Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mega repsahdus viikonloppuna

Vierailija
12.09.2011 |

Miten saada turvotus ja ilmeisesti myös lihominen pois mahdollisimman nopeasti? Olen ollut monta kuukautta laihiksella ja hyvin tuloksin. Tavoitteeseen noin 5 kiloa enää. Hyvin on mennyt ja mieli on pirteenä.

Mutta lauantaina oli erityisen stressinen päivä ja illalla menin ja ostin jossain ihme mielenhäiriössä, josta en vieläkään oikein voi edes uskoa et se olin minä, ihan tajuttoman kasan karkkia ja muita herkkuja. Oli suklaata, suolapähkinöitä, keksejä, salmiakkia jne. jokaista pussillinen ja lauantai-illan ja eilisen aikana söin ne kaikki. Eilisillalla jo mahaa koski ja turvotus - koko kropassa - on nyt ihan tajuton. Ihan kuin olisi tullut 5 kiloa lisää, sen näköinen on olemus. Kasvotkin pöhöttyneet. Vaatteet kiristävät. Apua!

Punninnut en ole, en kestäisi totuutta. Mutta nyt kysyn, miten tästä mahdollisimman nopeasti pois? Sillä uskon, että turvotusta on suurin osa, ei kai kukaan vo lihoa kahdessa päivässä oikeasti useita kiloja... vai voiko? :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisään tähän vielä, etten ole syönyt kuukausiin mitään makeaa.

Vierailija
2/3 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi lihoa. Kroppasi joutui vaan pöhötyspaniikkiin niistä kaikista herkuista. Jatkat laihista samaan menoon kuin ennenkin. Tämä ei sitä kaatanut. Turvotus katoaa parissa päivässä. Juo vain paljon vettä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, mitään lihomista ei kyllä ole tapahtunut. Turvostusta se vain on. Paras neuvo minun mielestäni on ihan vain se, että jatkaa sitten siitä mihin jäi ihan normaalisti - ei mitään hulluja paasto- ja salaattipäiviä itsesäälissä ja -inhossa kierimisellä kuorrutettuna.

Itsekin olen laihiksella ja mitenkähän tuo viikonloppu meni... perjantaina alkoholia, suklaata, lauantaina alkoholia, karkkia ja sunnuntaina pizzaa, suklaata, iso pussi irtokarkkeja. Ja tadaa, ei minkäänmoista huonoa omaatuntoa, kun tiedän että nuo pari päivää eivät vaikuta mihinkään.

Ei nyt tokikaan läheskään joka viikonloppu ole tuota (mutta useammin kuin tuo sinun kerta/2kk), mutta aina silloin tälläin tulee mässyttyä aivan huolettomasti ja siitäkin huolimatta olen laihtunut hippasen vajaa 35kg. Eli enpä nyt jaksa millään uskoa, että tuon sinunkaan yhden viikonlopun jälkeen maailma kaatuu.

Ja tuo turvotus lähtee muutamassa päivässä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan