Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko talouteesi Aku Ankka

Vierailija
28.09.2011 |

Mulle tuli lapsena Aku, ja olisin kyllä jäänyt paljosta paitsi, jos ei olisi tullut.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin miehen tilaamana, peruutin omani kun yhteen muutimme, turha kahteen kertaan tilata. Molemmat se luetaan, eskarilainen selaa läpi, pienin, 8kk, ei vielä pääse käsiksi. :)

Vierailija
2/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina tullut: lapsena, kun muutin pois kotoa, ja kun asuttiin miehen kanssa vaikkei ollut lapsia ja nyt kun on lapsia. Ihan aina on tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tuli kun olin lapsi ja kun muutin pois kotoo niin tilasin heti itselleni

Vierailija
4/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsenakaan ei tullut, vaikka monesti kinuttiin :(, mutta onneksi oli taskareita ja kirjastossa sai lukea ja lainata.

Vierailija
5/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kun oltiin ihan pieniä veljen kanssa, Aku tuli isämme nimellä. Sitten se muutettiin veljeni nimiin, mutta sain vanhemman oikeudella lukea sen aina ensin :D Sitten kun muutin pois kotoa (suoraan mieheni luokse) tilasin oman lehden ja nyt se on tullut kotiimme 11 vuoden ajan. Esikoisemme on nyt 7 kk ja ajattelimme jatkaa tilausta niin, että hänkin saa nauttia Akuista koko lapsuutensa.

Se tosin on totta, että jutut eivät ole enää nykyään yhtä hyviä kun olivat joitain kymmeniä vuosia sitten, mutta luen lehden silti mielelläni ja niin tekee miehenikin. Lisäksi meillä on varastossa ehkä n.1000 vanhaa lehteä tallessa ja niitä lueskellaan sillointällöin.

Vierailija
6/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut keskytyksettä vuodesta -85

Vierailija
7/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankka on ihan ykkönen. :)

Vierailija
8/20 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kun oltiin ihan pieniä veljen kanssa, Aku tuli isämme nimellä. Sitten se muutettiin veljeni nimiin, mutta sain vanhemman oikeudella lukea sen aina ensin :D Sitten kun muutin pois kotoa (suoraan mieheni luokse) tilasin oman lehden ja nyt se on tullut kotiimme 11 vuoden ajan. Esikoisemme on nyt 7 kk ja ajattelimme jatkaa tilausta niin, että hänkin saa nauttia Akuista koko lapsuutensa.

Se tosin on totta, että jutut eivät ole enää nykyään yhtä hyviä kun olivat joitain kymmeniä vuosia sitten, mutta luen lehden silti mielelläni ja niin tekee miehenikin. Lisäksi meillä on varastossa ehkä n.1000 vanhaa lehteä tallessa ja niitä lueskellaan sillointällöin.

Viestin merkitys muuttui hieman :DD :

"First, when we were really small with my brother, our father's name was Donald. Then it was changed to the name of my brother, but my parent's right to read it at first: D Then when I moved away from home (directly from my husband), I ordered your magazine, and now it has come to our house for 11 years. Firstborn son is now 7 months and we thought we will continue to order, so that he may enjoy Batteries entire childhood."

Vierailija
9/20 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tyttären nimellä.

Kun muuttaa pois kotoa, niin täytyy miettiä tilaisko sen sitten kissan nimellä :=)

Vaiko omalla.

Vierailija
10/20 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, se tulee äidin nimellä porukoilleni ja käyn yleensä viikonvarrella sen heiltä nappaamassa lainaan :)

Meille sitä on tilattu jostain ooisko vuodesta -92, tosin äitini tilasi sitä myös lapsuudessaan. tallessa on akkareia vuodesta -58

Vierailija
11/20 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA on yli arvostettu ...

Vierailija
12/20 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini lehden tilaus lopetettiin jossain vaiheessa, mutta isälleni se tuli siihen saakka kunnes isosiskoni syntyi ja lehti muutettiin hänen nimelleen.Se tuli meille yhtäjaksoisesti vuoteen -91 asti, nekin vuodet kun asuimme usa:ssa.

Isäni tilasi lehden esikoisellemme 6kk ennen laskettua aikaa:) Se tuli meille monet vuodet, myös ulkomaille.

Mut loetettiin se sitten jossain vaiheessa kun meidän muksut ei oo koskaan ollut kiinnostuneita ko.lehdistä.

Mut tosi on, nykylehtiä ei jaksa lukea kuin juuri ja juuri sen ekan kerran, vanhjoa jaksaa lukea uudestaan ja uudestaan.

Äitini vanhoja lehtiä oli serkkunsa vintillä vaikka kuinka ja paljon. Äiti niitä sitten mun lapsille alkoi kyseleen, niin kappas sekun vaimo oli lahjoittanut ne omille pojilleen. (siis äitini serkun lapsipuolia) vaikka oli tietoinen, että ei olisi saanut niin tehdä.

Juopot sit vei niitä divariin, et sai ostaa kaljaa:(

Vierailija
13/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuli mullekin lapsena

Vierailija
14/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja poika ei olla niin Akkarihulluja, me ehditään odottaa vuoroamme.

Vierailija
15/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA on paras. Ammattilehtien lisäksi se on ainoa lehti, joka tulee meille minun nimelläni.

Vierailija
16/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tullut ensin mun veljille jokaiselle vuoronperään omalla nimellä ja viimein siis minullekin mutta taidan olla nyt ainoa joka edelleen tilaa Akkarin, veljeni lukevat sen sitten meillä käydessään :D

Vierailija
17/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lupasin tilata kun esikoinen oppii lukemaan, eli varmaan viimeistään ensi keväänä.

Sitä ennen saa selailla vanhoja: puolenkymmentä kansiollista ja yli sata taskukirjaa. Hyvin kelpaavat!

Meillekin tuli kun oli lapsi, ja isosiskon kanssa kisailtiin kumpi sai lukea ensimmäisenä. Ne Akut ovat tallessa mummilassa.

Vierailija
18/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun yli 10 v vanhemmalle veljelle oli tullut lapsena ja mä luin sitten niitä vanhoja ja taskareita lapsena, ostelin divarista, miehen perheeseen oli tullut myös ja kun esikoinen oli ehkä 5 v alkoi tulla meille. Kaikki lukee, mies, minä ja 4 lasta, iät 3-9 v. (Siis minä luen nuoremmille).

Vierailija
19/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloimme tilaamaan miehen kanssa Akkarin vaikka ei vielä ollut omiakaan lapsia silloin vielä.

Vierailija
20/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyakut on ihan paskaa, ei niitä viitsi lukea. Onneksi on kaapillinen 70- ja 80-luvun akkareita, niissä on jotain tasoa sentään.