Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi sanoisi häpeävänsä raskauttasi, miten reagoisit?

Vierailija
28.09.2011 |

Minä reagoin itkemällä. Eilen illalla mies totesi että häntä hävettää niin paljon kun lapsi on saanut alkunsa avioliiton ulkopuolella. Yllätysraskaus, totaalisesti, kun minun ei pitänyt ikinä lapsia saada.

Sain niin kovan ahdistuskohtauksen että meinasin oikeasti tukehtua itkuuni ja räkääni eilen illalla, se tunne on aivan kauhea kun ymmärtää totaalisesti että toista hävettää tilani. Ja raskaus on puolessa välissä eli sitä ei oikein voi enää edes piilottaa... :( Vaikka kuinka yritän. Kun kysyn mieheltäni mitä hän haluaa, muuttaa pois kaupungista, salailla, kertoa totuuden, hän vain vastaa että hän ei todellakaan tiedä.

Mies ei ole paha, mutta ei ymmärrä kuinka paljon sattuu kun sanoo noin :(

Ahdistaa ja sattuu, minulla ei ole ketään kenen kanssa puhua... :( Itse rakastan tätä lasta jo nyt yli kaiken!!!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta uskovaisten pitäisi ensisijaisesti ajatella, että lapsi on Jumalan lahja ja että juuri tämä lapsi on teille suotu juuri tällä hetkellä, eikä alkaa saivarella sitä, milloin se on alkunsa saanut. Se on minusta todella pikkusieluista ja epäoleellista. Onnea raskauteen! Kerro tosiaankin miehellesi suoraan, miltä sinusta tuntuu. Kannat sisälläsi suurinta lahjaa, uutta elämää. Siinä ei todellakaan ole mitään hävettävää vaan aihetta suureen iloon. Kaikki eivät saa tuota onnea kokea koskaan, vaikka haluaisivatkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi