Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuosta yhdestä ketjusta heräsi kysymys, että miksi kummassa teistä joistakin

Vierailija
28.09.2011 |

stringit ovat hutsumaiset???

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se housuttomuus näy!

Suurin syy stringien käyttöön on, että mielestäni on ruman näköistä kun housujen takamuksessa näkyy läpi alushousujen rajat.

vaaleiden housujen alta ei näy mitään. Tulee mieleen, että on yököttävän epäsiisti ihminen kun ei edes alkkareita pidä. Muutaman kerran on valkoisissa housuissa tullut tällaisia naisia vastaan.

jos housukankaan alta näkyy alushousujen reunat. En kehtaisi liikkua missään, jos mulla ne näkyisi. Siksi pidän stringejä aina silloin, jos mulla ei ole takapuolen peittävää jakkua tai paitaa.

Vierailija
22/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko itselläsi tapana liikkua ihmisten ilmoilla alusvaatteisillasi? Sitten ymmärrän, että käytät hiukan peittävämpiä kalsareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kyllä mulla ne pitkät housut kuitenkin on jalassa.

Onko itselläsi tapana liikkua ihmisten ilmoilla alusvaatteisillasi? Sitten ymmärrän, että käytät hiukan peittävämpiä kalsareita.

Vierailija
24/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tulee räätälillä käytyä, mutta jos sattuisi olemaan miesräätäli, niin voisin tietysti sinä päivänä laittaa peittävämmät alusvaatteet. Ei tule yleensä ex tempore mentyä räätälille :-)

Vierailija
25/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole epämukavat päällä, eivätkä todellakaan ole rumat jos ovat oikean malliset ja sopivat käyttäjälleen!

Ihan sama juttu muidenkin alushousujen kanssa. Epämukavat housut ovat epämukavat sille jolle ne ei sovi.

Minä taasen näytän hassulta niissä normimallisissa alushousuissa.

Toisinaan käytän stringejä ja vieläpä harvemmin riisunnun kenenkään muun kuin oman mieheni silmien alla.

Muiden stringien käyttö ei todellakaan pistä silmään esim. pukuhuoneessa.

Luulisin että ne jotka pitävät stringejä hutsun merkkinä, ovat juuri niitä jotka eivät voi stringejä pitää, eivätkä kehtaisi muutenkaan omaa kroppaansa näyttää edes niissä tavallisissa pöksyissä.

Vierailija
26/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöksyt ovat ihan mätkyset?

Olen käyttänyt stringejä 20 vuotta. Stringeissäkin on eroja. En itsekään pidä sellasista "kovasta" aineesta valmistetuista versioista, joissa kapeaakin kapeampi naru.

Päinvastoin, tavalliset pikkarit menee aina ihan ruttuun ja hiertävät ja ovat kosteana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi