Tuosta yhdestä ketjusta heräsi kysymys, että miksi kummassa teistä joistakin
Kommentit (26)
muttei niitä suosita gyniksetkään käytettäväksi.
Toisaalta, jos asu on niin pieni, ettei peitä kuin stringit niin kyllä se voi olla aika hutsumainen.
stringit yleensä näkyvät läpi vaatteesta (niiden ääriviivat näkyvät) vaikka tarkoitus on kai päinvastainen. Saumattomat alushousut ovat huomaamattomimmat.
Ja yleensä ne jotka käyttävät stringejä, tuntuvat osin haluavan että ne näkyy mekon tai housujen "läpi".
Tuo nyt tuli mieleen selitykseksi.
olla sitä haittaa että hankaavat paikkoja, siirtävät bakteereja peräaukon tietämiltä emättimen lähelle. Joillekin tulee helposti tulehduksia stringien käytön myötä, kun tavis alkkareissa ei.
ihan rehellisesti sanottuna, vaikka kaikkein naisten peraukset ovat erilaisia, kenelläkään ei VOI olla sellaista persausta, jossa pakaroiden väliin kiilautuva naru tuntuisi mukavalta. Toisin sanoen, stringejä ei käytetä oman mukavuuden vuoksi (joka näin väittää, valehtelee tai on pahasti aivopesty). jos niitä kerran ei käytetä itseä mielyyttäkseen, niillä yritetään siis miellyttää jotakuta muuta. Ja kun tämän jonkun muun sitten vielä täytyy olla selainen, joka pitää esteettisenä sitä, että naiseen sattuu, niin totta helvetissä sellainen miellyttäminen on hutsumaista. Mutta sitähän tämmöinen miellyttäjä varmaan haluaakin olla, alistunut, alistettu ja hutsu, joka nauttii nöyryytyksestään. Mikäs siinä, ei vaan sovi mulle.
Ei kiristä, ei kiilaudu mikään naru, vaan menee ihan mukavasti siitä välistä pehmeä kangas.
En ymmärrä tätä ollenkaan. Ei kukaan (muu kuin minä) edes tiedä, että mulla stringit housujen tai hameen alla. Ketä siis yritän niillä miellyttää, muuta kuin itseäni? Aika raju väite sinulta. Ainakaan minun kohdalla ei todellakaan pidä paikkaansa.
ihan rehellisesti sanottuna, vaikka kaikkein naisten peraukset ovat erilaisia, kenelläkään ei VOI olla sellaista persausta, jossa pakaroiden väliin kiilautuva naru tuntuisi mukavalta. Toisin sanoen, stringejä ei käytetä oman mukavuuden vuoksi (joka näin väittää, valehtelee tai on pahasti aivopesty). jos niitä kerran ei käytetä itseä mielyyttäkseen, niillä yritetään siis miellyttää jotakuta muuta. Ja kun tämän jonkun muun sitten vielä täytyy olla selainen, joka pitää esteettisenä sitä, että naiseen sattuu, niin totta helvetissä sellainen miellyttäminen on hutsumaista. Mutta sitähän tämmöinen miellyttäjä varmaan haluaakin olla, alistunut, alistettu ja hutsu, joka nauttii nöyryytyksestään. Mikäs siinä, ei vaan sovi mulle.
voin sanoa, että on paljon mukavammat kuin tavalliset pikkuhousut. Ei tunnu naru pakaroiden välissä, ehkä alussa, kun alkoi käyttää, mutta ei enää.
suojata muita vaatteita. Stringeissä toteutuu tämä aika heikosti.
Käytin niitä, vaikka mulla ei ollut mitään miestäkään, jolle olisin voinut ne jalassa "alistua". Käytin niitä sittemmin myös raskausaikana. Ei mitään epämukavuutta, reuna jäi mukavasti vatsan alle. Pöh ne mitkään hutsupöksyt on. Käytän kyllä välillä tavallisiakin, esim menkkojen aikana, kun käytän pikkuhousunsuojia. Ne stringeihin tarkoitetut suojat ei pysy millään paikoillaan, ja housut tuppaa väkisinkin sotkeentumaan.
Suurin syy stringien käyttöön on, että mielestäni on ruman näköistä kun housujen takamuksessa näkyy läpi alushousujen rajat.
mutta ei ne musta hutsumaiset ole. Itse en kyllä osais käyttää päivittäin, ihan vaan joskus laitan miehen iloksi, eikä ne kauaa päällä pysy :)
Mutten mä hutsuiksi nimittele ihmisiä, jotka niitä osaa käyttää joka päiväkin, varmaan kesälläkin mukavan vilvakka olo.
Sitä narua. Kun on hyvät sopivan kokoiset stringit, niin niitä ei edes huomaa, saati että sattuis. Itse käytän muun mallisia alushousuja vain ja ainoastaan menkkojen aikaan, silloinkin vain yöllä/loppu vaiheessa kun on käytettävä sidettä/pikkuhousunsuojaa. Huomasin ja ihmettelin just viime menkkojen aikana kauhuissani kun erehdyin lenkille niissä tavallisissa kalsareissa, niin kyllähän tuli ällöttävä olo, ne hiosti ja vaikka mitä hyh. Että vaikka sinulle ei stringit sovi, niin ei se tarkoita sitä etteikö ne muille sopisi. Noitten kivikautisten naisenalistamis juttujes kanssa oot kyllä niin hakoteillä. Ethän myöskään käytä rintsikoita? nehän on vaan keksitty naisen alistamiseksi, eikös näin aateltu 70-luvulla..
Onhan se nyt hieman hutsumaista, kun heti päällihousujen tai hameen pois oton jälkeen on koko takamus esillä.
mielestäni epämukavat, koska hankaavat ja toisekseen epähygieniset.
Parikymmentä vuotta sitten kokeilin niitä ja totesin, etteivät ne ole minun juttuni.
"Oho, ihan rehellisesti voin sanoa, että on mukavat.
Ei kiristä, ei kiilaudu mikään naru, vaan menee ihan mukavasti siitä välistä pehmeä kangas.
En ymmärrä tätä ollenkaan. Ei kukaan (muu kuin minä) edes tiedä, että mulla stringit housujen tai hameen alla. Ketä siis yritän niillä miellyttää, muuta kuin itseäni? Aika raju väite sinulta. Ainakaan minun kohdalla ei todellakaan pidä paikkaansa."
En ola 5 vuoteen muita alushousuja käyttänytkään eikä ikinä ole ollut mitään tulehduksia tai muita vaivoja. Karmeemman näköiset ne normialushousut on kireiden housujen alla...
epäkäytännölliset ja epämukavat ja lisäksi myös rumat.
Suurin syy stringien käyttöön on, että mielestäni on ruman näköistä kun housujen takamuksessa näkyy läpi alushousujen rajat.
vaaleiden housujen alta ei näy mitään. Tulee mieleen, että on yököttävän epäsiisti ihminen kun ei edes alkkareita pidä.
Muutaman kerran on valkoisissa housuissa tullut tällaisia naisia vastaan.
Minulla on lähes pelkästään sellaisia "puolistringejä", eli ne kapenevat ylhäältä alas mutta ei läheskään naruksi. Tosi miellyttävää mikrokuitutyyppistä kangasta, käytännössä saumattomat. Ja täysin huomaamattomat housujen alla.
Narustringejä en voi sietää.
edestä menevät vakoa myöten. Esim. salkkari-Cindyn kuuluisat turkoosit satiinipöksyt.
vaaleiden housujen alta ei näy mitään. Tulee mieleen, että on yököttävän epäsiisti ihminen kun ei edes alkkareita pidä. Muutaman kerran on valkoisissa housuissa tullut tällaisia naisia vastaan.
jos housukankaan alta näkyy alushousujen reunat. En kehtaisi liikkua missään, jos mulla ne näkyisi. Siksi pidän stringejä aina silloin, jos mulla ei ole takapuolen peittävää jakkua tai paitaa.
muttei niitä suosita gyniksetkään käytettäväksi.
Toisaalta, jos asu on niin pieni, ettei peitä kuin stringit niin kyllä se voi olla aika hutsumainen.