Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi hyvä kohde euroopan alueella muutaman päivän ajaksi?

Vierailija
28.09.2011 |

Ideat lopussa, mta matkakuume jyllää! Kerro kivoja paikkoja.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuttavien mukaan mainio kaupunki. En ole itse käynyt siellä, muualla Espanjassa kylläkin ja espanjalaiset ovat ihania ja ruoka edullista:)

Vierailija
2/17 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siellä juuri muutaman päivän. Kaunis, monipuolinen kaupunki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne on sellaisia mihin ei tule mentyä, kuten Stuttgart , ja sit vaan seikkailemaan

Vierailija
4/17 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on pari päivää aikaa ? Mitä paikkoja suosittelet siellä?

Ihan kaikenlaisia kohteita ?

Vierailija
5/17 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin matkassa kymmenvuotiaan kanssa, joten sovitimme toiveemme yhteen. Lampsittiin pitkin kaupunkia ja katseltiin ja ihmeteltiin. Syötiin paljon jäätelöä. Ajeltiin kaikenmoisilla julkisilla mielin määrin. Katsastettiin Sao Jorgen linna ja katedraali sen läheisyydessä, yksi taidemuseoista ja akvaario modernissa kaupunginosassa. Lapsi halusi shoppailla, ja vietettiin aikaa modernissa, monipuolisessa ostoskeskuksessa. Loistava matka.

Vierailija
6/17 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne on sellaisia mihin ei tule mentyä, kuten Stuttgart , ja sit vaan seikkailemaan

Vaivansa ja rahansa sekin, jos pitää mennä vaikka Pirkkalaan.

Vierailija
7/17 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siellä millainen hintataso? Esim. vaatteet verrattuna tänne? Ja hyvä valikoima?

Kiitos vastauksesta:)

Vierailija
8/17 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei kiinnosta ulkomaan matkailu, mutta näin etelä-suomessa asuvana ruskamatka lappiin lentäen kelohonkamökkiin takkatulen ääreen olis just passeli:)

Vierailija
9/17 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on pari päivää aikaa ? Mitä paikkoja suosittelet siellä?

Ihan kaikenlaisia kohteita ?

Suosittelen Belémin aluetta, mm.luostaria ja 1800-luvulta asti toiminnassa ollutta perinteistä leivoskahvilaa. Sintra oli myös upea, mutta en tiedä ehdittekö sinne parissa päivässä.

Lisäksi ihan keskustassa ja pienillä kujilla vaeltelua.

Vierailija
10/17 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta matkan haluan mennä helposti, siis julkisilla. Olen menossa kahden isomman lapsen kanssa. t. ap

Vierailija
11/17 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkään epämiellyttäviin asioihin. Olen lueskellut paikasta, kun sinne tekisi mieleni matkustaa lähiaikoina, ja olen harmikseni saanut joistain asioista vähän negatiivisen kuvan.

Vierailija
12/17 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkään epämiellyttäviin asioihin. Olen lueskellut paikasta, kun sinne tekisi mieleni matkustaa lähiaikoina, ja olen harmikseni saanut joistain asioista vähän negatiivisen kuvan.

lompakko, vaikka äidilläni oli kassa tiukasti kainalossa. Onneksi huomasimme, että ukolla oli käsi syvällä käsilaukussa...

Ratikasta näin myös, kun eräs poika varasti vastaantulijalta kännykän kädestä.

Olisin siis todella tarkkaavainen turistien suosimissa ratikoissa, enkä menisi illalla huonolle alueelle.

t.11

Vierailija
13/17 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme törmänneet ikävyyksiin, mutta olin lapsen kanssa liikkeellä emmekä liikkuneet ulkona iltaisin. Hintataso oli minusta huokea, mutta lastenvaatteet olivat samoissa hinnoissa kuin täällä. Itselleni en vaatteita katsonut. Turistialueella oli selvästi kalliimpaa kuin hieman syrjässä.

Varmasti esim. Sintra on upea, mutta pari päivää perillä kului ihan vaan Lissabonin tutkimiseen, eikä edes riittänyt.

Vierailija
14/17 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ruokaa ja juomaa.

Kannattaa mennä seikkailemaan vanhaan kaupungin osaan, kujilla ja rakennuksissa ihanaa tunnelmaa ja saattaa vahingossa törmätä johonkin kuuluisaan aukioon tai suihkulähteeseen.

Colousseumilla ja sen läheisillä raunioilla vierähtää helposti koko päivä.

Ostoskatu on loistava. halpaa ja kallista sekaisin

.

Romanttinen.

Vierailija
15/17 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt lento, ei mene lyhyestä matkasta niin paljon aikaa hukkaan. Pariisi on aina hyvä. Barcelonassa taskuvarkaita, Espanjassa kannattaa ennen mennä vaikka Madridiin tai Malagaan, jonne lento kyllä kestää jo selvästi pidempään. Berliiniä on moni kehunut kans.

Vierailija
16/17 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille ohjelmaa, mm. maailman suurin pienoisrautatiemaailma MiniaturWunderland sekä mielenkiintoisesti koottu merenkulkumuseo. Hyvät shoppailumahdollisuudet.

Jos menette vasta marraskuussa, on Dom-huvipuistokin paikalla.

Vierailija
17/17 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle sopivaa ja aikuisellekin tarvitaan. Lapsi on tosin jo aika iso.

Tosin se kotimaakin junalla...

LAivamatka ei houkuta ympäristösyistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi