Tuosta yhdestä ketjusta heräsi kysymys, että miksi kummassa teistä joistakin
Kommentit (26)
Onko itselläsi tapana liikkua ihmisten ilmoilla alusvaatteisillasi? Sitten ymmärrän, että käytät hiukan peittävämpiä kalsareita.
Heh, kyllä mulla ne pitkät housut kuitenkin on jalassa.
Onko itselläsi tapana liikkua ihmisten ilmoilla alusvaatteisillasi? Sitten ymmärrän, että käytät hiukan peittävämpiä kalsareita.
Harvemmin tulee räätälillä käytyä, mutta jos sattuisi olemaan miesräätäli, niin voisin tietysti sinä päivänä laittaa peittävämmät alusvaatteet. Ei tule yleensä ex tempore mentyä räätälille :-)
eivät ole epämukavat päällä, eivätkä todellakaan ole rumat jos ovat oikean malliset ja sopivat käyttäjälleen!
Ihan sama juttu muidenkin alushousujen kanssa. Epämukavat housut ovat epämukavat sille jolle ne ei sovi.
Minä taasen näytän hassulta niissä normimallisissa alushousuissa.
Toisinaan käytän stringejä ja vieläpä harvemmin riisunnun kenenkään muun kuin oman mieheni silmien alla.
Muiden stringien käyttö ei todellakaan pistä silmään esim. pukuhuoneessa.
Luulisin että ne jotka pitävät stringejä hutsun merkkinä, ovat juuri niitä jotka eivät voi stringejä pitää, eivätkä kehtaisi muutenkaan omaa kroppaansa näyttää edes niissä tavallisissa pöksyissä.
pöksyt ovat ihan mätkyset?
Olen käyttänyt stringejä 20 vuotta. Stringeissäkin on eroja. En itsekään pidä sellasista "kovasta" aineesta valmistetuista versioista, joissa kapeaakin kapeampi naru.
Päinvastoin, tavalliset pikkarit menee aina ihan ruttuun ja hiertävät ja ovat kosteana.
ettei se housuttomuus näy!