Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kertoi juuri ettei seksielämä tyydytä:

Vierailija
29.09.2011 |

Mikäs sitten oli vikana?

Kaikki on kuulemma _SIEDETTÄVÄÄ_, mutta

-En osaa ottaa suihin

-Liian löysä pillu

-En dominoi tarpeeksi

-En anna persettä tarpeeksi usein

-En pakota nuolemaan pillua

Itse olen aina ollut tyytyväinen, suhteen alussa opastin miestä paljonkin mutta enää ei tarvi.

Ja koska seksielämä ei tyydytä, hän petti minua 19v tytön kanssa! Ikää molemmilla (mulla ja miehellä) 30+

Ja kertoi että oli parempaa seksiä kuin minun kanssa koskaan. Lasten takia halutaan vielä yrittää ja tätä pettämistä ei ole KAI ollut kuin tämä kerta.

Kysyin että teenkö mitään sängyssä oikein, hän totesi etten tee mitään väärinkään. Mutta ei vain ole hyvää. Ja määrällisesti harrastamme 1-3 krt/vk.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua? Ja nainen täällä vaan vinkuu rakkauttaan ja sitä kuinka haluaa tyydyttää miehensä. Ihan totta, herätys sieltä pimeeltä keskiajalta tähän 2000-lukuun. Ekaksi seksielämä ei ole vaan yhden harteilla, kumpikin kantaa kortensa kekoon. Jos seksielämä ei toimi , turha syytellä vaan yhtä osapuolta. Ja millä lailla miehen syrjähyppy lolitan kanssa paransi TEIDÄN seksielämää? Miehen ehkä- hetkellisesti-, mutta missä sinun osuus? Ja muutenkin pettäminen vie pohjan koko suhteelta ja kertoo suoraan miten paljon, tai tässä tapauksessa miten vähän miehesi sinua rakastaa ja ennen kaikkea arvostaa. Pettäminen = sinun syy? Voi luoja. Miehesi olis voinut runkata ne kassinsa tyhjiksi. Ja mitä tulee tuohon arvosteluun. Hmm.... miten niin sinulla on väljä pimppi? Olisiko nyt vaan niin, että miehesi vehje ei nyt vaan ole tarpeeksi kookas. Kyllä minuakin miehenä vittuttaisi jos mulla olisi lyijykynä housuissa hk:n blöön sijaan. Mutta syyhän ei ole sinun. Miehesi voi pumpata penistään isommaksi tai leikkauttaa isomman mulkun. Suuseksi... niin, harva se jaksaa nuolla eskimoa jos on pehmistäkin tarjolla. Miehisi olisi voinut avata sanaisen arkkunsa jo aikaisemmin ja pyytää suuseksiä. Toisaalta tollaselta kokovartalo kyrvältä en muuta tekis kun puraisisin nakista palan pois. Missä sinun suuseksi? Ai niin sinun pitää käskeä. Siis mitä vittua, eikö se aikuinen mies osaa avata naisen reisiä ja laittaa päänsä sinne väliin. Tarviiko hän kenties navigaattorin ennen kuin on kohteessa? Persepanot. Hmmm... kaikkihan on ihan kondiksessa jos kumpikin sitä tahtoo. Sinä et halua ja miehesi pakottaa sinut siihen. Onko hän sadisti? Millainen mies tunkee munaansa naisen pyllyyn jos toinen ei siitä nauti. Luulin, että seksin tarkoitus on tuottaa nautintoa. Toisaalta pieni munainen mies monesti haluaa vai persettä vai onko miehesi kenties bi? Joka persepanoilla toteuttaa homofantasioitaan? Miehesi tykkää domina leikeistä ja persapanotkin maistuvat. Siispä sidot sen miehesi kiinni ja sitten nait-ilman rasvaa- strap onilla perseeseen niin, että sauhuaa. Vai ei vielä vaimo dominoi. Hekuman huipulla voi vielä valuttaa kuumat steariit niskaan ja läpsiä raipalla selkään. Ja samalla huudat alistu sika! Siis sellainenhän on. Oikeesti nainen, kunnioita itseäsi ja jätä tuollainen limanuljaska. Teillä vielä lapsiakin. Millaisia kusipäitä te naiset itsellenne otatte miehiksi ja miksi annatte kohdella itseänne kun kynnysmattoa.

