Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko vetovoiman laki?

Vierailija
28.09.2011 |

Esimerkkejä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:16"]Toimii! Komein ja ulkoisesti viehättävin mies ei ole se vetävin minun silmissä. Se jokin, katse usein, on ylitsepääsemätön magneetin lailla joka vetää puoleensa. :)
[/quote]Ihana, muut puhuu aidasta ja sinä aidanseipäästä :)

Vierailija
22/29 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan vetovoima > naisen vetovoima = impotenssi.

Vierailija
24/29 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:16"]Toimii! Komein ja ulkoisesti viehättävin mies ei ole se vetävin minun silmissä. Se jokin, katse usein, on ylitsepääsemätön magneetin lailla joka vetää puoleensa. :)
[/quote]Ihana, muut puhuu aidasta ja sinä aidanseipäästä :)
[/quote]
Hihii, seipäästäpä juuri! ;)

Vierailija
25/29 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 08:44"]Maan vetovoima > naisen vetovoima = impotenssi.
[/quote]
:O apua...

Vierailija
26/29 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
27/29 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kehossani olen huomannut maanvetovoiman vaikuttavan :D

Vierailija
28/29 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:31"]

Musta tuo toimii varmaan parhaiten nuorilla. Saa hyvän puolison, työpaikan jne ja hyvän elämän. En sitten tiedä toimiiko se enää yhtä hyvin keski-ikäisillä. Itse olen positiivista ajattelua harrastanut ja opetellut jo pari vuotta. En ole kyllä mitään erityistä sillä saanut tai olenko tehnyt jotain väärin?

[/quote]

Ikä kääntyy itseään vastaan länsimaiden kollektiivisessa ajattelussa. Mutta se ei ole vain kollektiiviajattelua, se on myös yksilön omaa ajattelua. Jokainen on vastuussa siitä, mitä miettii ja millaisia ajatuskuvioita sisällään pyörittelee. Pohjimmiltaan kukaan ei kuitenkaan halua elää maailmassa, jossa nelikymppiset ohjataan eutanasialääkärille.
[/quote]

Voisin mennä eutanasialääkärille, mutta ei se iästä johdu.

T. Nelikymppinen

Vierailija
29/29 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:48"]

Miksei kukaan voi kertoa, mitä vetovoiman laki tarkoittaa?

[/quote]

Lyhyesti: se mihin uskot, sitä vedät puoleesi ja sen saat. Vaikka toivoisit miljoonia, mutta jos et usko että rahallinen tilanteesi paranee, niin se ei tule paranemaan. Monet luulevat että vetovoiman laki on vain, että toivot jotain ja saat sen. Näin ei ole.

Pidemmin: Vetovoiman laki perustuu siihen (psykologisesti), että kun todella uskot johonkin niin teet myös sen eteen oikeita ratkaisuja. Toki vetovoiman lakiin perustuu myös tietty mystiikka, mutta pointti on että et voi vain esittä toivetta. Sinun pitää elää ja tuntea niin kuin toive olisi jo toteutunut. Sama pätee peloissa, jos kokoajan pelkäät että jokin asia tapahtuu, niin tämä myös tulee tapahtumaan sillä elät niin kuin se tapahtuisi. Mitä tulee näihin nälänhätä ym. asioihin, niin monet ovat sitä mieltä, että jos kaikki oikeasti uskoisivat että kriisimaissa voidaan selvitä kriisistä, niin kaikki myös eläisivät ja toteuttaisivat tätä tapahtumaa. Nythän näin ei ole. Minun mielestäni kyse on siis puhtaasti mielen voimasta ja johdatuksesta toimintaan, mutta monet sisältävät tähän sellaisen mystisen ajatuksen myös joukkoon. Siitä joku toinen osaisi ehkä paremmin kertoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä