ei sinun syytäsi. Näistä asioista miehen olisi ollut syytä puhua ENNEN pettämistä, mutta jos vilpittömästi haluat yrittää, niin tee se ylpeänä itsestäsi.

Todellakin, vaadi miestä antamaan suuseksiä.

Vierailija
51/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä ajatella, että joku nainen ihan oikeasti jäisi suhteeseen noin sikamaisen miehen kanssa.

Vierailija
52/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mun mies hoiti sen kultaisesti. Sanoi juurikin noin, että seksi on ihan ok, mutta harvoin se tuntuu todella hyvältä (ollaan oltu yhdessä kuusi vuotta). Ei osannut sanoa mitään, mitä tekisin väärin, eikä oikeastaan esittänyt mitään vaatimuksiakaan (paitsi että voisin ottaa useammin suihin, kun kuulemma se tuntuu tosi hyvältä), mutta juttu ei vaan toimi niin, että hän nauttisi orgasmista kovin paljon yhdynnässä.

Mies arveli, että vika on hänen korvien välissä. Totesimme, että mies menee puhumaan seksuaaliterapeutille ensin yksin ja minä menen mukaan myöhemmässä vaiheessa, jos se on miehen ja/tai terapeutin mielestä tarpeen.

Kyllä mua silti hävettää ajatus, etten saa miestäni tyytyväiseksi vuoteessa. Yritä ap kuitenkin sinäkin järjellä ajatella, että ei tässä ole sinusta kyse, vaan miehesi ongelmista. Hän on esittänyt joitain parannusvinkkejä, kokeilkaa niitä - jos sinä haluat kokeilla. Ehkä sinunkin miehesi voisi harkita terapiaa.