Näköjään tämä n. 14 astetta sopii suomalaisille. Kukaan ei valita säästä.
Kommentit (22)
Kolme reissua varattu täksi rospuuttokaudeksi.
Syksy on perseestä. Talvi ihan vitun perseestä ja kevät taas perseestä paitsi jos Suomi voittaa jääkiekon MM-kultaa.
Pari viikkoa ja Kreikka kutsuu!
mä en valittanu kesästä yhtään, (paitsi ehkä nii, että oli liian viilee)
Syksyn pelastaa ainoastaan ruskavärit. Kasvit ovat todella kauniita ja kaikkialla on marjoja, siemenkotia yms. ihanaa =)
Kesälläkin oolin kuumemman ajan poissa Suomesta, viileämmässä maassa kuumimman ajan. On kiva kun ei ole liian helle, ulkona ei pala ja voi rauhassa ulkoilla , kalastaa, uida ja harrastaa.
ihana sää, vähän viileää ja saa pukea kaikkia ihania neuletakkeja yms päällensä! Kesä oli aivan kamalan kuuma, kuljin päivästä toiseen zombiena. Oli niin kuuma ettei voinut edes ajatella! Ei todellakaan ole ikävä kesää, tuntuu kuin olisin taas elossa :)
täällä 30c, merivesi 26c
Eli täysin sopiva minulle!!!
Valitettavasti parin päivän päästä jo takaisin kylmässä Suomessa!:(
Rrrrakastan syksyä, tää on ihanin vuodenaika. Helppo olla ja hengittää, energiaa piisaa vaikka mihin. Pakkasia odotellessa, sitten vasta on ihanaa!
täällä on aivan liian kylmä, mä oon ollu ihan jäässä siitä asti kun mun lento laskeutui suomeen. Haluan pian takaisin Kaliforniaan lämmittelemään. Ja ehkä vielä lämpöäkin enemmän kaipaan sitä auringon paistetta.
tutkimusten mukaan +15 astetta. Joten lähellä sitä ollaan. Ehkäpä siitä tuo yleinen tyytyväisyys.
Mutta ketään ei kiinnosta vastailla.
enkä tästäkään valittamista keksi.
Ihan täydellinen syyspäivä :)
Ja ompelen uusia kesävaatteita.
Jotenkin täytyy tämä talvi tässä kestää mutta elämään pääsen sitten vasta keväällä kun lämpenee ja puut alkavat viheriöidä.
16 astetta olisi minun suosikkilämpötila, joten aikamoisen lähellä on maksimaalista nautintoa. :)
15 celsiusta liian vähän mittarissa mun mielestä. Sisälläkin on alkanu jo palella. Villasukat ja viltit käytössä. Ja ei, ei voida vaikuttaa ite sisälämpötilaan. Taloyhtiö ei oo vielä tajunnu, että patteritkin olis olemassa... Prkl.
Tosin kesäkin oli vähän turhan viileä.
Helteistä valitin. Seuraavaksi ruikutan, kun alkaa pakkaset.
jaksa valittaa, ei se auta.
Vitun kylmää kateellisten luusereiden kansoittamassa rikollisten vähemmistöjen perseitä nuolevassa kyttäyslandiassa.
Vittu! Onneksi täältä pääse pois.
kevyt ja helppo hengittää, toisinkuin helteillä.
On kaunista ja raikasta. Täydellinen sää. :) Oispa aina tällaista!
Paras lämpötila on välillä 22C-25C.