Huutonet: millaisen palautteen antaisit tämmöisestä?
Eli sadeasun huusin, kun paketti tuli perille niin huomasin heti, ettei pukua oltu pesty viimeisen käytön jälkeen. Taskuissa oli hiekkaa ja siellä täällä oli havaittavissa kuivuneita kuravesiroiskeita. Ei puku missään ihan törkeässä kunnossa ollut, hiekkaa ei varissut lattialle, mutta kumminkin. Ja kun sen sitten itse koneessa pesin, niin puvun ulkonäkö muuttui ihan huimasti - paketista ottaessani olisin luokitellut sen tyydyttäväksi, mutta pesun jälkeen näytti todella hyväkuntoiselta, värit paljon kirkkaammat. Itse haluaisin antaa tuosta neutraalin palautteen. Siitäkin huolimatta, että puvun kunnossa ei nyt pesun jälkeen ole moittimista. Mielipiteitä, minkä palautteen antaisitte?
Kommentit (29)
kuin oletit, sotkuisuudesta huolimatta.
Oliko se nyt oikeasti niin kauheaa pestä se sadeasu?
ei ollut mitään rikki ja se oli vain pesua vaille priima asu, niin kyllä mä positiivisen antaisin. Jos se likaisuus niin kauheasti korpeaa, niin voihan siihen palautteeseen laittaa että vaate piti heti pestä. Järki käteen...
noin niinkuin periaatteessa minusta aika epäkohteliasta lähettää likaisia vaatteita. Vrt. tilaisitte itsellenne jonkin käytetyn vaatteen huutiksesta ja se olisi selvästi likainen, hikinen tms., lähtisi kyllä sitten pesussa pois.
Ja puku oli vasta pesun jälkeen siinä kunnossa kuin olin odottanut, ei siis ylittänyt odotuksia missään vaiheessa.
t. ap
Toisaalta itse pesen kaikki käytetyt vaatteet, oli ne sitten puhtaita tai ei, joten ylimääräistä vaivaa siitä ei olisi mulle ainakaan tullut.
Olisin ollut tyytyväinen, sillä olisin pessyt puvun kuitenkin vielä itse ja ny pesuja tuli vähemmän joten ei kulunutkaan niin paljon.
että pukua EI ole pesty ja vaikka että pestään jos huutaja sitä haluaa.
Ehkä laittaisin neutraalin, ällöttäisi pestä toisten pskoja omassa koneessa.
ja palautteista kaikenkaikkiaan alle 400.
t. ap
jos en olisi varma palautteen laadusta, jättäisin palautteen kokonaan antamatta.
Pesen aina kaikki huutiksesta tulevat vaikka siistiltä näyttäisikin.
voisihan maksajalle antaa neutraalin vaikka siksi, että maksoi ikävän pankin kautta, en pidä Sampo-pankista lainkaan, siksi neutraali.
Vaikka tekstillä vaate paremmassa kunnossa kuin oletin, mutta olisi ollut kiva jos se olisi pesty ennen lähetystä.
esim. kun myin tyttöjen vanhoja reimateccejä niin en pessyt niitä jos niissä oli vähäisiä merkkejä, koska kosteussuojattu pinta heikkenee JOKA pesusta. Suurin osa käytettyjen lastenvaatteiden ostajista pesee kuitenkin toimitetut vaatteet, niin täten jäin yksi pesukerta väliin.
Tosin ilmoitin tästä ostajille jotka kaikki ymmärsivät asian ja olivat oikeastaan iloisia että pintää oli "suojeltu".
palaute riippuu vähän siitä, minkä hintaisena ja kuntoisena puku oli myynnissä; jos halpa ja kunnoksi määritelty jotain muuta kuin uudenveroinen, niin positiivinen palaute, muuten neutraali. Kaupassa on kuitenkin kyse muustakin kuin itse tuotteesta, miten kauppa muuten sujui, oliko nopea lähetys, asialliset postikulut ym.
Tietysti. Ellet vartavasten toivonut ja halunnut huonompilaatuista kuin sait??
Ettekö muka aina pese huutiksesta tulleita vaatteita kun ne saatte??? Yök!
Ihme nillittäjiä kyllä olette, pahan mielen kylväjiä. Joka asiasta pitää olla naama rutussa ja valittamassa. Maailmassa on hei aika monta asiaa päin mäntyä, jospa voitais aloittaa korjaaminen siitä omasta peilikuvasta?
palaute riippuu vähän siitä, minkä hintaisena ja kuntoisena puku oli myynnissä; jos halpa ja kunnoksi määritelty jotain muuta kuin uudenveroinen, niin positiivinen palaute, muuten neutraali. Kaupassa on kuitenkin kyse muustakin kuin itse tuotteesta, miten kauppa muuten sujui, oliko nopea lähetys, asialliset postikulut ym.
Jos uudenveroinen niin sitten neutraali, mutta jos hyvä niin sitten positiivinen jne
Jos uudenveroinen niin sitten neutraali, mutta jos hyvä niin sitten positiivinen jne
Että ap oli ostanut tuotteen jonka kunnoksi oli määritelty tyydyttävä. Lopulta tuote olikin hyvä. What's wrong with you?? Tästäkö nyt sitten pitää valittaa ja rangaista neutrilla? Hei haloo!
Paketista sen ottaessani sen kunto näytti tyydyttävältä, esim. valkoiset kohdat olivat aivan ruskeita, vaikuttivat jotenkin kellastuneilta. Värit kuitenkin kirkastuivat pesussa ja tuote näyttikin lopulta hyväkuntoiselta. Tyydyttäväksi luokiteltuja en ikinä edes huuda.
t. ap
ja kirjoita että puku ei vastannut odotuksiasi.