Vierailija
2/52 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne oikeasti osaa auttaa ja ovat yleensä tosi rentoja tyyppejä (usein naisiakinmm.gynegologeja)

Ja jos on fyysisiä ongelmia, niin niihinkin on ratkaisuja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua silti hävettää ajatus, etten saa miestäni tyytyväiseksi vuoteessa. Yritä ap kuitenkin sinäkin järjellä ajatella, että ei tässä ole sinusta kyse, vaan miehesi ongelmista. Hän on esittänyt joitain parannusvinkkejä, kokeilkaa niitä - jos sinä haluat kokeilla. Ehkä sinunkin miehesi voisi harkita terapiaa.

Minuakin nimenomaan hävettää ettei mieheni nauti vaikka olen niin luullut - ja minusta on edistystä että mieheni edes kertoi minulle asiasta! Voi olla, ettei mieheni ole minusta kiinnostunut, mutta nimenomaan lasten takia haluan yrittää. Emme tappele lasten nähden ja itseasiassa tulemme olosuhteisiin nähden todella hyvin toimeen. Olemme mieheni kanssa parhaat kaverukset.

Seksi jännittää nyt ja sanoinkin miehelle että haluan nyt vähän aikaa olla ilman ja miettiä asioita koska tämä tuli minulle järkytyksenä. Nyt olen jo pahimmasta järkytyksestä päässyt.

Ja tosiaan, vaikka harrastammekin seksiä usein, se ei tarkoita että mieheni saisi joka kerta orgasmin. Itseasiassa se on enemmänkin harvinaista ja aikaisemmin hän on vedonnut lääkitykseensä.

Olen häpeissäni etten tyydytä miestäni, olen vihainen ettei hän ole puhunut tästä aikaisemmin, säälinkin häntä sillä hän ei ole ottanut asiaa puheeksi. Olen surullinen. Luulin vain kuvitelleeni että mieheni ei nauti seksistä,, Tiedän myös että kaikissa hänen sanomissaan asioissa on perää. Häpeän vartaloani. En aina itsekään aktissa tunne miehen penistä. Suihinottoa en ole pahemmin harrastanut, en tiedä mitä pitäisi tehdä joten välttelen sitä.

Hän ei ollut puhunut tästä aijemmin sillä "ei halunnut loukata". Petti silti..

AP

Vierailija
4/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua silti hävettää ajatus, etten saa miestäni tyytyväiseksi vuoteessa. Yritä ap kuitenkin sinäkin järjellä ajatella, että ei tässä ole sinusta kyse, vaan miehesi ongelmista. Hän on esittänyt joitain parannusvinkkejä, kokeilkaa niitä - jos sinä haluat kokeilla. Ehkä sinunkin miehesi voisi harkita terapiaa.

Minuakin nimenomaan hävettää ettei mieheni nauti vaikka olen niin luullut - ja minusta on edistystä että mieheni edes kertoi minulle asiasta! Voi olla, ettei mieheni ole minusta kiinnostunut, mutta nimenomaan lasten takia haluan yrittää. Emme tappele lasten nähden ja itseasiassa tulemme olosuhteisiin nähden todella hyvin toimeen. Olemme mieheni kanssa parhaat kaverukset.

Seksi jännittää nyt ja sanoinkin miehelle että haluan nyt vähän aikaa olla ilman ja miettiä asioita koska tämä tuli minulle järkytyksenä. Nyt olen jo pahimmasta järkytyksestä päässyt.

Ja tosiaan, vaikka harrastammekin seksiä usein, se ei tarkoita että mieheni saisi joka kerta orgasmin. Itseasiassa se on enemmänkin harvinaista ja aikaisemmin hän on vedonnut lääkitykseensä.

Olen häpeissäni etten tyydytä miestäni, olen vihainen ettei hän ole puhunut tästä aikaisemmin, säälinkin häntä sillä hän ei ole ottanut asiaa puheeksi. Olen surullinen. Luulin vain kuvitelleeni että mieheni ei nauti seksistä,, Tiedän myös että kaikissa hänen sanomissaan asioissa on perää. Häpeän vartaloani. En aina itsekään aktissa tunne miehen penistä. Suihinottoa en ole pahemmin harrastanut, en tiedä mitä pitäisi tehdä joten välttelen sitä.

Hän ei ollut puhunut tästä aijemmin sillä "ei halunnut loukata". Petti silti..

AP

Vierailija
5/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu vastuu se on seksin onnistumisesta hänelläkin. Tollanen ukko pitäis raiskata dildolla.

Vierailija
7/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://fi.victoriamilan.com/how_it_works" alt="http://fi.victoriamilan.com/how_it_works">http://fi.victoriamilan.com/how_it_works</a&gt;

Haluaisin kuitenkin olosuhteiden puitteissa olla mahd. onnellinen..

Vierailija
8/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en antas tollaselle miehelle enää muuta kun turpaan.

Vierailija
9/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sellainen läpsyttelylätkä (sattuu vähemmän kuin piiska). Ja yllätä miehesi pukeutumalla dominaksi. Sitten kerrot yksityiskohtaisesti mitä haluat miehen sinulle tekevän. Jos tekee jotain väärin, niin annat piiskaa.

Vierailija
10/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs lääkitys miehellä on? Masennuslääkitys ainakin multa vei orgasmikyvyn, en tiedä sitten miten vaikuttaa miehiin.

Mutta todella epäreilua tuollain syyttää sua. Itse en haluaisi enää seksiä tuollaisen kanssa (ainakaan vähään aikaan).

Itse olen yheltä eksältä saanut kuulla että seksi kanssani on luonnotonta eikä tunnu hyvältä ja haluaa sen takia erota. Vauva oli silloin 2 kk.

Vierailija
11/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette siis sitä mieltä että jos mies pyytää naiseltaan muutosta seksielämään sitä ei pitäisi kuunnella. Yeah, right.

En ole provo.

Tunnen oloni typeräksi jos esitän jotain sängyssä-- alkaa hävettää ja tulee tyhmä olo.

AP

Vierailija
12/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea kannattaa vaikka kerran kokeilla, mutta jos ei pidä, niin sitten se pitää jättää.

Alapäänlihaksia treenaamalla (geishakuulat esim.) saat tiukkuutta melko nopeastikin. Sen jälkeen se peppupano ei enää miestäsi kiinnosta kun se "ykkönen" on timmissä kunnossa.

Vierailija
13/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi oman kantansa, joten nyt kannattaa itsekin miettiä, onko se seksi varmasti juuri sitä, mitä haluaa.

Tee miehelle samanlainen lista esim.

- ei osaa nuolla kunnolla

- liian pieni kyrpä, ja veltohko

- ei tarpeeksi hellyyttä

- vaatii persettä turhan usein, mutta ei itse halua omaansa mitään (esim. keskikokoinen kurkku voisi tehdä gutaa)

- ei ymmärrä tehdä oikeita asioita vaan niitä täytyy erikseen vaatia

Sen jälkeen anna lista miehelle ja sano, että mitä aiot tehdä noille asioille. Jos et mitään, olen valmis kolmen kimppaan, jossa se kolmas on mies. Joka dominoi sitä sun miestäs, ei sua.

Vierailija
14/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi karmealle tapauselle tuo miehesi. :(

Vierailija
15/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostella, lytätä ja vierittää syy toisen niskoille, kuin vaikka esim. sanoa "kulta, voisitko ottaa suihin" ja samalla kun otat sanoa "voisitko imeä sillä tavalla" tms.

Jne. Tuo miehen tapa sanoa asia on tosi ilkeä.

Vierailija
16/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan masennuksella osuutta tuohon purkautumiseen ja siihen että on vain siedettävää ? Olen käsittänyt että masentuneena mikään ei oikein tunnu niin kivalta kuin tavallisesti. Asian olisi voinut hoitaa fiksumminkin muttta en osaa nähdä tuota listaa mitenkään eroon oikeuttavana tekona kuten jotkut.

Pettäminen on sitten taas asia erikseen ja tuo lista ei minusta mitenkään oikeuta pettämistä. Ei todellakaan.

Mitäkö tehdä. Minusta kuulostaa selkeästi siltä että mies haluaisi jotain domina leikkejä kehiin. Mieti miten sinä voisit nauttia niistä tai tehdä niistä mukavia itsellesikin ? Kokeile ja jos ei ole ok niin unohda.

Muuten ehdottaisin että talutat mieheisi "peilin eteen" ja pyydät miettimään mihin asioihin hän voisi vaikuttaa ? Ja onko tämä yhteinen ongelma vai pelkästään vaimon ratkaistavaksi sysätty ongelma ?

Tsemppiä jokatapauksessa.

Vierailija
17/52 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onkohan miehesi tullut ajatelleeksi että tähän latistumiseen voisikin liittyä aika oleellisesti hänen masennuksensa? Todella paska tyyppi jos vierittää sinun huonoudeksesi muka kaiken. Itse on vielä mennyt pettämäänkin! Sekä masennus itsessään että masennuslääkkeet hyvin yleisesti aiheuttavat seksuaalisen halun vähenemistä. Aika tollo on mies jos ei sitä tiedosta.

Vierailija
18/52 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies tuota mielellään sanonut mutta tavallaan kaivoin sen esiin ja hän ilmaisi sen todella huonosti mutta silti sattuu kuulla olevansa siedettävä. Miehen masennus puhkesi pari vuotta sitten henkilökohtaisista syistä joita en nyt tänne ala kirjoittamaan. Seksi oli tätä ennenkin ollut vain siedetävää.

Kyllä aijon miehen kanssa keskustelupohjalta alkaa kehittämään tätä asiaa, jos se ei hänelle kelpaa niin sitten ei. Emme ole vielä ehtineet asiaan syventyä sillä yksi lapsistamme on ollut sairaana ja olemme vuoronperään istuneet lapsen kanssa sairaalassa. Yhteistä aikaa ei nyt ole ollut, mutta viikonloppuna asia otetaan käsittelyyn. Kertoi tiedostavansa että lääkkeillä ja mielentilalla on vaikutusta mutta tämän nuoren neidin kanssa harrastettu seksi oli erilaista ja hyvää koska tyttö tiesi mitä teki.(liekö ollut maksullinen)

Tiedän siltikin että itsessänikin on kehittämistä ja nyt asioita pohdittuani voisin jopa sanoa että tämä joka tuhoaa suhteeni tai tekee siitä entistä vahvemman. Jos onnistun tyydyttämään mieheni tämän jälkeen seksuaalisesti KUNNOLLA voin olla hyvin ylpeä itsestäni. Se vaatii harjoittelua ja hermoja ja se voi olla minulle hyvinkin noloa, mutta haluan yrittää parantaa suhteeni yhdessä miehen kanssa. Jos hän ei osallistu, minun on lähdettävä lasten kanssa. En sano tätä miehelle, haluan nähdä että halu parantaa elämäämme tulee hänestä itsestään ja meidän suhteemme parhaaksi ilman painostusta.

Miltä tämä kuulostaa?

Terv. Ap

Vierailija
19/52 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies pettää sua, ja sitten vielä arvostelee että olet huono sängyssä. Eiköhän tässä ole isommista ongelmista kyse, kuin alapään koosta tai suuseksin puutteesta. Mieti nyt hyvä ihminen haluatko todella olla tuollaisessa parisuhteessa? Onko se sun mies valmis tekemään muutoksia parisuhteen eteen. Kyllä sun parisuhteen tuhoaa ihan muut seikat kuin sun seksitaidot! Ja tiedoksi että todennäköisesti vaginasi on ihan normaalin kokoinen, ei se koko mihinkään muutu, mutta lihakset löystyvät synnytyksen jälkeen. Kysy gyneltäsi jos et usko.

Vierailija
20/52 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla provo.

Kuinkas usein aiot tän jälkeen antaa persettä? Onhan sitä usein annettava ettei mies pitäisi seksiä sun kanssa huonona.