Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko olla miehen kanssa alasti ja ilman meikkiä häpeilemättä?

Vierailija
19.09.2011 |

Hävettääkö sinua yhtään olla täysin alasti miehen kanssa? Voitko kulkea kotona alasti kirkkaassa päivänvalossa? Jos et pysty, mikä estää? Miten miehesi suhtautuu alastomuuteen?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toudellakaan! Miksi hävettäisi olla oman miehen edessä nakuna....

Vierailija
2/26 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes kokovartalopeiliä. En kestä ajatusta, että mies katsoisi läskimahaani, läskipersettäni ja sellureisiäni. Painan 88 kiloa ja vaatekoko on 46.

Kun olin 25 kiloa kevyempi 10 vuotta sitten, kuljeskelin vaivatta alasti. Nyt vaivaannun jo siitä, jos mies saunassa vilkaisee mahaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en sen jälkeen kun esikoinen syntyi. Kroppa ei koskaan palannut entiselleen. Ikää nyt 45 v. Ennen raskautumista viihdyin hyvin alastomana ja olin ylpeä vartalostani. Nyt tekee jo maan vetovoima tehvävänsä ja kaikki alkaa roikkua.

Vierailija
4/26 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kulkea alasti päivänvalossakin. mieheni alkaa ehdottelemaan kaikenlaists.t.normaalipainoinen n35 ja 4lasta.

Vierailija
5/26 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä minua vähän hävettää. Ei seksin aikana, silloin ei ahdista yleensä lainkaan. Muuten en tykkää olla ihan nakuna jos ei siihen ole joku erityinen syy (kuten että tulen juuri suihkusta ja puen päälle), koska minua hävettää löllymahani ja roikkurintani. Miestä ei taida ahdistaa. en tiedä. Mies on reteästi nakuna seurassani.

Vierailija
6/26 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiä on vaikka kahdelle mammalle jakais, mutta ei haittaa. En nyt erityisen nudistipersoona ole, mutta tottakai kuljen kotona välillä alastikin. Mies on yhtälailla käyny silittelemässä alastonta minua, olinpa sitte nuori ja hoikka tai nyt vanha ja läsä.

Ja kauhistelkaas mammat: tää Keiko-valas käy uimahalleissakin ja kylpylöissä kauhistuttamassa väkeä suihkussa ja tyhjentämässä altaat vesistä :D

Vierailija
7/26 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä ja kyllä pystyn. Neutraalisti suhtautuu ja viihtyy nakuna.

Vierailija
8/26 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alastomuus ei ole mulle häpeä. Ei ollut silloinkaan, kun painoin yli 80 kg.

Vierailija
9/26 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kolmen lapsen jälkeen enää pysty lainkaan sillä maha on löysä ja rinnat roikkuvat. Yksin nakuilen mielelläni. Mies ei kiinnitä minuun toisaalta lainkaan huomiota, mutta silti piilottelen itseäni vaatteiden alle.

Vierailija
10/26 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakuilen aika usein. Yleensä koitan vältellä sitä kun mies aina innostuu.Itse en niin seksistä välitä.

t. 3 lasta, ikää 34, bmi 32.

Vierailija
11/26 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei ole 25 yhteisen vuoden jälkeen estoja.

Vierailija
12/26 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tissit roikkuu ja kilojakin on ylimääräisiä. Nukun alasti ja iltaisin ja aamuisin kuljeskelen myös alasti, sekä tietty ilman meikkiä.

Vierailija
13/26 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa on kyllä jotain isompaakin vialla, jos ei pysty...

Vierailija
14/26 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina meikittä muutenkin, nolottaisi laittaa meikkiä, olisi niin teennäistä ja outoa.

Olen paljon alasti, mieheni mielestä olen tosi hyvännäköinen, mutta hänestä on kylläkin kiinnostavampaa jos olen vaikka alusvaatteisillani, hän ei osaa suhtautua oikein luontevasti ei-eroottiseen alastomuuteen. Häntä myös vaivaa, että joku voi nähdä minut ikkunasta.

Olen 45-vuotias, ylipainon ja normaalipainon rajoilla. Roikkurinnat, selluliittia ja säärikarvoja löytyy.

Vierailija
15/26 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt ei muutenkaan hilluta alasti ympäri kämppää.

Meillä esiteinejä talossa joten aika kiusallista heille. Kyllä saunassa käydään yhdessä

Vierailija
16/26 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla alasti ja meikittä mieheni nähden.. vaikka painoa on yli sata kiloa. Muiden nähden varmasti häpeilisin, mutta miksi ihmeessä oman miehen edessä?

Vierailija
17/26 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan järkyttää jotakuta, mutta kesällä me miehen kanssa käydään mökkirannassa uimassa keskellä kirkasta päivää ilman uikkareita. Sen jälkeen vielä huuhdellaan likainen järvivesi iholta keskellä pihaa.

Vierailija
18/26 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomuus hävettää jonkin verran, paitsi saunassa. Kotona huoneissa en mieluusti kulje alastomana, mua hävettää mun läskini vaikka on mies ne ennenkin nähnyt. En vain itse pidä vartalostani.

Meikkiä en käytä koskaan joten meikittömyys ei ole ongelma. :)

Vierailija
19/26 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta laitanpahan. Tuttava perheen kans saunotaan ja sen päälle bailataan alasti. Siis 2 kertaa m +n

Vierailija
20/26 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman meikkiä kyllä voin olla ja olenkin usein kotona mut alasti en miehen nähden, saunassakin mulla on pyyhe tai bikinit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi