Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kertoi juuri ettei seksielämä tyydytä:

Vierailija
29.09.2011 |

Mikäs sitten oli vikana?

Kaikki on kuulemma _SIEDETTÄVÄÄ_, mutta

-En osaa ottaa suihin

-Liian löysä pillu

-En dominoi tarpeeksi

-En anna persettä tarpeeksi usein

-En pakota nuolemaan pillua

Itse olen aina ollut tyytyväinen, suhteen alussa opastin miestä paljonkin mutta enää ei tarvi.

Ja koska seksielämä ei tyydytä, hän petti minua 19v tytön kanssa! Ikää molemmilla (mulla ja miehellä) 30+

Ja kertoi että oli parempaa seksiä kuin minun kanssa koskaan. Lasten takia halutaan vielä yrittää ja tätä pettämistä ei ole KAI ollut kuin tämä kerta.

Kysyin että teenkö mitään sängyssä oikein, hän totesi etten tee mitään väärinkään. Mutta ei vain ole hyvää. Ja määrällisesti harrastamme 1-3 krt/vk.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä miehesi hoitaa mahtavasti parisuhdettaan.

Suihinoton voit kyllä opetella, ja alapään jumppa on muutenkin hyvästä naisen terveydellesi.

Mutta tupakoiko miehesi? Mun mies lopetti tupakanpolton, kun halusi että otan suihin loppuun asti, ja ilmoitin että herraseni, spermasi maistuu pahalle= nikotiinille, ei kiitos, ennenkuin kärytys loppuu.

Anaalia meillä on kokeiltu kerran, ja se teki pukamien takia niin kipeää, että mies ei halunnut sen jälkeen enää.

Kehottaisin kyllä miettimään, onko mies tuon kaiken loukkausten sietämisen arvoinen? Missä omanarvontuntosi on? Tarjoilisin niitä suihinottoja, dominaa ja treenattua värkkiä ihan toiselle tyypille....meinaan luulen ettei se yhteen kertaan jää, se pettäminen. Eikä ollut ainut kerta...näissä asioissa ei ole käryn jälkeen tapana kertoa koko totuutta, vaan loiventaa sitä ja vierittää toisen syyksi. Käytäppä nyt kylmää ja kyynistä harkintaa.

Vierailija
22/52 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi oman kantansa, joten nyt kannattaa itsekin miettiä, onko se seksi varmasti juuri sitä, mitä haluaa.

Tee miehelle samanlainen lista esim.

- ei osaa nuolla kunnolla

- liian pieni kyrpä, ja veltohko

- ei tarpeeksi hellyyttä

- vaatii persettä turhan usein, mutta ei itse halua omaansa mitään (esim. keskikokoinen kurkku voisi tehdä gutaa)

- ei ymmärrä tehdä oikeita asioita vaan niitä täytyy erikseen vaatia

Sen jälkeen anna lista miehelle ja sano, että mitä aiot tehdä noille asioille. Jos et mitään, olen valmis kolmen kimppaan, jossa se kolmas on mies. Joka dominoi sitä sun miestäs, ei sua.

Noinhan se parisuhde juuri paranee. Toinen ottaa asian esiin (vaikka ehkä tökerösti), ja toinen loukkaantuu ja alkaa lapsellisesti kostaa. Kaikki hyvin?

Ap tuntuu olevan onneksi hieman kypsempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä vaatimuslista ei ollut paha, joskin tökerösti ilmaistu. Totta kai molempien pitää yrittää tiettyyn rajaan asti miellyttää toista.

MUTTA: Tuollainen valitus seksistä, kun on juuri itse jäänyt kiinni jonkun teinin naimisesta, niin HYI! Tuskin ap:n yritykset mitään auttaa. Kunhan mies hätäpäissään keksi jotain, jotta voisi vierittää syyn pettämisestä vaimon niskoille.

Iljettävä äijä.

Vierailija
24/52 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies kaipaa vain "olla haluttava". Tuo dominajuttu on juuri sitä. Ja 19 vuotiaan kanssa vehtaaminen. Pieni ikäkriisi ehkä?

Mieti mitä voit tehdä rakastellessanne (ja ehkä ennenkin rakastelua), jotta saisit miehen tajuamaan, että haluat sitä. Enemmän mekkalaa rakasteltaessa? Pientä kiusoittelua päivän mittaan? Voi se naaman päälle istuminenkin olla hyvä juttu. En nyt mene yksityiskohtiin, mutta miehellesi (kuten meille useimmille) on imartelevaa/kiihoittavaa se, että nainen osoittaa että nauttivansa seksistä. Koska olemme putkiaivoja, se täytyy meille näyttää osoittamalla niin että VARMASTI tajutaan. Vaikka sitten kiskomalla pää reisien väliin...

Vierailija
25/52 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppikoon ottamaan itse suihin itseltään tai avaamaan suutaan ongelmistaan ajoissa. Itse en tuollaista katsoisi. Sano että tuollaista sikaa ja petturia ei tee mieli naida lainkaan ja vetäköön käteen kunnes oppii arvostamaan myös sinua. Lakki kädessä ulos se nillittävä petturi ja tuhoa läppäri ( anaalivillitykseen hyvä pitää tauko). Näin dominoit,ja jos huolit takaisin, hanki siveysvyö ja pistä anelemaan avainta ihan kunnolla( luulisi aika pian avautuvan ongelmistaan). Oikeasti, miksi kuuntelet tuollaista edes?

Vierailija
26/52 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et arvosta itseäsi, et pidä itseäsi haluttavana, ilmeisesti jo aiemminkin ollut jo vähän sellaista.

Ja nyt sitten miehesi sai sinut kiihottumaan ja innostumaan seksistä haukkumalla sinua löysäksi ja kaikin puolin tylsäksi. Tästä lähtien teidän seksinne on sitten sellaista, jonka aikana mietit "onko tämä asento sellainen, että tuntuisi tiukalta", "osaankohan nyt olla tarpeeksi hyvä". Tosi mahtavaa. Lisäksi mieleesi saattaa juolahtaa, että mitä se 19v teki miehesi kanssa... Ja yrität epätoivoisesti tarjota miehellesi hyvää seksiä, jottei hän jättäisi sinua.

Kuule! Jos miehesi ei ole tyytyväinen seksielämäänsä, hänen pitää tehdä asialle jotakin. No, hän teki: petti, ja haukkui ja syyllisti sinut. Aikuinen mies olisi tehnyt jotakin rakentavampaa, ehdottanut vaikka roolileikkeijä, saanut sinut tuntemaan itsesi maailman haluttavimmaksi naiseksi jne.

Teidän ongelmanne ei ole pelkkä seksi; miehen masennuksella on iso vaikutus, ja lääkitys voi vaikuttaa orgasmin saamiseen. Parisuhteessanne vaikuttaa olevan vaikeuksia, mies lyttää ja kohtelee sinua huonosti. Sanoit, että olette ystäviä. Puhutaanko ystävälle noin? Ymmärrän, että rakastat miestäsi, mutta sinun pitää muistaa rakastaa myös itseäsi, ja arvostaa! Menkää pariterapiaan! Tai mene vaikka yksin puhumaan, jos mies ei lähde.

Muuten käy niin, että yrität epätoivoisesti montakin vuotta, voit huonosti, elämäsi on kurjaa yrittämistä, ja eroatte kuitenkin ennen pitkää, koska sellainen ei ole oikea tasa-arvoinen parisuhde.

Vierailija
27/52 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies kaipaa vain "olla haluttava". Tuo dominajuttu on juuri sitä. Ja 19 vuotiaan kanssa vehtaaminen. Pieni ikäkriisi ehkä?

Mieti mitä voit tehdä rakastellessanne (ja ehkä ennenkin rakastelua), jotta saisit miehen tajuamaan, että haluat sitä. Enemmän mekkalaa rakasteltaessa? Pientä kiusoittelua päivän mittaan? Voi se naaman päälle istuminenkin olla hyvä juttu. En nyt mene yksityiskohtiin, mutta miehellesi (kuten meille useimmille) on imartelevaa/kiihoittavaa se, että nainen osoittaa että nauttivansa seksistä. Koska olemme putkiaivoja, se täytyy meille näyttää osoittamalla niin että VARMASTI tajutaan. Vaikka sitten kiskomalla pää reisien väliin...

Ja ap:n mies ei nyt oikein sitä viestiä ole vaimolleen välittänyt! Minä en ainakaan haluaisi miestä, joka on pettänyt teinin kanssa ja vielä päälle haukkuisi mua löysäksi, taitamattomaksi jne.

Vierailija
28/52 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua?

Ja nainen täällä vaan vinkuu rakkauttaan ja sitä kuinka haluaa tyydyttää miehensä. Ihan totta, herätys sieltä pimeeltä keskiajalta tähän 2000-lukuun.

Ekaksi seksielämä ei ole vaan yhden harteilla, kumpikin kantaa kortensa kekoon. Jos seksielämä ei toimi , turha syytellä vaan yhtä osapuolta.

Ja millä lailla miehen syrjähyppy lolitan kanssa paransi TEIDÄN seksielämää? Miehen ehkä- hetkellisesti-, mutta missä sinun osuus? Ja muutenkin pettäminen vie pohjan koko suhteelta ja kertoo suoraan miten paljon, tai tässä tapauksessa miten vähän miehesi sinua rakastaa ja ennen kaikkea arvostaa. Pettäminen = sinun syy? Voi luoja. Miehesi olis voinut runkata ne kassinsa tyhjiksi.

Ja mitä tulee tuohon arvosteluun.

Hmm.... miten niin sinulla on väljä pimppi? Olisiko nyt vaan niin, että miehesi vehje ei nyt vaan ole tarpeeksi kookas. Kyllä minuakin miehenä vittuttaisi jos mulla olisi lyijykynä housuissa hk:n blöön sijaan. Mutta syyhän ei ole sinun. Miehesi voi pumpata penistään isommaksi tai leikkauttaa isomman mulkun.

Suuseksi... niin, harva se jaksaa nuolla eskimoa jos on pehmistäkin tarjolla. Miehisi olisi voinut avata sanaisen arkkunsa jo aikaisemmin ja pyytää suuseksiä. Toisaalta tollaselta kokovartalo kyrvältä en muuta tekis kun puraisisin nakista palan pois. Missä sinun suuseksi? Ai niin sinun pitää käskeä. Siis mitä vittua, eikö se aikuinen mies osaa avata naisen reisiä ja laittaa päänsä sinne väliin. Tarviiko hän kenties navigaattorin ennen kuin on kohteessa?

Persepanot. Hmmm... kaikkihan on ihan kondiksessa jos kumpikin sitä tahtoo. Sinä et halua ja miehesi pakottaa sinut siihen. Onko hän sadisti? Millainen mies tunkee munaansa naisen pyllyyn jos toinen ei siitä nauti. Luulin, että seksin tarkoitus on tuottaa nautintoa. Toisaalta pieni munainen mies monesti haluaa vai persettä vai onko miehesi kenties bi? Joka persepanoilla toteuttaa homofantasioitaan?

Miehesi tykkää domina leikeistä ja persapanotkin maistuvat. Siispä sidot sen miehesi kiinni ja sitten nait-ilman rasvaa- strap onilla perseeseen niin, että sauhuaa. Vai ei vielä vaimo dominoi. Hekuman huipulla voi vielä valuttaa kuumat steariit niskaan ja läpsiä raipalla selkään. Ja samalla huudat alistu sika! Siis sellainenhän on.

Oikeesti nainen, kunnioita itseäsi ja jätä tuollainen limanuljaska. Teillä vielä lapsiakin. Millaisia kusipäitä te naiset itsellenne otatte miehiksi ja miksi annatte kohdella itseänne kun kynnysmattoa.

Vierailija
29/52 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai jokainen haluaa olla haluttava, myös nainen

Ja ap:n mies ei nyt oikein sitä viestiä ole vaimolleen välittänyt! Minä en ainakaan haluaisi miestä, joka on pettänyt teinin kanssa ja vielä päälle haukkuisi mua löysäksi, taitamattomaksi jne.

Koetin vain auttaa.

Vierailija
30/52 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikin ap haluaa ratkaista ongelmat eikä lähteä kostonkierteeseen.

Miehen tyytymättömyys seksiin ja pettäminen (veikkaan maksullista) ovat seurausta jostakin syvemmällä olevasta. Syyt olisivat voineet tulla esiin aiemmin, jos mies niistä olisi osannut kertoa.

Suosittelen vahvasti miehellesi ja miksei sinullekin jotain perusteellista terapiaa.

Vierailija
31/52 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hakee "seksin huonoudesta" perustelua jo tapahtuneelle pettämiselle. On selvä, että seksi uuden misun kanssa tuntuu jännittävämmältä kuin oma vanha eukko. Mutta eihän pitkässä liitossa voi aina olla uutuuden jännistystä. Tuskin Ap:ssa tai seksissä mitään vikaa on.

Mies ei varmaan tajua, miten onnekas hän on, ettei Ap ole postittamassa eropapereita, vaan miettii keinoja parantaa suhdetta. Valitettavasti taitaa olla niin, että mitä enemmän Ap haluaa miellyttää, sitä vähemmän mies häntä arvostaa. Miehellä on nyt kokemus dominoivammasta ja aktiivisemmasta naisesta ja se paisuu hänen tyhmässä päässään maailman merkittävämmäksi asiaksi. Mikäli pettäminen jatkuu ja mies edelleen sysää syyn Ap:n niskoille, on Ap:n parasta erota, jollei halua olla nöyrän petetyn vaimon roolissa lopun ikää.

Ratkaisu voisi löytyä hakemalla piristystä suhteeseen ja uusia yhteisiä kokemuksia seksin ulkopuolelta. Seksi tulee lisäksi, kun viihdytään yhdessä. Ehdottaisin Ap:lle, että miettii, milla elämän alueella hän voisi aktiivinen, viedä miestä ja järjestää yhteisiä kokemuksia (mielekkään fyysisesti uuvuttavia, sillä niistä tulee hyvä olo ja yhteishenki). Siihen päälle tavallinenkin seksi kruunaa päivän.

Vierailija
32/52 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se intohimo helposti laantuu vuosien vieriessä ja kun vielä lapsetkin "häiritsee" ...!

Hassua miten ap alkaa heti puolustella miestään kun joku liikaa arvostelee kusipääksi.

Vaikka on masentunut, niin se ei oikeuta pettämään ja sen jälkeen vielä haukkumaan , ihan kuin haluisi vertailla tähän teinityttöön....YÄK! Ja vaikka teillä olis se seksikin ollut huonoa, niin kyllä se on miehen vika yhtälailla. Kannattaisi hieman nähdä vaivaa, jutella ja neuvoa toista että molemmat osais miellyttää toistaan sängyssä.

On helppoa olla villinä ihan uuden ja jännittävän ihmisen kanssa, mutta mies on todella iljettävä vätys jos pettämisen jälkeen vielä ilkeää haukkua vaimoa.

Jos aiotte jatkaa yhdessä ja tehdä parannuksia suhteeseen, niin minusta olis hyvä miettiä seksiaktin lisäksi, mikä muu lisäisi yhteenkuuluvuuden ja intohimon määrää. Toisen huomiointi, esim. Hieroo toisen hartioita, tekee toisen lempiruokaa, järjestää romattisen illallisen kotona tai ravintolassa jne... kehu kerran päivässä-sääntö, yhteinen harrastus, huumori,

Vierailija
33/52 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen jo näistä syistä:

Petti ja kohtelee ala-arvoisesti, seksi näyttää olevan vaan fyysistä suoritusta, ei tunnu merkkaavan mitään, että rakastelee kanssasi. Todella törkeetä sanoa, että on saanut parempaa seksiä 19- v tytöltä, kuin oskaan kanssasi- höpö höpö. Ansaitset paremman miehen.

Vierailija
34/52 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sitten oli vikana?

Kaikki on kuulemma _SIEDETTÄVÄÄ_, mutta

-En osaa ottaa suihin

-Liian löysä pillu

-En dominoi tarpeeksi

-En anna persettä tarpeeksi usein

-En pakota nuolemaan pillua

Itse olen aina ollut tyytyväinen, suhteen alussa opastin miestä paljonkin mutta enää ei tarvi.

Ja koska seksielämä ei tyydytä, hän petti minua 19v tytön kanssa! Ikää molemmilla (mulla ja miehellä) 30+

Ja kertoi että oli parempaa seksiä kuin minun kanssa koskaan. Lasten takia halutaan vielä yrittää ja tätä pettämistä ei ole KAI ollut kuin tämä kerta.

Kysyin että teenkö mitään sängyssä oikein, hän totesi etten tee mitään väärinkään. Mutta ei vain ole hyvää. Ja määrällisesti harrastamme 1-3 krt/vk.

Sama juttu ja http://fi.victoriamilan.com/ sivulle juuri liityin. Parisuhteessa olevat naiset ei vaan viitsi ja jaksa panostaa seksiin. Runkata saa yöt netissä ja ennen pitkää siirtyy thaikkuihin ja muihin maksullisiin sekä nettideittailuun.

En tunne yhtään miestä joka olisi tyytyväinen seksin laatuun tai määrään 5 vuoden suhteen jälkeen. Ja kyse ei ole muusta kuin siitä että nainenkin panostaisi siihen.

Vierailija
35/52 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies kaipaa vain "olla haluttava". Tuo dominajuttu on juuri sitä. Ja 19 vuotiaan kanssa vehtaaminen. Pieni ikäkriisi ehkä? Mieti mitä voit tehdä rakastellessanne (ja ehkä ennenkin rakastelua), jotta saisit miehen tajuamaan, että haluat sitä. Enemmän mekkalaa rakasteltaessa? Pientä kiusoittelua päivän mittaan? Voi se naaman päälle istuminenkin olla hyvä juttu. En nyt mene yksityiskohtiin, mutta miehellesi (kuten meille useimmille) on imartelevaa/kiihoittavaa se, että nainen osoittaa että nauttivansa seksistä. Koska olemme putkiaivoja, se täytyy meille näyttää osoittamalla niin että VARMASTI tajutaan. Vaikka sitten kiskomalla pää reisien väliin...

lähes 20v yhdessä ja edelleenkin näillä ohjeilla toimittuna saan miehen "sotkemaan housunsa" pelkästä odotuksesta;) Aloitan jo aamulla töihin lähtissäni tuon kiusoittelun ja pari kuumaa viestiä päivän mittaan hoitaa loput, siellä se ukkokulta odottaa suunnilleen housut kintuissa kotiintuloani (toki on ruuan tehnyt valmiiksi jos on ehtinyt, lapset syötetty jne)

En usko että olen sen parempi sängyssä kuin muutkaan, mutta osaan houkutella ja pitää vireen yllä - lähes tekemättä mitään. Ja toki nautin meidän seksistä mielettömästi!

Vierailija
36/52 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavalla se mies tekee ilolla kotityöt. Laiskuus on suhteen turma.

Vierailija
37/52 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pairteän vaimon sänkyyn:D Ei silti tossun alla vaan tasapuolisesti kumpikin tekee mitä ehtii ilahduttaakseen ja helpottaakseen toisen elämää.

Mutta oikeasti, vaikuttaa että ap:n mies yrittää vain oikeuttaa omaa pettämistään. Miettisin kahdesti ennenkuin nielisin moiset syytökset!

48

Vierailija
38/52 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks olekin niin että lähes kaikki on tyytymättömiä johonkin osa-alueeseen elämässää tai suhteessaan. Miehelläsi on siis muutama fetissi joiden toteuttamisesta hän on tarkka. Sinänsä hauska jos hän on saanut jonkun 19v mimmin siihen kaikkeen mukaan. Mut eihän se sulta ole pois? Siis sun hanuri pääsee helpommalla? Mut mieheskin tajuaa varmasti sen ettei sellaisesta kehittymättömästä patjasta mitään vaimoa saa. Ei siis uhkaa mun mielestä teidän kumppanuutta.

Vierailija
39/52 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaaliseksin antamista useammin, onhan se ikävää miehen puolelta jos et tunnu miltään.

Voit jopa alkaa pitää siitä jonkni ajan kuluttua, ja jos et pidä anaaliseksistä niin voit ajatella, että se kirpaisee vain vähän aikaa ja teet sen rakkaudesta mieheen.

Vierailija
40/52 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee pettämään vielä uudestaan. Muista kuitenkin, että vaikka ukkoas ei seksielämänne tyydytä, se ei oikeuta pettämään. Älä myöskään ikinä tee sitä virhettä, että laittaisit pettämisen omaksi syyksesi. Sinua on petetty ja nyt vielä syyllistetään siitä. Juokse.